2014-09-22, 23:14
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hade förresten helt förträngt att den där Kim brukar gå runt i kvinnokläder. Min man påminde mig när han gick förbi och såg hans facebooksida på min skärm. Nu har jag absolut ingenting emot transor, några av mina bästa vänner är hbt, men sättet han gjorde det på var liksom mest...knäppt. Tänk: http://www.worst-jobs.com/wp-content/uploads/2010/07/Worst-Job-in-the-World-Being-a-Transvestite-Comedian-in-an-old-folks-home.jpg

Ahaha, jag vet vem ni menar! Ett stående inslag i gatubilden kring Folkets park. Får mig att tänka på https://www.youtube.com/watch?v=6npfjWoBCRM
Citera
2014-09-22, 23:32
Medlem
sinfons avatar
Insåg precis att HAN faktiskt kan ha varit så bortkollrad att han betalat Berny för hunden.
Citera
2014-09-22, 23:42
Medlem
Denosynliges avatar
Först får uppfödaren inte ens tag i Berny och hon vägrade prata med henne när hon kom förbi, det är onormalt udda beteende även för Berny. Det bådar inte gott. Men senare har dom haft telefonkontakt utan problem tydligen. Min gissning är att Berny inte var i skick att släppa in henne för en pratstund.
Citera
2014-09-23, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Först får uppfödaren inte ens tag i Berny och hon vägrade prata med henne när hon kom förbi, det är onormalt udda beteende även för Berny. Det bådar inte gott. Men senare har dom haft telefonkontakt utan problem tydligen. Min gissning är att Berny inte var i skick att släppa in henne för en pratstund.

vem säger att de haft telefonkontakt?
Citera
2014-09-23, 00:19
Medlem
Citat:

Men är det bevisat att hunden lever nu?
Kommer inte att känna mig lugn förän jag ser ett foto där Nilas håller upp dagens tidning!
Citera
2014-09-23, 00:20
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
vem säger att de haft telefonkontakt?

Jag läste det på Bernys bravader.

Och förresten så tror inte jag heller att det kommer hålla särskilt länge mellan dem om han knegar och får laga mat varenda dag bara för att hon inte orkat bry som sig om att läsa instruktioner på en förpackning för att slippa leva på keso typ. Han ser knäckt ut där han står och lagar mat på bilden hon lade upp på facebook

Om Berny inte hade något att dölja så hade hon väl isf bara kunnat släppa in henne istället för att låtsas som att dom inte var hemma? Nånting står ju uppenbarligen inte rätt till om man gör sådär.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-23 kl. 00:52. Anledning: Tillägg
Citera
2014-09-23, 13:06
Medlem
Denosynliges avatar
Jag undrar när Berny ska erkänna att hon tagit återfall?
Citera
2014-09-23, 14:14
Medlem
deerskins avatar
Citat:
Jag undrar när Berny ska erkänna att hon tagit återfall?

Det kommer nog i samma veva med att det tar slut med flavour of the month: hemmafruandet. bara luta sig tillbaka och vänta in den totala kollapsen på tre dagar eller kortare innan hon träffat en ny "själsfrände/lofe-of-her-life" att känna sig "trygg" i armarna på.

Har följt Bernys liv sedan 2002, hon är en av få människor som jag aldrig upphörs fascineras av. Hon är min guilty pleasure.

Kan börja med att säga att M som tar livet av sig och i första boken kallas hennes pojkvän och jag var goda vänner över internet och pratade nästan dagligen. (Vi skriver år 99-00) Han nämnde aldrig henne överhuvudtaget, däremot var han kär i en annan tjej. Innan B blev goth, rände hon på plattan i Sthlm med buffaloskor och var allmänt fjortis, detta fick jag veta redan 2002. När hon släppte sin bok höll vi alla på att få dåndimpen, föga anade vi väl den effekt och den "fandom" hon skulle samla på sig med sina glittrande knäskålar och änglafamiljen..........
Citera
2014-09-23, 14:23
Medlem
deerskins avatar
Sen vettefan om jag vill påstå "återfall" på någon som aldrig varit ren..
Citera
2014-09-23, 15:33
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deerskin
Sen vettefan om jag vill påstå "återfall" på någon som aldrig varit ren..

Nej, precis.

När Berny säger att hon är "ren" så menar hon endast heroin. Hon tar fortfarande massor av benzo, ritalin (och diverse psykmediciner) och hon dricker alkohol. Och sedan så vet man inte vad hon tar utöver det.

Hennes "nykterhet" är ett stort skämt. Tror någon ens på det?
Citera
2014-09-23, 16:33
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nej, precis.

När Berny säger att hon är "ren" så menar hon endast heroin. Hon tar fortfarande massor av benzo, ritalin (och diverse psykmediciner) och hon dricker alkohol. Och sedan så vet man inte vad hon tar utöver det.

Hennes "nykterhet" är ett stort skämt. Tror någon ens på det?

Exakt, jag håller med. Jag menar kolla på henne hur hon ser ut på senaste bilderna, och jag brukar inte vara den som ska hacka på hur någon ser ut och ursäkta mig på förhand för hur det här kommer låta men hon ser faktiskt inte riktigt kry och fräsch ut på något sätt. Hennes sambo ser fan knäckt ut när han lagar mat. Och förmodligen är det väl mest bara han som lagar ordentlig mat. Jag kan relatera till det, jag vet hur jobbigt det är att även om man gillar matlagning alltid måsta vara den som ska laga all mat och hitta på ny och bra mat som gärna är nyttigt men måste smaka bra också, varje dag. Jag vet hur tradigt det blir att vara tillsammans med någon som inte ens klarar av att själv göra i ordning ordentligt käk åt sig själv. I dokumentären kommer ju för fan hennes morsa med rostbröd, tekakor och pålägg. På vardagsrumsbordet låg skräpet kvar från skräpmaten. Jag tror inte att hon är ett dugg annorlunda nu heller. Och med tanke på att mammorna till barnen inte ens vill låta sina barn vara i närheten av Berny så har jag svårt att se hur det i slutändan inte kommer att handla om att han ställs inför ultimatumet; henne eller barnen? Är han en så ansvarsfull farsa som han vill framstå som så kan han ju liksom inte välja bort barnen för en psyksjuk, hep-c smittad, ex-prostituerad, ex-heroinist(?) bara för att hon försöker släppa en bok? Det borde inte ens finnas med på världskartan! Liksom shit lugna ner er. Vad ni är upp i varandra!
Citera
2014-09-23, 16:45
Medlem
Jag tycker det är en snygg touch att han ser ut att stå och röka när han lagar maten på bilden hon gjort där det står "You are my universe" - sofistikerat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in