2014-09-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Ber om ursäkt att jag trodde det var du!

Precis som ni säger hade väl Berny bara kunnat släppa in uppfödaren och visa grannens dörr. Eller personalen. Och att han verkar lite bakom flötet, jotack, till skillnad från Berny så ÄR ju de andra som bor där liksom autister på riktigt. Jag har bott ett par trappor bort, vi snackar "En annan del av Köping" på många av dem. Valpen är knappast där.

bara för att man är autistisk behöver man inte vara korkad, hörru
Citera
2014-09-22, 18:48
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
..för hon raderade (eller bara gjorde privat) inlägget där hon skriver att hon vill bli hårdknullad. Kännandes Berny har jag svårt att hon på eget initiativ skulle vara så mån om sin integritet och radera något.

Hm, fast jag kan fortfarande se hårdknullsinlägget faktiskt.
Citera
2014-09-22, 19:47
Medlem
motyls avatar
Att hon inte skäms att Andreas efter att ha jobbat sen kl fem på morgonen eller vad det nu var, behöver laga mat när han kommer hem... typ varje dag... Jag tror faktiskt att det är Andreas som kommer lämna B och inte tvärtom, när han inser vilken sorglig ursäkt till människa hon är. Det verkar iaf så på hans något restriktiva respons på B's borderline-känsloutspel.

Vad gör B om dagarna när Andreas jobbar, eftersom hon inte ens kan värma lite mat när han kommer hem? Det verkar som att stöka till i lägenheten, för att sedan köra SUPERSTÄDNING med stöttning av personal, är en heltidssyssla. Förutom att släpa sin buttcrack till kanalen och ta en selfie.
Senast redigerad av motyl 2014-09-22 kl. 19:50.
Citera
2014-09-22, 19:56
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hm, fast jag kan fortfarande se hårdknullsinlägget faktiskt.

Det är trekanten som är borta.
Citera
2014-09-22, 20:04
Medlem
habilgerbils avatar
När man tilldelats doktorshatt i hundkunskap kan man betrakta sin dag som fullföljd såatte... Nu går jag typ och lägger mig då.
Citera
2014-09-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
När man tilldelats doktorshatt i hundkunskap kan man betrakta sin dag som fullföljd såatte... Nu går jag typ och lägger mig då.

är du F? high five till dig i såna fall, asbra kommentar på Bernys fb.
ps. du e så jävla snygg.
Senast redigerad av Intoxicated 2014-09-22 kl. 20:16.
Citera
2014-09-22, 20:17
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
är du Felicia? high five till dig i såna fall, asbra kommentar på Bernys fb.
ps. du e så jävla snygg.

Japp, jag är ingen anonym hater, finns ingen anledning att vara anonym när man alltid har rätt. Tackar och bugar.
Citera
2014-09-22, 20:18
Medlem
Citat:
Japp, jag är ingen anonym hater, finns ingen anledning att vara anonym när man alltid har rätt. Tackar och bugar.
HEJA DIG ASSÅ
Citera
2014-09-22, 21:33
Medlem
Citat:

Rätt!
Citera
2014-09-22, 22:23
Medlem
Thunderwomans avatar
Jag kommer inte in på B:s blogg längre. Fler som har samma problem? Tror ni hon har släckt ner den?

Edit: Nu funkade den igen. Det är tydligen lite fram å tillbaka...
Citera
2014-09-22, 22:49
Medlem
sinfons avatar
Hade förresten helt förträngt att den där Kim brukar gå runt i kvinnokläder. Min man påminde mig när han gick förbi och såg hans facebooksida på min skärm. Nu har jag absolut ingenting emot transor, några av mina bästa vänner är hbt, men sättet han gjorde det på var liksom mest...knäppt. Tänk: http://www.worst-jobs.com/wp-content/uploads/2010/07/Worst-Job-in-the-World-Being-a-Transvestite-Comedian-in-an-old-folks-home.jpg
Citera
2014-09-22, 22:55
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hade förresten helt förträngt att den där Kim brukar gå runt i kvinnokläder. Min man påminde mig när han gick förbi och såg hans facebooksida på min skärm. Nu har jag absolut ingenting emot transor, några av mina bästa vänner är hbt, men sättet han gjorde det på var liksom mest...knäppt. Tänk: http://www.worst-jobs.com/wp-content/uploads/2010/07/Worst-Job-in-the-World-Being-a-Transvestite-Comedian-in-an-old-folks-home.jpg

Han bor ju Trots allt på LSS av en anledning till skillnad från berny.

Snygg kulör på läppstiftet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in