Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Man behöver inte ha pluggat för att veta sådant, det är sådant man ska ha snappat upp. Det är under kategorin "kunna extremt lite om".
Jag är rätt kass på radiopop t.ex. men nog har man snappat upp det som krävts för att greja frågorna på dylika nivåer i en frågesport.
Dessutom när man vet att man ska ställa upp i en dylik frågesport och har så katastrofala kunskapsluckor bör man ju läsa på det simplaste inom ämnet.
Du vet ju inte vilka frågor som ska komma, eller vad typer som vi aldrig får se tycker är lätt eller svårt.
Och det finns nog även svenskar som aldrig bott i Afrika, som inte har koll på var landsdelarna slutar och börjar.
Jag vill se dig sitta i Heta Stolen och kunna allt utan att göra bort dig.
Det är nog inte så lätt som du tror...
Citat:
Klaga på andra? Om man inte kan diskutera tävlandes tillkortakommaden/bedrifter i programmet så skulle trådar som denna vara döda efter tre inlägg ungefär. Det finns ju deltagare som varit fenomenala på mycket men att utlämna en fadäs likt den nu diskuterade skall ju ändå inte göras.
Och nu vet jag att jag har gjort väldigt rätt, som inte har varit med i programmet.
Jag har ingen lust att bli sliten i stycken på Flashback för att jag hade svårt att svara på en "lätt" fråga.