Fyfan, när jag sitter här och läser så tänker jag tillbaka på min skolgång, jag små fnissar lite visst det gör jag

men för det mesta får jag ont i magen! jag var ett sånt barn som ingen lärare eller elev ville ha i sin klass eller ha samma rast tider med. man kanske kan säga att jag var lite av ett bokstavsbarn som dom så fint kallade mig, anyhoow, jag minns när jag hade en arg disskution med min dåvarande lärare om något oviktigt och jag brusade upp så pass så jag dammade min stol genom fönstret och flydde i strumpor hem till mitt playstation för att senare få betala en fin summa för det trasiga fönstret.
en annan gång så skrek min lärare på mig för jag hade varit i slagsmål ute på rastgården och jag svarade med nå respektlöst svar och fick en bitchslap så det sjöng till ordentligt, jag svarade genast med en snabb höger så glajjorna ramlade av. jag vart avstängd och satt i en specklass, later on that year så "pennade" jag en snubbe i armen med en penna för han kastade kottar på mig. tur att man lärde sig att andas och räkna till tio nu när man är äldre