2014-08-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jag förstår inte det där. Vad är det hon menar är utspårningen?

Hon krympar? Först är bilderna tagna uppifrån, för att sen sjunka nedåt. Eller hon kanske växer. Eller så är hon på väg att snurra runt.
Citera
2014-08-14, 12:12
Medlem
Usch, jag hoppas verkligen att hon tänker gå den där valpkursen som hon pratar om.
Nu tänker hon köpa sele till valpen och jag hoppas att hon inte tänker promenera med honom mitt i nätterna eller ta med honom ut och gå med Theus så här i början, även om det antagligen bara handlar om 5-minuterspromenader...
En valp behöver inget sele och växer dessutom ur ett sele på ett par veckor.
Berny, skaffa ett litet valpkoppel (mjukt koppel och halsband i ett) om du inte törs ha valpen lös där du bor.Han ska bara ut på en gräsmatta och nosa och kissa lite, inte promenera.
Och snälla, gå valpkurs!
Citera
2014-08-14, 14:41
Medlem
Kardnialvokals avatar
Berny går ju på någon form av opiat, det är ett som är säkert. Tänkte väl det. Jag menar, subuxone är på många sätt värre än heroin att tända av ifrån och jag tyckte henne hennes story om att hon minsann tvingat sig själv att bli ren för att hon inte pallar gå och hämta sin sub på mottagningen kändes... fabulerad. Min första tanke var att hon ersatt suben med tjack vilket inte alls kändes långsökt heller med tanke på Jannes statusuppdateringar och inte så subtila anspelningar. Men opiater makes more sense med tanke på ögonen och hennes ständigt ökande kroppshydda. Såhär stor har hon nog aldrig varit och jag betvivlar starkt att hon kunnat lägga på sig så mycket om hon gått på amfetamin regelbundet.
Citera
2014-08-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Suck... Syns på långa vägar att hon är påverkad på bilderna i det här inlägget

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2720485

Vem tar ens så många kort på sig själv när man gör ärenden på stan eller vad hon nu gör!?
Citera
2014-08-14, 15:49
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
Vem tar ens så många kort på sig själv när man gör ärenden på stan eller vad hon nu gör!?

Klart hon måste dokumentera när det "spårar ur en aning"!
Citera
2014-08-14, 16:57
Medlem
Denosynliges avatar
När man läser de senaste inläggen så märks det att hon är helt väck och virrig. Också håller hon på att söka nya stipendium säger hon, resestipendium till Kanada ( ) och arbetsstipendium, då var vi där igen då.... Jag fattar inte att hon bara tillåts fortsätta såhär? Hon beter sig verkligen som en rövhatt
Citera
2014-08-14, 18:13
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim

För att världen har en skriande brist på duckface?
Citera
2014-08-14, 20:09
Medlem
Antitrinitarians avatar
Bernys senaste blogginlägg.. Herregud så patetiskt. Lögner rakt igenom hela inlägget, stavningar, formuleringar och upprepningar som tydligt visar att Berny trycker i sig en och annan substans som inte är så vettig. Hon sitter ju för fan och drömmer ihop hela scenarion. Det skrämmer mig oerhört att hon har hand om levande varelser, snart en valp som ska växa upp med det där.. Fyfan. Berny, din egoistiska jävla pundarsubba.

Jag måste ändå skratta åt det sista stycket; "... Medan jag håller på att göra comeback." Hahaha!
Citera
2014-08-14, 20:49
Medlem
motyls avatar
Det är ju uppenbart att hon missbrukar, hennes senaste inlägg är bevis på det. Dock börjar jag misstänka att personalen samt sektions-/enhetschefen inte är medveten om det. LSS-boende är ett eget boende men IVO kan komma att granska det om det framkommer att missbruk förekommer på boendet. Iaf kan rutinerna komma att ändras eftersom det är så tydligt att det är receptbelagd medicin hon inte kan hantera själv.
Citera
2014-08-14, 21:12
Medlem
Kardnialvokals avatar
Att hon sitter och antyder att Miia har munchhausen syndrom får mig att vilja sparka henne i hennes fula duckface.
Citera
2014-08-14, 21:23
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Att hon sitter och antyder att Miia har munchhausen syndrom får mig att vilja sparka henne i hennes fula duckface.

Fast nu var det ju "en form av Munchenhauser".

I övrigt. Speechless.
Citera
2014-08-14, 21:30
Avslutad
Hennes bok som hon tror att alla vill "sola sig i" är fan 10 år sen, och dessutom är både hennes böcker REN fiktion. Allt ihopljuget av en patologisk mytoman som inte klarar av att hon enbart är en loser med för mycket luft.

Edit: och ja, hoppas nån stjäl hennes hundar.
Senast redigerad av GenesisP 2014-08-14 kl. 22:04. Anledning: Jag var arg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in