2012-04-02, 18:15
Medlem
Jag har väl gjort lite små bus jag med..

Jag har snott lärarens nycklar, hann dock inte göra något med dom då jag tog dom direkt ur hennes ficka (stoppade ner handen i fickan, tog nyckeln och sprang).

Snott julmust eller påskmust (minns inte) på kvällen ur lärarnas arbetsrum. (lämnade ett fönster öppet på dagen och drog dit på kvällen).

Kastade ett sudd i huvudet på en lärare en gång.

Fyllt nån kondom med vatten och kastat mot läraren. (minns inte om den prickade)

Klättrat ut genom fönster och varit uppe på tak.

Tagit ALLT papper från cirka sex toaletter och lagt på golvet i korridoren.

Spelade med kulor inomhus som man inte fick och råkade träffa ett fönster. Blev massa sprickor men ingen sa något.

En tjej satt på en väldigt hög stol, kanske nån meter hög, vet inte riktigt. dum som man är så går man dit, drar bort stolen snabbt så att hon ramlar och landar på rumpan.

Några andra roliga saker:

Låg och sov på en spanska lektion och då kommer läraren och ger mig en kudde? haha

Fuskat på massvis med prov, bland annat på spanskan då våran lärare var pantad så kunde man ha boken framme utan att hon märkte detta.
Citera
2012-04-02, 19:49
Medlem
Jaha kanske inte dom värsta men vad jag kan komma ihåg iaf.

Grundskolan

Böghögar i klassrum och andra ställen på skolan har ju hänt ganska ofta.
Kastat skitmycket pappersflygplan.
Polare som snöt sig i gardinerna.
En vikarie fick heta "Louie" så länge hon jobbade där.
Snöbollskrig.
Insparkade skåp.
Sparkade sönder en toalettstol. Blev nästan översvämning.
Kört full fart på symaskinen ett bra tag bara för att irritera läraren.
På bilden fanns det en sak som snurrade, antagligen för att forma lera eller sånt, den brukade vi lägga massa saker på och köra igång på full fart så allt flög iväg.
En snubbe slängde en potatis på golvet i matsalen som en lärare trampande och halkade på.

En polare till mig gick igenom träslöjdsalen och startade alla maskiner, läraren gick efter och stängde av och skällde på honom. Tillslut tar läraren tag i armen på honom och säger åt han högt, då slår min polare honom i magen och går därifrån. Samma lärare lät lågstadieeleverna leka med svarven och bandsågen själva.

På en musiklektion med en ny lärare så spelar han en låt, kommer inte ihåg vilken men han spelade högt som fan och högtalarna var väl inte dom bästa. Han sitter alltså med ryggen mot högtalarna och vi tittar på dom. Plötsligt ser vi hur en av dom börjar röra sig och alla tänker typ "Den kommer åka i golvet" och klar som fan den gör det med ett riktigt brak! Alla håller andan och läraren vänder sig om och sen tittar han på oss och börjar asgarva så han blir helt röd i ansiktet. Vi också.

Gymnasiet tar vi en annan gång, inte lika mycket saker där faktiskt. Den tråd får inte dö!!!!
Citera
2012-04-02, 20:01
Medlem
Körde in kuken i en träslöjds bänk.
Citera
2012-04-02, 20:25
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Road66
Körde in kuken i en träslöjds bänk.

Haha denna tog fan priset!

Själv stoppade man in en full sirapsflaska i ugnen och vred på till 200 grader. Shitt va hemkunskapsläraren dampa haha. Under samma lektion så snodde vi alla ägg så att klassen efter inte fick några. xD
Citera
2012-04-02, 20:32
Medlem
Koddmongots avatar
En gång när vi tittade på någon film på en kombinerad DVD och VHS-spelare så stannade skiten hela tiden, jag sa att jag skulle knulla den i VHS-porten om den inte slutade stanna, det slutade med att jag höll på att ta av mig bältet, men läraren stoppade mig.
Citera
2012-04-02, 20:42
Medlem
En gång var jag förkyld i klassrummet, haha, get it?

Förlåt, impulsen tog över mitt sunda förnuft..
Citera
2012-04-02, 20:55
Medlem
tokiigs avatar
Brukade öppna mjölkpaket och gömma dom i hyllor dagen innan lov. Det klassrummet fick inte vistas i en månad efter jullovet en gång.
Citera
2012-04-02, 20:57
Medlem
j1nxs avatar
Kom och tänka på en grej som jag läste tidigare i denna tråd. Är det någon som lagt bananer i ett skåp och sedan låst? Det bildar ju banan-flugor utav bara helvete :P. Kanske något man ska göra innan man drar hem för helgen
Citera
2012-04-02, 21:20
Medlem
donaukinds avatar
Spydde en gång. Det var rätt sjukt.
Citera
2012-04-02, 21:23
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Brukade öppna mjölkpaket och gömma dom i hyllor dagen innan lov. Det klassrummet fick inte vistas i en månad efter jullovet en gång.
Haha, vad var det för klassrum?
Citera
2012-04-02, 22:06
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koddmongot
Haha, vad var det för klassrum?

Ett klassrum som vi även använde som "lilla matsalen". Vi använde det till alla lektioner och vi åt i det i högstadiet.
Citera
2012-04-02, 22:11
Medlem
ewallgs avatar
En gång var jag ungefär 45 minuter försenad. Jag rycker upp dörren och går in och säger "jag kommer för sen för att jag kan!". Sen kastar jag av mig min jack på första bästa bord och kör redovisningen som jag skulle göra på lektionen.
Min lärarinna var konstigt nog inte ens speciellt irriterad på mig.

Det här var självklart under gymnasietiden, jag skulle aldrig drömma om att göra något så dumt/omoget inför någon av professorerna på institutionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in