2013-08-30, 18:09
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Du kände dig så träffad att du var tvungen att söka igenom min post-historik i ett försök att bemöta mitt inlägg. Är du en sådan bög som gillar att dricka slisk, alltså? Då vet vi.
Nej, jag är varken bög, gillar slisk eller snokar i din posthistorik. Däremot läser jag öltrådarna, eftersom jag är intresserad av öl, och nu när du har gjort inlägg i flera av dem under eftermiddagen så blir man ju lite undrande över dina preferenser.
Citera
2013-08-30, 18:27
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Nej, jag är varken bög, gillar slisk eller snokar i din posthistorik. Däremot läser jag öltrådarna, eftersom jag är intresserad av öl, och nu när du har gjort inlägg i flera av dem under eftermiddagen så blir man ju lite undrande över dina preferenser.
Det framstod som att du tog illa upp av att jag klankade ner på Innis & Gunn, därav frågan.

Att du gillar Budweiser (har jag förstått från den andra tråden?) och IG, stör mig inte. Jag håller dock inte med utan anser att folk som dricker detta inte riktigt har alla hästar i stallet.
Citera
2013-08-31, 18:16
Medlem
Duff
För ljus och vattning för min smak. Det enda positiva var väl att dom marknadsförde den på öl & whisky mässan med ett par heta brudar

Lust
Något mikrobryggeri jag tyvärr har tappat namnet på. Dom hade 10 olika ölsorter med liknande namn som alla smakade bisarrt. Lust var helt klart full av smak, dock en smak jag inte vill att mina smaklökar skall få uppleva.

Carib
Var något Jamaican tema på lokala nattklubben. Det smakade i stort sätt bara vatten.
Kunde inte känna av någon gnutta humle eller alkohol alls vid förtäring.
35:- flaskan på krogen, men den höga alkoholhalten och bristfälliga smaken fick mig att avstå fler.
Citera
2013-09-01, 13:57
Medlem
Rippless avatar
Millennium starköl - odrickbart. Det smakar metall och alger iskallt, luktar tungt och rost. Sen att jag har druckit den varm flertalet gånger gör det inte bättre.

Björnebrygd 7.2 - också helt överjävligt vidrig.

Sen alla andra fulöl/fem-komma-tvåan-burken är också något jag avstår ifrån.
Citera
2013-09-01, 13:59
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Det framstod som att du tog illa upp av att jag klankade ner på Innis & Gunn, därav frågan.

Att du gillar Budweiser (har jag förstått från den andra tråden?) och IG, stör mig inte. Jag håller dock inte med utan anser att folk som dricker detta inte riktigt har alla hästar i stallet.
Hur har du fått det till att jag gillar Bud och IG?
Citera
2013-09-01, 14:00
Medlem
Ålens avatar
Beck är en vidrig öl. Tycker mig finna en hint av typ bensin i smaken i den som är riktig vedervärdig.

Grönsaksöl är aldrig någon höjdare heller oavsett märke.
Citera
2013-09-01, 14:05
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ålen
Beck är en vidrig öl. Tycker mig finna en hint av typ bensin i smaken i den som är riktig vedervärdig.

Grönsaksöl är aldrig någon höjdare heller oavsett märke.
Vad är det?
Citera
2013-09-01, 15:13
Medlem
Astroboys avatar
Min röst går till Rauchbier
http://www.systembolaget.se/1359
Citera
2013-09-01, 15:15
Medlem
Leffes http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=1659

Kunde knappt dricka upp sörjan.
Citera
2013-09-01, 15:31
Medlem
Punklivs avatar
Sofiero, den starkaste. Jag spyr av lukten. Elk Brew är ingenting att hurra för det heller.
Citera
2013-09-01, 16:54
Medlem
KarmaAndEffects avatar
Zeitgest, organic brew.

Vidrigt.

Bild på skiten
Citera
2013-09-01, 18:07
Medlem
Äckligaste ölet jag smakat är Pripps blå 7,2. Följt av Carlsberg Sort guld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in