2009-05-03, 07:02
Medlem
Salakins avatar
Hade precis börjat 7an och man hade en ny klass och såklart skulle man ju visa att man var den "tuffa killen" så på en matte lektion hade vi en runt 25-30år gammal lärare som var het som fan (tyckte man då...) så när hon stod böjd över min polares bänk så började jag jucka i luften bakom henne och jag kollar bort mot mina klasskamrater i andra hörnet och så vänder jag blicken mot henne.. tro fan att hon hade vänt sig om. blev ett jävla liv. men både jag och klassen hade kul iaf xD
Citera
2009-05-03, 10:55
Medlem
Blodstens avatar
Man har en del roliga minnen från kemin i högstadiet. Läraren hade tagit fram något som man tydligen skulle ge fan att lukta i (tror det var ammoniak eller dylikt). Det första min polare gör är att sticka ner näsan i behållaren med den här substansen och drar sig en fet inhale. Var jävligt skojj att se hans reaktion när han håller på att ramla och spilla ut allt på resten av klassen.
Citera
2009-05-03, 21:19
Medlem
-RallemeisteR-s avatar
Var några år sedan nu, man gick i sjuan och det var första veckan i skolan, kände då en snubbe som hette något i efternamn, kommer inte riktigt ihåg vad, men liknade "Braj" väldigt mycket, och omogen som de va då sprang de runt och kallade honom "Brajis" ("Har du rökt något braj idag, Brajis?", mycket omogna saker).

Iallafall, så kommer den minsta snorungen (Märks att jag inte gillade min klass ) och bestämmer sig för att vara lika cool som de andra, så han går fram på en engelska lektion, jag och Alex sitter bredvid varandra, jag hör ett kvavt "Får jag köpa lite braj, Brajis?" och då bryter Alex ihop. Han utstöter ett riktigt avgrundsvrål (i målbrottet självklart) och börjar jaga Erik (som snorungen hette) runt i rummet med en stol, i minst tio minuter, runt ett kluster med bänkar.

Sedan hasar lärarinnan in i rummet, ett berg på 180 kilo, och bara sätter sig vid katedern och totalignorerar snubben som springer bärserk runt i rummet med en stol. Till slut snubblar Erik och ligger på marken, han undviker precis stolen, som Alex då försöker klubba i ansiktet på honom. Då säger läraren till Alex, och han går och sätter sig igen, och agerade helt normalt.

Senare på rasten går Erik förbi Alex och säger något i stil med "Jävla böghora" och Alex får psykbryt igen, visar sig dock att Erik var snabbare i öppen terräng (korridorer) och kom iväg...

En annan gång så busringer några i klassen till våran Hemkunskapslärare och frågar om de får köpa hennes hus, hon verkar gå på det. De erbjuder 800.000 för det och bestämmer att de ska träffas i centrum dagen efter (en lördag), på hemkunskapslektionen på tisdagen så berättade hon att de skulle göra en polisanmälan och försöka få till det så att vi inte fick komma inom 100 meter från hennes hus. Detta löste sig dock

Kanske inte jag som gjort det personligen, och kanske inte så asroliga, men lite underhållande kanske.
Citera
2009-05-15, 21:58
Medlem
CheapSheeps avatar
I högstadiet använde vi arméns gipsbandage som vi hittade på bilden till att gipsa en kompis arm. Vår senila bildlärare undrade inte ens vad vi höll på med. Det vi inte tänkte på var att armen svullnar och hur i självaste helvete vi skulle ta bort skiten. Fick bli till att karva med en mattkniv tills vi fick upp en spricka att bända i.

Vill också minnas den gången på SO:n när jag kastade ut en irriterande polacks pennskrin genom fönstret. Och sen när jag vägrade hämta det så sträckte hon sig ut, så klart välte/kastade jag ut henne med. Ett jävla liv blev det.

På Industriprogrammet (där jag gick) och Fordon gick det mest "tuffa" grabbar så det blev en fajter oss emellan, mest på skoj, då man umgicks en del med vissa FP-are. En dag tog mitt snus slut och jag frågade en kompis på FP om han hade nåt. Nej, sa han och lekte med sin fulla dosa. Så jag tog den från honom. Han tittade på mig i tre sekunder sen flög han på mig och vi var genast mitt uppe i ett hett slagsmål (vi hade känt varandra i ca 4 år då). Det hela slutade med att min näsa började blöda efter ett par smällar vi slutar slåss. Tittar åt ena hållet och där står 20 Barn och Fritid-brudar och glor. Jag går och tvättar av ansiktet och så, två minuter kommer min mot-kombattant in och ger mig en näve snus!

Sen hade vi en mycket sjuk klass på IP, där huvudnöjet i omkläd var att trycka upp röven i varandras ansikten.
Citera
2009-05-15, 22:16
Medlem
På tekniklektionerna i högstadiet hade vi som hobby att driva vår irakiska lärarinna till vansinne. Ofta fick klassrummets plastskelett utstå brottning/dans/juckningar och plastinälvor flög omkring i klassrummet.
För att inte nämna när vi hittade en rfsu-låda och hade kondomkrig.

När jag gick i 6an eller 7an brukade jag och bordsgrannen (tjej) sitta och "känna" på varandra under bordet.

På bilden brukade vi gå och hälla ner gips och/eller färg/vatten bak i byxorna på folk som satt framåtlutade. Fan vilka läten de gjorde, speciellt tjejerna.
Vi brukade även dutta färg i ansiktet på varandra, och det var inte helt ovanligt att vi retade gallfeber på läraren.

På slöjden slogs vi oftast som alltid. På skämt förstås.
Klassens "tuffing" skulle såklart gå fram och göra lite roliga fightingposer framför läraren, som få en finurlig min och plötsligt ligger "tuffingen" på golvet. Klockren lärare.

När nån i klassen (oftast tjejer) frågade om vad något ord hette när de skulle söka bilder drog man alltid till med nåt snuskord som fellatio, anilingus, cunt, scissoring osv. Så sjukt att de gick på det.

Drog upp porr och lemonparty på projektor ett par gånger.
Citera
2009-05-15, 23:58
Medlem
Ingenting jag har gjort, men mina klasskamrater söp till rätt hårt på lunchrasten Upp till syster, blåsa lite, sen swoosh in i taxin hem och föräldrarna får betala. Men kul var det!

En annan kille satt och tog bilder på sin penis längst bak i klassrummet, sen snodde han framför mobilen och gav den till läraren. Upp till rektor och blev redigt utskälld
Citera
2009-05-16, 13:33
Medlem
Apppes avatar
Minns en gång i nian då vi sparkade på röret under handfatet slutar med att alla får gå hem och det ligger 2-3 cm tjockt vattenlager på hela golvet.

Har också haft håltimme och vi hade en ganska stor skolgård , vi var uttåkade och hade inget att göra då tar vi klassens ''dvärg''s cykel och hänger upp den i ett träd, såg rätt sjukt ut

Vi har haft matkrig,vattenballongskring, you name it

Sen hade vi en senil engelska lärare a la 100 år , så under nationella provet satt alla och pratate med varandra slutate med att alla fick VG

underbara skoltid
Citera
2009-05-16, 13:51
Bannlyst
- Lurade en kille att trampa på sån där duschplatta som finns i Kemin, sa att den var avstängd och inte funka och att han skulle få 20kr om den funka.. Jag lovar att det var nog de mest väl spenderade 20 kr jag någonsin gjort.

- Hade kvarsittning med 3 andra, övertalade en av dom att runka och lägga satsen på pennvässaren, kunde gott skratta varje gång någon skulle vässa pennan i det klassrummet.
Citera
2009-05-16, 20:44
Medlem
Förfalskade ett körkort åt en polare på en av skolans datorer nån gång under nittiotalet.
Blev snyggt som fan, tyckte både jag, domare o advokat.
Citera
2009-05-19, 19:44
Medlem
Dudixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
- Lurade en kille att trampa på sån där duschplatta som finns i Kemin, sa att den var avstängd och inte funka och att han skulle få 20kr om den funka.. Jag lovar att det var nog de mest väl spenderade 20 kr jag någonsin gjort.

- Hade kvarsittning med 3 andra, övertalade en av dom att runka och lägga satsen på pennvässaren, kunde gott skratta varje gång någon skulle vässa pennan i det klassrummet.

Hur i helvete kan man ens få upp den när man är ensam i ett rum med 3 andra killar (ja, jag antar att ni alla var killar)
Citera
2009-05-23, 23:59
Medlem
Friendslayers avatar
Vi hade olika program på våra usb-minnen som vi inte va sena med att installera om någon glömde logga ut.

nr 1 dolde sig som systemfil och länkade elevens/lärarens startsida till lämplig porrsida.

nr 2 fyllde datorn på bara någon minut med så mycket data att den inte gick att starta igen utan lärarna va tvugna att formatera om den.

nr 3 gjorde så att cd:n åkte ut och in

hade även en polare som försökte knäcka lösenordet till bios i skolan och blev förbannad och drämde näven i tangentbordet och lyckades knacka in rätt lösenord
Citera
2009-05-24, 00:15
Medlem
Vuxenkos avatar
7an till 9an:
Suttit på brandalarm ett 5tal gånger
Stinkbomber
Sprängt toaletter
Fått 4 lärare att sluta på våran skola
Däckat en brud när jag drog ett sudd i bakhuvudet på henne
Startat matkrig
Gjort sönder soffor, fönster, pingisracketar m.m
Blivit anmäld av en lärare från Peru när jag bad han "dra tillbaka till djungeln".
Nästan dödat hela min klass när jag satte eld på en stor jävla tunna med gas i, läraren sa att det var ca 2 cm från att sprängas och då hade troligtvis hela min klass dött
Slagit sönder ett kylskåp
m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in