2014-09-25, 12:46
Medlem
Efter B:s senaste långa inlägg om Nilas (inklistrat nedan för er utan facebook)
Citat:
På begäran av Nilas nya ägare ska jag berätta att Nilas bor hos Kim Nilsson en minut ifrån mig. Jag hjälper Kim med allt han skulle tänkas behöva hjälp med om han behöver det och passar Nilas ofta. Jag valde att ge bort Nilas eftersom Nilas inte fick den uppmärksamheten han behövde. Och Theus var fin mot Nilas men det är tydligt att Theus är ensamhund. Jag fick ta beslutet när Nilas var så liten istället för att kämpa i flera månader till. Nilas är en trygg och cool hund och har träffat Kim dagligen sedan jag tog hem honom. Dom fann varandra direkt och därför gav jag Nilas till Kim. Kim har haft hundar förr och längtade efter en ny. Jag avvaktade cirka en vecka innan jag skrev över ägandeskapet till Kim. Jag hjälper Kim, vi kan ses, Theus och Nilas kan träffas utan att konkurrera och jag får se Nilas växa upp. Det var ett svårt beslut men jag tog det för hundarnas bästa. Allt går jättebra med Nilas hos Kim. Han är välvårdad och knöt som sagt an till Kim och Kim till Nilas redan när Nilas var min. Jag kommer alltid finnas på olika sätt vid behov och Kim är en underbar hundägare som dessutom blev väldigt glad.

som en vän kommenterat med "..." och därefter skrev följande på Bernys vägg:
Citat:
Berny ♡ snälla ring mig.
Jag känner mig så himla ledsen, besviken & förvirrad. & du har varken svarat på privata meddelanden här på Facebook eller på sms. Tänker att du iaf inte kan missa att jag skriver här. Jag skulle behöva nån slags förklaring så jag lättare kan förstå (du vet vad det handlar om, & jag vill inte skriva "ämnet" eftersom många som följer dig förmodligen skulle gå igång mer än de redan gjort).
Senast redigerad av Yellow.submarine 2014-09-25 kl. 13:09.
Citera
2014-09-25, 12:53
Medlem
Antitrinitarians avatar
Till er som kanske missar detta på Facebook:

http://i.imgur.com/vsqfnmk.jpg

:'D
Citera
2014-09-25, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian

HAHAHA gangsterBerny ska slåss med kniv mot Lina? Jag DÖR!
Andreas verkar lite bakom flötet han med...
Citera
2014-09-25, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
HAHAHA gangsterBerny ska slåss med kniv mot Lina? Jag DÖR!
Andreas verkar lite bakom flötet han med...

Fast, jag tror inte att det är Andreas själv som har kommenterat. Jag tror att lilla fröken Berny har hans inloggningsuppgifter alternativt att han har valt att spara sitt lösenord vid inlogg så det enda Berny behöver göra är att skriva in hans användarnamn och få hans lösenord inskrivet på köpet! "Hans" deklaration av kärlek till Berny känns tyvärr väldigt plastig...
Citera
2014-09-25, 13:24
Medlem
Antitrinitarians avatar
Jag älskar när Berny plockar fram sitt gangstersnack. "Tror du jag är färsk eller?!"
Citera
2014-09-25, 13:40
Medlem
Gafflens avatar
Jag älskar hur självgod B är, när A säger att han älskar henne då svarar hon med ett simpelt "jag vet" som att det skulle vara en självklarhet att aaalllaaa älskar berny.
Citera
2014-09-25, 13:42
Medlem
Citat:

Men oj, vad häftig Berny är!

Totalt sinnessjuk. Fast det var ju inget nytt i och för sig.
Citera
2014-09-25, 13:45
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standing
Fast, jag tror inte att det är Andreas själv som har kommenterat. Jag tror att lilla fröken Berny har hans inloggningsuppgifter alternativt att han har valt att spara sitt lösenord vid inlogg så det enda Berny behöver göra är att skriva in hans användarnamn och få hans lösenord inskrivet på köpet! "Hans" deklaration av kärlek till Berny känns tyvärr väldigt plastig...

Eh...jo. Undrar när han ska lämna egentligen?
Citera
2014-09-25, 13:46
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Men oj, vad häftig Berny är!

Totalt sinnessjuk. Fast det var ju inget nytt i och för sig.

Jag får Juha-vibbar av Berny. Hon skulle nog passa bäst ihop med någon som honom.
Citera
2014-09-25, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yellow.submarine
På begäran av Nilas nya ägare ska jag berätta att Nilas bor hos Kim Nilsson en minut ifrån mig

Kan av en slump bekräfta detta, pga att jag råkade ha ärende i den delen av stan.
Citera
2014-09-25, 14:07
Medlem
Antitrinitarians avatar
Uppfödaren har träffat Nilas idag! Hon har lagt upp bilder på honom i en av Bernys statusar.
Citera
2014-09-25, 14:15
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Uppfödaren har träffat Nilas idag! Hon har lagt upp bilder på honom i en av Bernys statusar.

Ändå helt sjukt att gå igenom allt trubbel och pengar för att skaffa den stackars valpen, tjata och tjata om att det "är så rätt" med Nilas osv i all oändlighet...sen efter ett par dar så TRÖTTNAR man bara?!?
Och ger bort en ung livlig valp till en eh...troligen inte så livlig människa...bara för att man inte ids längre. Spyframkallande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in