2014-11-18, 18:25
Medlem
Denosynliges avatar
Hon är så förutsägbar egentligen. Jag blir inte ens provocerad längre när man förstår att minst hälften bara är bullshit. Hon har helt enkelt lagt på minnet vad folket irriterar sig på och kör stenhårt på det. Samma visa år ut och år in. Vill hon vara en dramaqueen, fine, men då kan hon inte förvänta sig att bli uppfattad som något annat än just det.
Citera
2014-11-18, 18:51
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Det är väl brukligt att den ena parten friar med en ring? Eller iaf friar och så väljer man ring ihop.
ja, så brukar det väl vara när man seriöst vill skapa ett liv med varandra. Alla tror inte på brölopp och förlovningar, men Berny visar (utåt) att hon vill göra just det. Då basunerar man inte riktigt ut överallt att "jag ska bli din fru en dag" osv, det är ju om något rätt privat. Jaja.
Citera
2014-11-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
ja, så brukar det väl vara när man seriöst vill skapa ett liv med varandra. Alla tror inte på brölopp och förlovningar, men Berny visar (utåt) att hon vill göra just det. Då basunerar man inte riktigt ut överallt att "jag ska bli din fru en dag" osv, det är ju om något rätt privat. Jaja.

Ja jo, men i Bernys värld finns det nog inte mycket som är privat. I hennes offentliga (?) liv tenderar ju allt även att vara totalt överkryddat. Ingenting är bara bra eller dåligt, utan allt är rosenskimrande fantastiskt "OOOOOHH" med en touch av änglaglitter, alternativt miserabelt krälande på golvet tuggandes sin egen avföring.
Citera
2014-11-19, 09:23
Medlem
Antitrinitarians avatar
Från slutar blogga-inlägget:

"Men jag vill verkligen satsa på mitt liv tillsammans med Andreas och Theus och på min bok nu. (...) Jag vill att min mans och mitt liv ska vara vårt och därför tar jag det här beslutet. För även fast jag har varit offentlig i många år så har jag ett liv som är viktigare än något annat. Jag har inte tid eller lust med bloggen just nu. Jag har inte heller lust att ge ut den här delen av mitt liv. Det jag och min man delar är underbart, jag är stolt och glad men känner att det tillhör oss. "

Att satsa på Andreas och Theus är visst synonym med att miniblogga på Facebook i fem veckor, för att sen göra COME BACK! Kul också att hon inte vill "ge ut den delen av sitt liv" och att det tillhör dem. Dem och hela jävla Facebook.
Citera
2014-11-19, 10:21
Medlem
Yerzs avatar
Länge hon kunde hålla sig ifrån att blogga....... Jag orkar inte ens titta!
Citera
2014-11-19, 10:46
Medlem
berny?

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article19880601.ab
Citera
2014-11-19, 11:06
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kliin
berny?

Nja, dels står det ju Västsverige, men också att hon var fyra 1990 = född -86. Berny är född -83.
Citera
2014-11-19, 11:13
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
berny?

Berny hade ju aldrig hållit käften om att hennes pappa dömts för något heller. Skulle däremot inte förvåna mig om det rörde sig om ett fan till Berny som inspirerats av henne, rätt ålder för att ha idoliserat och relaterat till henne.
Citera
2014-11-19, 14:17
Medlem
elizadeaths avatar
Sen gjorde väl inte B sin sexdebut vid 19 år heller...
Citera
2014-11-19, 15:02
Medlem
matematiken är inte min vän. tyckte mycket i artikeln stämde in på björnys saga, och tog en lite förhastad slutsats.
my apologies.
Citera
2014-11-19, 17:41
Medlem
Miss-Kittys avatar
Citat:
matematiken är inte min vän. tyckte mycket i artikeln stämde in på björnys saga, och tog en lite förhastad slutsats.
my apologies.

Måste erkänna att mina tankar också gick dit då jag läste artikeln.
Citera
2014-11-19, 17:57
Medlem
habilgerbils avatar
Händer regelbundet att jag ser små artiklar och notiser i förbifarten som för tankarna till Berny. Senast var det något om nån kvinna som hotat eller trakasserat en annan kvinna i Bokskogen eller nåt sånt då det kändes fullt rimligt att det skulle röra sig om att Berny pissat in sitt penisrevir inför nån av mammorna. Men det händer så mycket skit här i världen, Berny är tro't eller ej inte skyldig till det mesta av det. Bara en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in