2010-12-10, 21:30
Medlem
I nian hade vi en vikarie som var feminist och lät tjejerna i klassen göra saker som var förbjudet för killarna. Vi började bråka om en sak och det slutade med att jag ställde mig upp och skrek att hon var en jävla horfitta som förtjänade att dö, för att sedan gå ut ur klassrummet och aldrig mer gå på hennes lektioner. Jag förstår att det låter otroligt omoget för en utomstående men den här läraren var verkligen den största idiot som någonsin satt sin fot på den skolan. Dessutom var jag redan garanterad en plats på gymnasiet så betyget var ingenting att oroa sig för.
Citera
2010-12-11, 03:50
Medlem
Har varit med om väldigt många saker, en del roliga, en del idiotiska.

Jag tror det var i 9:an, då skulle klassen göra en berättelse iform av "staffet-skrivning" vilket betydde att varje person skrev max 3 meningar. Ca 10 av klassen killar gaddade ihop sig och skrev en porrnovell om en tjej i klassen och givetvis fick tjejerna och läraren nys om detta. Då oskylidga jag fick pappret (hade inte skrivit något än). Så kom lärarn gåendes emot mig och Jag var långt ifrån dörren eller något fönster så jag kunde inte fly. Jag hade bara ett val.

Citera
2010-12-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
I nian hade vi en vikarie som var feminist och lät tjejerna i klassen göra saker som var förbjudet för killarna. Vi började bråka om en sak och det slutade med att jag ställde mig upp och skrek att hon var en jävla horfitta som förtjänade att dö, för att sedan gå ut ur klassrummet och aldrig mer gå på hennes lektioner. Jag förstår att det låter otroligt omoget för en utomstående men den här läraren var verkligen den största idiot som någonsin satt sin fot på den skolan. Dessutom var jag redan garanterad en plats på gymnasiet så betyget var ingenting att oroa sig för.

Varit med om precis samma sak.
Citera
2010-12-12, 02:49
Medlem
Tömde lagret på suddigummi i nian.. Dörren stog öppet till lagret.
Citera
2010-12-12, 13:06
Medlem
sa till polaren att om han inte slutade med bögskämt o tog på mig skulle jag högga pennan genom handen på han. han slutade inte o tog på mig en gång till så då vare bara ta tag i handen o slå pennan igenom. han skrek o läran skrek o fråga om jag var riktigt friskt o jag sa ba lugnt jag varnade han o han visste vad jag skulle göra o han gjorde de iaf. men sen slutade han iaf haha. vilka dårar de finns asså.
Citera
2010-12-12, 15:13
Bannlyst
Jag placerade jättegamla fisk i skolans luftventiler, Det stank fisk i hela skolan.

Jag fick pulver från en årskurs 9, Vet inte exakt vad för pulver det var men han bad mig att hälla pulvret i vattenhällaren i matsalen dvs där man tar vatten, Så när jag hällde det och efter typ 5 min, Folk började ta vatten och efter några min började dem springa åt alla håll, Det blev krig i skolan, folk ville åt toaletter, Men grejen var de årskurs 9or som gav mig pulvret hade låst alla toaletter
Citera
2010-12-12, 17:55
Medlem
L: "ta av dig kepsen"

E: "om du tar av dig trosorna"
Citera
2010-12-13, 02:23
Medlem
gunt4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
Min brorsa hade en svensklärare vars man hade blivit mördad och sen hade liket styckats och dumpats i hamnen.

Så detta ledde självklart till att min bror ställde frågan till sin lärarinna:

"Så.... du känner din man delvis?"

Han har fortfarande problem med samvetet efter det...

Det finns så sjukt mycket roligt i den här tråden men det tog mig 103 inlägg för mig att göra det minsta ljud av skratt Det där va klockrent!
Citera
2010-12-14, 11:24
Medlem
Smaskibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THEEMPEROR2
När jag gick i nian fanns det ett ställe som kallades för "garderoben". I garderoben förvarades alla elevers kläder, skor etc (en offentlig plats där alla fick vara). Hur som haver, en dag var det en pojke som gick i 8:an som slickade en annan tjej i fittan helt synligt för alla som gick förbi!

haha, när du skrev det på det där viset så lät det fruktansvärt vidrigt "slickade en annan tjej I fittan. heahea
Citera
2010-12-14, 11:37
Medlem
Smaskibois avatar
Fyfan, när jag sitter här och läser så tänker jag tillbaka på min skolgång, jag små fnissar lite visst det gör jag men för det mesta får jag ont i magen! jag var ett sånt barn som ingen lärare eller elev ville ha i sin klass eller ha samma rast tider med. man kanske kan säga att jag var lite av ett bokstavsbarn som dom så fint kallade mig, anyhoow, jag minns när jag hade en arg disskution med min dåvarande lärare om något oviktigt och jag brusade upp så pass så jag dammade min stol genom fönstret och flydde i strumpor hem till mitt playstation för att senare få betala en fin summa för det trasiga fönstret.
en annan gång så skrek min lärare på mig för jag hade varit i slagsmål ute på rastgården och jag svarade med nå respektlöst svar och fick en bitchslap så det sjöng till ordentligt, jag svarade genast med en snabb höger så glajjorna ramlade av. jag vart avstängd och satt i en specklass, later on that year så "pennade" jag en snubbe i armen med en penna för han kastade kottar på mig. tur att man lärde sig att andas och räkna till tio nu när man är äldre
Citera
2010-12-14, 13:51
Medlem
Verticals avatar
Haha jadu, tror inte ens jag minns det allra roligaste. Var ju något nytt varje vecka : p

Var en riktigt obehaglig kille i min klass, och en dag i 3an (grundskolan) så gick vi en vandring med klassen. Och hela vägen tjatar han om att få lite godis ur min godispåse. Och tillslut blir hans tjat för mycket, så säger åt honom. Du får om du äter lite av hundbajset på marken som låg precis brevid. Efter mycket tjat, lite grupptryck kanske tar han en lite hundbajs på fingret och stoppar det i munnen.

Och i resten av skolåret fram till 9an blir han känd av hela skolan som killen som åt hundbajs.

Det värsta med det hela var att han itne ens fick någon godis. hahah
Citera
2010-12-14, 18:46
Medlem
C0ws avatar
Vi kom överrens i klassen att alla skulle hämta mat hemifrån (som man själv lagat) och så skulle alla äta lite av allas.
Min kompis fick en väldigt sjuk idé - Han hade gjort små piroger med hans "egna recept" som utöver det vanliga (köttfärs, lök och tomat puré) innehöll hans sperma

I matsalen - Vi blandade vattnet i vattenhållaren med lite salt, kryddor och tabasco.
Det var rätt så underhållande när vissa tog en klunk och sedan fick en konstig min på ansiktet och frågade sig varför vattnet smakade konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in