Citat:
Ursprungligen postat av
William Haines
Nej, precis.
När Berny säger att hon är "ren" så menar hon endast heroin. Hon tar fortfarande massor av benzo, ritalin (och diverse psykmediciner) och hon dricker alkohol. Och sedan så vet man inte vad hon tar utöver det.
Hennes "nykterhet" är ett stort skämt. Tror någon ens på det?
Exakt, jag håller med. Jag menar kolla på henne hur hon ser ut på senaste bilderna, och jag brukar inte vara den som ska hacka på hur någon ser ut och ursäkta mig på förhand för hur det här kommer låta men hon ser faktiskt inte riktigt kry och fräsch ut på något sätt. Hennes sambo ser fan knäckt ut när han lagar mat. Och förmodligen är det väl mest bara han som lagar ordentlig mat. Jag kan relatera till det, jag vet hur jobbigt det är att även om man gillar matlagning alltid måsta vara den som ska laga all mat och hitta på ny och bra mat som gärna är nyttigt men måste smaka bra också,
varje dag. Jag vet hur tradigt det blir att vara tillsammans med någon som inte ens klarar av att själv göra i ordning ordentligt käk åt sig själv. I dokumentären kommer ju för fan hennes morsa med rostbröd, tekakor och pålägg. På vardagsrumsbordet låg skräpet kvar från skräpmaten. Jag tror inte att hon är ett dugg annorlunda nu heller. Och med tanke på att mammorna till barnen inte ens vill låta sina barn vara i närheten av Berny så har jag svårt att se hur det i slutändan inte kommer att handla om att han ställs inför ultimatumet; henne eller barnen? Är han en så ansvarsfull farsa som han vill framstå som så kan han ju liksom inte välja bort barnen för en psyksjuk, hep-c smittad, ex-prostituerad, ex-heroinist(?) bara för att hon försöker släppa en bok? Det borde inte ens finnas med på världskartan! Liksom shit lugna ner er. Vad ni är upp i varandra!