2010-10-23, 20:56
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gannon
Åh, snälla rara nej! Vad för liv väntar i så fall det barnet?

Ja, det kan man undra. Jag hoppas nästan att han skrev det bara för att jävlas, eftersom hans senaste inlägg handlat om Flashback och att folk diskuterar deras relation..

Men ett barn alltså. Nej, det är oerhört ledsamt alltihop.
Citera
2010-10-23, 21:21
Medlem
psykakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Ja, det kan man undra. Jag hoppas nästan att han skrev det bara för att jävlas, eftersom hans senaste inlägg handlat om Flashback och att folk diskuterar deras relation..

Han skriver att Berny är hans hustru också.
Citera
2010-10-23, 21:23
Medlem
gannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan

Men ett barn alltså. Nej, det är oerhört ledsamt alltihop.

Var tvungen att gå in och kika efter att ha läst ditt inlägg och visst känns det lite som att han skriver det enbart för att jävlas? I sina tidigare poster så ondgör han sig ju om alla som talar om han och hans "fruga", så låt oss hoppas att han skrev det enbart för att plåga oss lite!
Citera
2010-10-23, 21:27
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Var tvungen att gå in och kika efter att ha läst ditt inlägg och visst känns det lite som att han skriver det enbart för att jävlas? I sina tidigare poster så ondgör han sig ju om alla som talar om han och hans "fruga", så låt oss hoppas att han skrev det enbart för att plåga oss lite!

Ja, precis. Samtidigt skulle det inte förvåna mig.
Citera
2010-10-23, 21:29
Medlem
Såklart dom inte är med någonting. Hon har pundat jag vet inte hur länge och det verkar vara samma med honom så barngörarorganen är nog ganska så fucked up vid det här laget.
Men visst. Är det ännu ett alkoholskadat barn man vill sätta till världen så CONGRATZ!

Och allt jävla boostande om att han har suttit häktad också. Mmm... Familjelycka!

Nicklas Helland
blivit släppt från hisingens häkte, måste bara säga bästa placet i sveden
Citera
2010-10-23, 21:58
Medlem
ontblods avatar
Citat:

Äh, han bara fjantar sig. Kasta tillbaka honom och "frugan" i häktet igen.
Citera
2010-10-23, 22:00
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Såklart dom inte är med någonting. Hon har pundat jag vet inte hur länge och det verkar vara samma med honom så barngörarorganen är nog ganska så fucked up vid det här laget.
Men visst. Är det ännu ett alkoholskadat barn man vill sätta till världen så CONGRATZ!

Och allt jävla boostande om att han har suttit häktad också. Mmm... Familjelycka!

Nicklas Helland
blivit släppt från hisingens häkte, måste bara säga bästa placet i sveden

Jag hoppas att du har rätt och att det inte är något barn på väg, tyvärr är det väl inte helt omöjligt och ibland känns det som att det är helt fel människor som lyckas bli gravida. :/
Citera
2010-10-23, 22:01
Medlem
Tjelsis avatar
Hon har ju fått missfall pga drogerna förut, skulle förvåna mig väldigt om hon faktiskt skulle kunna bära ett barn 9 månader.
Citera
2010-10-24, 19:14
Medlem
-Jamaica-s avatar
Jag hoppas också att det inte är på allvar. Det vore för hemskt. Dock har statusuppdateringen fått tre grattis...
Citera
2010-10-24, 23:15
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
Hon har ju fått missfall pga drogerna förut, skulle förvåna mig väldigt om hon faktiskt skulle kunna bära ett barn 9 månader.

Jo precis. Hon har ju fan pundat sedan hon var 11 år. Jag skulle också bli överaskad om hon föder ut ett levande och inte ett dödfött barn efter 9 månader med tanke på hur friskt hon verkar ha pundat på senaste. Om hon nu är gravid överhuvudtaget. Som jag skrivit tidigare så har hon ju varken en normal menscykel (om hon nu har någon öht) eller jämn härtrytm (inte för att det påverkar chansen att bli gravid men) pga drogerna. Sist hon var gravid var ju ett "mirakel" med tanke på hennes tillstånd. Hon har ju dessutom dragit på sig hepatit så skulle hon faktiskt lyckas föda ut ett levande barn så skulle det inte vara friskt. Hon kan inte bli mamma som det är just nu, det måste hon förstå själv, allt annat är vansinne.
Citera
2010-10-25, 12:41
Medlem
psykakutens avatar
Om Berny skulle föda barn så skulle ju socialen ta ungen ifrån henne, inser hon inte det? Det är ju ingen idé.

Jag hoppas verkligen att det bara är hennes snubbe som skojar på facebook.
Citera
2010-10-26, 00:07
Medlem
Angeliques avatar
Den här tråden och Fear Pharamcy-tråden är fan de mest nervkittlande trådarna som någonsin funnits här på flashis. Hur ska detta sluta, i ond bråd död?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in