2014-11-15, 14:46
Medlem
Imeldas avatar
Herregud, det där var rätt gräsligt.
Citera
2014-11-15, 14:52
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal

Ang Emma så håller jag verkligen med om att det är synd om denna kvinna. Alla mediciner hon går på börjar verkligen ta ut sin rätt. Att hon fortsätter att vidhålla att hon har silikonbröst dessutom är bara så bisarrt. Och nu är hon dessutom både sur och oförstående över att ingen vill titta på hennes sorgliga porrbilder längre:
Jag brukar inte ha några moraliska invändningar mot porr eller porrsajter. Men det verkar som om hela sajten mestadels visar upp ganska trasiga tjejer med behov av att fläka ut det enda de tror sig vara bra på. Tragiskt, och det gäller hela sajtens koncept. Inte bara E...
Citera
2014-11-15, 20:06
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatCookieDough
Dom här då
http://websta.me/p/842796512142729645_144238367
http://www.sinnergirls.com/blogs/emma/posts/topless-closeup

Det där är så sorgligt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Mitt hjärta blöder lite för henne. SD-tröjan tänker jag inte ens kommentera för jag känner att det är svårt att hålla Emma ansvarig för saker för hon säger och gör just nu.

Jag har bara så svårt att förstå hennes kris. Om hon nu haft så pass grova psykiska problem hela tiden som hon ger uttryck för, varför har de inte fått utlopp förrän nu? Och sättet hon manifesterar dem på känns snarare som något en revolterande 13-åring skulle göra en vuxen kvinna. Att dessutom ta upp ett självskadebeteende över en natt känns minst sagt underligt. De flesta som börjar självskada gör det oftast i åldern 14-16. Sen har det också eskalerat snabbt, det var knappt ett år sedan hon satt och rispade sig och nu är armarna fulla av keloida ärr. Nej fy, den kvinnan mår uppenbarligen inte bra. Frågan är bara hur stor roll Berny spelar i detta. Hon skrev någonstans att hon "hjälp Emma öppna dörrar till sig själv" vilket får mig att må lite illa när jag tänker på det. Som att det skulle vara något positivt eller beundransvärt, herregud.
Citera
2014-11-15, 20:09
Medlem
Imeldas avatar
Det känns inte som att berny bör hjälpa någon med något.
Citera
2014-11-16, 10:21
Medlem
News om "graviditeten"?
Har hon fått "missfall" än? Eller hoppas hon att det utspelet är glömt?
Citera
2014-11-16, 12:03
Medlem
Kardnialvokals avatar
Jag är mest peppad på hur det gått med hennes fitnessplaner. Undrar om hon beställt hem gymkläder än. Tänker mig en hel uppsättning som kommer användas exakt 0 gånger. På sin höjd kommer träningsbyxorna användas som mysbyxor.
Citera
2014-11-16, 12:11
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Jag är mest peppad på hur det gått med hennes fitnessplaner. Undrar om hon beställt hem gymkläder än. Tänker mig en hel uppsättning som kommer användas exakt 0 gånger. På sin höjd kommer träningsbyxorna användas som mysbyxor.

Du kan vara lugn, hon kommer garanterat posera i sina nya kläder i facebook. Sen lär de aldrig användas till ngt annat, men det är en annan femma.
Citera
2014-11-16, 14:19
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Det där är så sorgligt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Mitt hjärta blöder lite för henne. SD-tröjan tänker jag inte ens kommentera för jag känner att det är svårt att hålla Emma ansvarig för saker för hon säger och gör just nu.

Jag har bara så svårt att förstå hennes kris. Om hon nu haft så pass grova psykiska problem hela tiden som hon ger uttryck för, varför har de inte fått utlopp förrän nu? Och sättet hon manifesterar dem på känns snarare som något en revolterande 13-åring skulle göra en vuxen kvinna. Att dessutom ta upp ett självskadebeteende över en natt känns minst sagt underligt. De flesta som börjar självskada gör det oftast i åldern 14-16. Sen har det också eskalerat snabbt, det var knappt ett år sedan hon satt och rispade sig och nu är armarna fulla av keloida ärr. Nej fy, den kvinnan mår uppenbarligen inte bra. Frågan är bara hur stor roll Berny spelar i detta. Hon skrev någonstans att hon "hjälp Emma öppna dörrar till sig själv" vilket får mig att må lite illa när jag tänker på det. Som att det skulle vara något positivt eller beundransvärt, herregud.

Det kanske är väldigt väldigt jobbigt att vara ihop med en psykopat.
Citera
2014-11-18, 11:30
Medlem
kupochans avatar
Berny har inte PTSD. Hon har det INTE "jättelyckligt" nu. Hennes "man" är bara between relationships, och det märks. Inget ont om honom, alla kan vara i olika stadier i livet. För tusan ,han har barn ,och precis fått en ny. Nä, det blir ingen förlovning där. Tråkigt, men verklighet.
Citera
2014-11-18, 11:52
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Berny har inte PTSD. Hon har det INTE "jättelyckligt" nu. Hennes "man" är bara between relationships, och det märks. Inget ont om honom, alla kan vara i olika stadier i livet. För tusan ,han har barn ,och precis fått en ny. Nä, det blir ingen förlovning där. Tråkigt, men verklighet.

Brukar man planera att förlova sig? Jag trodde att förlovning var ngt spontant och att man planerade bröllopet. Så har det iaf varit för min del.
Citera
2014-11-18, 13:24
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Brukar man planera att förlova sig? Jag trodde att förlovning var ngt spontant och att man planerade bröloppet. Så har det iaf varit för min del.
Jag är inne på ditt spår. Har man tagit beslutet att förlova sig, då tittar man ringar, planerar inför brölopp inom ett år, för att spara till receptionen... men hon kanske bara "förlovar" sig lite titt som tätt... inte så bra. Det är hos personer som Berny som inte kan hålla sig ,där att allt ska gå med turbo-fart. Synd.
ps. jag förstår att förlovningar kan se olika ut, men den bilden hon lägger fram - plus att killen har lite ansvar att välja rätt kvinna som maka gör det hela lite bizzart. ds.
Senast redigerad av kupochan 2014-11-18 kl. 13:27. Anledning: stavfel
Citera
2014-11-18, 13:28
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Jag är inne på ditt spår. Har man tagit beslutet att förlova sig, då tittar man ringar, planerar inför brölopp inom ett år, för att spara till receptionen... men hon kanske bara "förlovar" sig lite titt som tätt... inte så bra. Det är hos personer som Berny som inte kan hålla sig dör att allt ska gå med turbo-fart. Synd.
ps. jag förstår att förlovningar kan se olika ut, men den bilden hon lägger fram - plus att killen har lite ansvar att välja rätt kvinna som maka gör det hela lite bizzart. ds.

Det är väl brukligt att den ena parten friar med en ring? Eller iaf friar och så väljer man ring ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in