2012-04-13, 09:43
Medlem
Brinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Låt mig gissa, en vit skola i Göteborg?

Ja. Gick du också där då?
Citera
2012-04-13, 11:53
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brinka
Ja. Gick du också där då?

Hah, jodå, fast inte speciellt länge. Vad hände med fågeln, jobbar han kvar?
Citera
2012-04-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whipster
Efter att jag samtalat med rektorn, klasskompisar och mina föräldrar så sparkades hon i princip omedelbart. Dvs. några dagar efter händelsen.

Så det är dig vi har att tacka för att Svenska skolor är sådana rövhål. Tack för det din drängaskändare.
Citera
2012-04-13, 12:50
Medlem
Brinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Hah, jodå, fast inte speciellt länge. Vad hände med fågeln, jobbar han kvar?

Minns inte exakt men tror fågeln klarade sig bra! Annars borde jag nog minnas om något hände... Tror inte han jobbar kvar, detta var trots allt länge sedan.
Citera
2012-04-13, 13:03
Medlem
Drog undan stolen för min gamla lärare i 5:an precis innan hon satte sig så hon ramla in i väggen.
(Ja, jag var en riksidiot på den tiden )
Citera
2012-04-13, 14:22
Medlem
Der-altes avatar
En kille i min klass under nio år var aningen udda. Bl.a så var han lättlurad till max. En annan kille i klassen (tror det var i trean eller så) sa till han på skoj under en lektion att A.... pissa på golvet, nja sa han och kompisen sa pissa på golvet igen, jag som satt bredvid blev aningen förvånad när det plötsligt stänkte kiss på mina byxor.
En annan gång tog han med sin egen sperma i sin mors etui där hennes bröllopsring levererades i, den gick han stolt runt och visade oss i klassen.
Förövrigt så samlade han på sina egna fekalier i gb-glasslådor under en träskiva i skogen.
Bara några av sakerna jag vart med om i mina klassrum.
behöver jag säga att han sitter inspärrad idag.
Citera
2012-04-13, 18:10
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der-alte
En kille i min klass under nio år var aningen udda. Bl.a så var han lättlurad till max. En annan kille i klassen (tror det var i trean eller så) sa till han på skoj under en lektion att A.... pissa på golvet, nja sa han och kompisen sa pissa på golvet igen, jag som satt bredvid blev aningen förvånad när det plötsligt stänkte kiss på mina byxor.
En annan gång tog han med sin egen sperma i sin mors etui där hennes bröllopsring levererades i, den gick han stolt runt och visade oss i klassen.
Förövrigt så samlade han på sina egna fekalier i gb-glasslådor under en träskiva i skogen.
Bara några av sakerna jag vart med om i mina klassrum.
behöver jag säga att han sitter inspärrad idag.
Haha, han kan ju inte vara redig!
Citera
2012-04-13, 19:51
Medlem
notna157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebago
En gång i korridoren så smällde vi av en tiger-raket; vår gamla hippiekärringlärare hade precis gått ut så vi trodde att allt var lugnt.
Så min polare tänder på stubinen och precis när raketen har tjutit och flyger genom luften så kommer läraren in genom dörren igen och den exploderar en meter bredvid hennes skalle. Glömmer aldrig hur det såg ut när hon hoppade till och ansiktet förvreds i plågor samma sekund som raketen briserade.
Vi springer sedan iväg under dånande målbrottsgarv och gömmer oss i datasalen, hon kommer sedan in och vrålar "vem var det!?" och alla pekar på min polare gick inte så bra för honom, blev polisanmäld för mordbrand

En annan gång när vi kommit tillbaka från var det någon som satte upp affischer i hela skolan med en bild på vår rektor med "Wanted Bo Andersson" som stor text ovanför. Som beskrivning stod det:
"Wanted Bo j-son, Wanted for Childabuse and rape of young little girls 10$ reward"
Han blev fullkomligt bindgalen när han såg lapparna (var fö gammal militär) och kallade som vanligt när skit hände upp skolans två turkar och enda neger.
Men det var inte dom som hade gjort det! blev en jävla massa repressalier om förtal och ärekränkning

Det råkar inte vara Fjällskolan?
Citera
2012-04-13, 20:48
Medlem
Gimp_offers avatar
Jag kommer ihåg ett härligt hyss vi gjorde på skolan. När jag gick på högstadiet så låg admin datorn i samma rum som alla elev datorerna. En dag när vi hade lektion i datasalen så fick läraren ett samtal och var.tvungen att gå. Under tiden läraren var borta så kollade jsg hans dator. Självklart hade han glömt låsa datorn. Jag visste vad det fanns ett ljudklip på nätet med en kvinna som stönar. Jag byter ut startljudet och startar om datorn. 10 min senareså är läraren tillbaka och ska logga in. Ingen i klassen visste vaf jag hade gjort. Helt plötsligt börjar det stöna från lärarens dator. Rödare lärare har jag inte sätt sen kommunismen föll. Läraren vet inte vad som händer så han startar om, ljudet försvann men kom tillbaka när han loggade in. Vid det här laget ligger de flesta i klassen dubbelvikta på golvet och kan inte sluta skratta. Läraren skickade ut oss. Skönt med 30mins lektion . Fick höra senare att dem formaterade om datorn
Citera
2012-04-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
onanerat och ställt mig upp och sprutat ner en tjejs hår som jag var kär i. detta var i nian . hon skrek och soc blev inkallade och saker blev rätt udda de följande åren
fick byta skola
men då ställde jag mig utanför hennes fönster en eftermiddag o sprutade på fönstret . bajsade också i hennes trädgård ett par gånger efter det....
Det låter normalt, verkligen..
Senast redigerad av bars- 2012-04-13 kl. 21:17.
Citera
2012-04-14, 03:29
Medlem
Snuskes avatar
När jag gick i nian hade vi bakat bullar på hemkunskapen, de bullar jag hade bakat la jag i en plastpåse som jag sen tog med till min sista lektion med tanken att ta med de hem. Så blev det inte eftersom jag och några kamrater började slå varrandra med dessa bullpåsar.

När läraren sen kommer för att öppna klassrummet och leda in alla elever så tänker jag att nu jävlar ska min kompis få! Så jag kastar bullpåsen i full kraft mot min kompis rygg, Han duckar och bullpåsen far i full fart rakt in i bakhuvudet på min lärare.

Kan ju säga att utskällningen jag fick inte var den mildaste.
Citera
2012-04-14, 13:10
Medlem
Whipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
onanerat och ställt mig upp och sprutat ner en tjejs hår som jag var kär i. detta var i nian . hon skrek och soc blev inkallade och saker blev rätt udda de följande åren
fick byta skola
men då ställde jag mig utanför hennes fönster en eftermiddag o sprutade på fönstret . bajsade också i hennes trädgård ett par gånger efter det....
Seems legit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in