2014-06-27, 21:36
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Oj, har aldrig hört om denna Elisa tidigare men gick precis in och kollade på hennes instagram. Fick en riktig AHA-upplevelse - Bööörny härmar ju Elisa med precis ALLT! Eller gör ett försök iaf. Elisa har riktigt snygg inredningsstil, verkar ha en välmående hund, osv. Berny har ingen smak överhuvudtaget och har en hund som blir mer och mer trasig. Berny är endast vitt slödder.

Elisa har hängt med sen "vingklippt ängel", då under namnet kristinah (stavning?)
Hon har i alla fall en orsak varför hon mår dåligt, hon jobbar mot bättring och hon spelar i en helt annan liga än Bööörny.
Citera
2014-06-27, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Elisa har hängt med sen "vingklippt ängel", då under namnet kristinah (stavning?)
Hon har i alla fall en orsak varför hon mår dåligt, hon jobbar mot bättring och hon spelar i en helt annan liga än Bööörny.

I Bernys huvud drömmer hon väl om att vara lika psykiskt ärrad som Elisa.
Mest och bäst lidande vinner...

Elisa är faktiskt jävligt rolig ibland, hon kan driva med sig själv och har självdistans.
Bernys "nedsatta mimik" gör ju att stackaren måste se ut som en knarkad anka på varje bild och inte ens kan skratta.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-06-27 kl. 22:55.
Citera
2014-06-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajlakusikov
I Bernys huvud drömmer hon väl om att vara lika psykiskt ärrad som Elisa.
Mest och bäst lidande vinner...

Elisa är faktiskt jävligt rolig ibland, hon kan driva med sig själv och har självdistans.
Bernys "nedsatta mimik" gör ju att stackaren måste se ut som en knarkad anka på varje bild och inte ens kan skratta.

"Knarkad anka" LOL! DU kanske är den knarkade ankan istället?

Tycker att Berny är söt. Jag gillar "knarkade ankor".
Citera
2014-06-28, 07:56
Medlem
Jag blev lite O_o när jag såg senaste inlägget; lägga en blomma utanför villan hon växte upp i för den lilla flickan som var hon?? Åsikter om det? xD
Citera
2014-06-28, 09:49
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veylia
Jag blev lite O_o när jag såg senaste inlägget; lägga en blomma utanför villan hon växte upp i för den lilla flickan som var hon?? Åsikter om det? xD

Pretentiöst och effektsökande. Hoppas hon hade Theus med sig så han fick komma ut lite och kanske kissa på blomman.
Citera
2014-06-28, 17:34
Medlem
kiwibeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Pretentiöst och effektsökande. Hoppas hon hade Theus med sig så han fick komma ut lite och kanske kissa på blomman.

Det var mysfarbrorn som la en blomma där
Citera
2014-06-29, 12:40
Medlem
motyls avatar
Nu har Berny anmält läkaren som förbarmade sig över henne efter hennes hemlöshet. En läkare jag känner till och har hört mycket gott om. Jag hoppas verkligen inte det stämmer för det är verkligen hemskt i såfall, då känner jag verkligen för Berny. Men ljuger hon har hon för sista gången bevisat vilken vidrig ursäkt till människa hon är, jag blir uppriktigt ledsen om hon är så sjuk att hon drar till med det här. Då har hon förstört hans liv, och hans frus. Usch ja, det är hemskt vilket som.
Citera
2014-06-29, 12:41
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath

Men vad tycker Elisa om Berny då? Har de kontakt?
Citera
2014-06-29, 12:53
Medlem
Citat:
Nu har Berny anmält läkaren som förbarmade sig över henne efter hennes hemlöshet. En läkare jag känner till och har hört mycket gott om. Jag hoppas verkligen inte det stämmer för det är verkligen hemskt i såfall, då känner jag verkligen för Berny. Men ljuger hon har hon för sista gången bevisat vilken vidrig ursäkt till människa hon är, jag blir uppriktigt ledsen om hon är så sjuk att hon drar till med det här. Då har hon förstört hans liv, och hans frus. Usch ja, det är hemskt vilket som.

Hon var medveten och kapabel nog att spela in alla sina samtal, men inte att säga nej när han ringde och och ville ha sin "onaniterapi"?

Finns flera uppenbara konstigheter i hennes historia. Och sedan måste man ha i bakhuvudet hennes aldrig sinande "förmåga" att bli ett föremål för övergrepp av varenda människa inom vården hon kommer i kontakt med.

Därmed inte sagt att Bengt är frisk i huvudet.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-06-29 kl. 12:56.
Citera
2014-06-29, 12:56
Medlem
Är det Bengt hon pratar om tror ni? Läkaren hon anmält alltså.
Citera
2014-06-29, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
Är det Bengt hon pratar om tror ni? Läkaren hon anmält alltså.

Det måste det väl nästan vara. Mycket grova anklagelser i vilket fall som.
Citera
2014-06-29, 13:35
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Men vad tycker Elisa om Berny då? Har de kontakt?

B skrev ett ganska vidrigt inlägg om Elisa på sin blogg & anklagade henne i princip för att hittat på allt om tony meijer. Så den vänskapen är nog över..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in