Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-22, 10:14
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du har bara 140 inlägg och känner tydligen till min posthistorik . Hmmm

Jag har verkligen inte plöjt igenom varje program flera gånger , men du säger ju själv att deltagare valt att använda ännu en livlina efter att ha valt 50/50 så var är det som säger att det ena måste utesluta det andra?
Hahahaha. Du vet att man kan ha haft flera konton på flashback? Jag har läst denna tråd länge och dina korkade inlägg är störiga. Jag kan läsa varenda inlägg från dig i denna tråd. Man trycker på kontots namn och väljer att visa alla inlägg från detta ämne. Häftigt va?

Ja? Och det representerar ju inte alla gånger någon tagit 50/50. Men det förstår inte du...

Har du hittat min fråga än?
Citera
2025-12-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Hahahaha. Du vet att man kan ha haft flera konton på flashback? Jag har läst denna tråd länge och dina korkade inlägg är störiga. Jag kan läsa varenda inlägg från dig i denna tråd. Man trycker på kontots namn och väljer att visa alla inlägg från denna tråd. Häftigt va?

Ja? Och det representerar ju inte alla gånger någon tagit 50/50. Men det förstår inte du...

Har du hittat min fråga än?
Ganska komiskt i sammanhanget att du först anklagar mig för att trolla , vara korkad osv när du själv verkar vara korkad .

Utöver ett videoklipp du länkat , plus frågat om jag är korkad alt trollar så hittar jag ingen fråga från dig . Vad ska jag svara på det liksom? Du framstår knappast som bättre själv om ditt enda bidrag i debatten är personangrepp .

Okej , om din fråga är vad som är relevant till att det skett rätt ofta att deltagare tagit fler livlinor efter 50/50 så kan jag tyvärr inte hjälpa dig . Kan det inte vara så att vi båda har rätt?

Kul liv du har om du spenderar all din lediga tid genom att läsa igenom varenda inlägg från användares konton här..
Citera
2025-12-22, 22:14
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ganska komiskt i sammanhanget att du först anklagar mig för att trolla , vara korkad osv när du själv verkar vara korkad .

Utöver ett videoklipp du länkat , plus frågat om jag är korkad alt trollar så hittar jag ingen fråga från dig . Vad ska jag svara på det liksom? Du framstår knappast som bättre själv om ditt enda bidrag i debatten är personangrepp .

Okej , om din fråga är vad som är relevant till att det skett rätt ofta att deltagare tagit fler livlinor efter 50/50 så kan jag tyvärr inte hjälpa dig . Kan det inte vara så att vi båda har rätt?

Kul liv du har om du spenderar all din lediga tid genom att läsa igenom varenda inlägg från användares konton här..
(FB) Postkodmiljonären på TV4

Herregud. Allt du skriver är så korkat så man inte tror det är sant.
Citera
Igår, 11:58
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=f7wJA1VlTt4

Här är ännu ett exempel på att 50/50 knappast gynnat deltagaren .

God jul på er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in