2014-09-25, 17:22
Medlem
Såvitt jag vet är olaga hot ett brott och borde polisanmälas snarast!
Citera
2014-09-25, 17:22
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Fy fan vilken tönt hon är. Skrattar ihjäl mig så pinsam hon är. Den där killen borde springa från henne. Fort och långt!

Jag hör honom redan sjunga "kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån!"

Polis och ambulans kaoset är väl inte långt borta nu då om vi känner Berny rätt?

Uppenbarligen borde hon ju tvångsomhändertas och spärras in när hon bevisligen har för avsikt att starta knivslagsmål. Jag kan inte påstå att det är normalt eller rationellt beteende. Uppenbarligen har hon ju tänkt utgöra ett hot för både A's ex och *ina.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-25 kl. 17:36.
Citera
2014-09-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Jag hör honom redan sjunga "kom och ta mig långt härifrån, långt härifrån!"

Polis och ambulans kaoset är väl inte långt borta nu då om vi känner Berny rätt?

Uppenbarligen borde hon ju tvångsomhändertas och spärras in när hon bevisligen har för avsikt att starta knivslagsmål. Jag kan inte påstå att det är normalt eller rationellt beteende. Uppenbarligen har hon ju tänkt utgöra ett hot för både A's ex och *ina.

Och i bakgrunden hörs B fyllesluddra "kom och hårdknulla mig långt upp i röven, långt upp i röven...."

Nu har hon till och med överträffat sig själv i trashighet. Hoppas de där tjejerna sätter dit henne så det bara stänker om det för olaga hot och trakasserier
Citera
2014-09-25, 17:52
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Och i bakgrunden hörs B fyllesluddra "kom och hårdknulla mig långt upp i röven, långt upp i röven...."

Nu har hon till och med överträffat sig själv i trashighet. Hoppas de där tjejerna sätter dit henne så det bara stänker om det för olaga hot och trakasserier

Berny kan ju börja inbilla sig sätt som hon tror att hon kan slingra sig ur lite vad som helst. Men Berny är inte odödlig, hon kan åka dit precis som vem som helst. Allra bäst vore kanske rättspsyk ändå.
Citera
2014-09-25, 17:54
Medlem
roewsvetts avatar
Det är så vackert alltihop. Kärlek starkare än Romeo och Julia. Förnuft-Berny skriver på sitt resonerande skenbart tänkande sätt om hur hon efter moget och insiktsfullt övervägande kommer fram till att hennes LSS granne är ÄNNU bättre för Nilas en den tidigare drömexistensen hos världens bästa djurägare. Strax efteråt kommer NaturalBornKillers-Berny med niven fram och visar alla färskingar vad som händer om man muckar med världens tuffaste uttorkade tjej.
Citera
2014-09-25, 18:05
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Till er som kanske missar detta på Facebook:

http://i.imgur.com/vsqfnmk.jpg

:'D

Alltså herregud, skämskudde någon? Värsta jag sett.
Citera
2014-09-25, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Såvitt jag vet är olaga hot ett brott och borde polisanmälas snarast!

Det verkar som att det är några som tycker att Bernys hot med kniv borde anmälas?

Varför borde L**a göra det?
Citera
2014-09-25, 18:44
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Det verkar som att det är några som tycker att Bernys hot med kniv borde anmälas?

Varför borde L**a göra det?

Varför skulle man INTE anmäla när någon kommer med massa olaga hot?
Citera
2014-09-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Varför skulle man INTE anmäla när någon kommer med massa olaga hot?

Jag vet vem L är. Skall jag be henne göra en anmälan?
Citera
2014-09-25, 18:50
Medlem
roewsvetts avatar
För att meddelanden på facebook knappast tas seriöst av Polisen? Dom lyssnar på anmälan, och tar sig en Donut.
Citera
2014-09-25, 18:57
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Till er som kanske missar detta på Facebook:

http://i.imgur.com/vsqfnmk.jpg

:'D

HAHAHA! Gud, det där är kanske det pinsammaste jag någonsin läst skrivet av en 31-åring. Den pinsamheten lär bli svår även för henne själv att överträffa framöver.
Citera
2014-09-25, 20:53
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
För att meddelanden på facebook knappast tas seriöst av Polisen? Dom lyssnar på anmälan, och tar sig en Donut.

Men i B's fall så rör det sig inte bara om ETT hot, utan om en del hot ( t,ex mot flashback, hennes ex, A's ex som hon hotat osv osv ) och en del förtal och säker utpressning av folk, ja jag syftar på hennes föräldrar som får henne att knipa käft med hjälp av att köpa ikea möbler för 20 000 kr, om M*ddes hus som hon förstört, listan kan göras oändlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in