2014-09-25, 14:18
Medlem
habilgerbils avatar
All hail Queen Berny, suspensbyggandets och offerkoftornas obestridliga regent för all framtid. Hunddjurens skyddshelgon, den sanna kärlekens knivninja, Kamprads blodssyster, tvivlets ständiga straffknull och min största och smutsigaste guilty pleasure.

I Went To Pålsson And All I Got Was This Doktorshatt.
Citera
2014-09-25, 14:49
Medlem
mittenskittens avatar
Felicias kommentar på Bernys status:
"Blir visst ingen närstrid med kniv denna gången Berny, du får göra abort på det gamla goda sättet."

Hahahahahahaha jag dör, så jävla bäst
Citera
2014-09-25, 14:55
Medlem
KitKatCookieDoughs avatar
Jaha, så valpen har flyttat från en LSS-gök till en annan .

Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Till er som kanske missar detta på Facebook:

http://i.imgur.com/vsqfnmk.jpg

:'D
"jag har kört närkamp i många år" hahaha vilken jävla idiot.
Citera
2014-09-25, 15:24
Medlem
Det är som ett avsnitt av glamour. Ja, jag tittade på det, ibland.
Citera
2014-09-25, 15:26
Medlem
L backar med hänsyn av att det kommer hot till A gravida ex bara för att L försökte vara ärlig mot Berny. A kan inte vara ärlig mot någon av dom det är därför han försvarar Berny och tar hennes Parti i diskussionen på fb.
Citera
2014-09-25, 16:01
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Till er som kanske missar detta på Facebook:

http://i.imgur.com/vsqfnmk.jpg

:'D

Serriöst, hon är ju helt blåst! Går det inte att anmäla henne för olaga hot? Tror inte det är tillåtet att säga att hon ska ge sig på Lina när hon minst anar det, och hon ska använda kniv osv....
Citera
2014-09-25, 16:32
Medlem
Denosynliges avatar
Jag tror jag baxnar

Nu hotar hon med kniv på facebook också.

Jättebra idé att försätta sig i knivslagsmål när man är gravid. Märks ju verkligen vilken respekt hon har för liv. Man ser ju hur "stabil" hon är och hur hon har allting under "kontroll". Man blir så övertygad om att hon talar sanning när hon säger att hon inte tagit återfall när hon håller på såhär. Det enda hon gör är att bevisa att *ena har rätt.

Alltsammans spårade för flera dagar sedan, medan hon beter sig som om dom varit tillsammans i ett år. Att Berny inte inser hur hennes liv ser ut från andras perspektiv alltid har någon koppling till verkligheten på något sätt, och ja det är bortom mitt förstånd hur hon inte ens verkar besitta förmågan att relatera till hur det kommer sig att hur andra ser henne kan ha med verkligheten att göra även om hon inte uppfattar det så. "Perspective is reality". Om du uttrycker dig ha problem med Berny så kan du dessutom förvänta dig att hon knivhotar dig... Vilken "käck" brud den där Berny...

Och bitch please... det där skräckfilmsmanuset kommer aldrig hända.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-25 kl. 16:58.
Citera
2014-09-25, 16:58
Medlem
Citat:
Okej. Tid plats. Inga skjutvapen. Kniv ar det som galler.

Alltsa jag grater av skratt. Har nagon kollat om pa Kill Bill eller?
Citera
2014-09-25, 17:04
Medlem
Vem föreslår egentligen ett knivslagsmål? Det är helt förståndshandikappat att göra.
Citera
2014-09-25, 17:05
Medlem
Antitrinitarians avatar
Den här då: "du kommer få din läropeng my sweet"
Citera
2014-09-25, 17:15
Medlem
Fy fan vilken tönt hon är. Skrattar ihjäl mig så pinsam hon är. Den där killen borde springa från henne. Fort och långt!
Citera
2014-09-25, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Fy fan vilken tönt hon är. Skrattar ihjäl mig så pinsam hon är. Den där killen borde springa från henne. Fort och långt!

Tyvärr så vill inte A lämna sitt med Berny.
Dom är så kära i varandra.
A har tagit av sig ringen som han hade på fingret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in