2009-01-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunt_Grunt
http://bernyblue.blogspot.com/

Japp, herrejävlar vilket tråkigt inlägg.

känns så falskt framförallt. avslutningen, typ "jag går framåt o ni är dumma som dömmer mig" är bara nu för hon känner för att verka kämpa för nåt o jitter inte försvara sina beslut närmre. hon försöker få kritiker att känna sej dumma o små men det får bara ehnne verka falsk o äcklig känns det som..
Citera
2009-01-07, 20:11
Medlem
Citat:
http://bernyblue.blogspot.com/

Japp, herrejävlar vilket tråkigt inlägg.

Får huvudvärk av att bara se texten f......
Senast redigerad av You better run 2009-01-07 kl. 20:15.
Citera
2009-01-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneSpeedball
Ok, men om du gillar Hostel.. faller inte Saw i smaken?, eller gillar du inte temat med fällor, och moraliska ställningstagnandet för offren?

"men endå är det något inom mig som gärna hade gjort det", låter ju väldigt elakt, grymt och ondskefullt.. även om hon nu skulle vara white trash knarkluder i dina ögon..

låter som du skulle passa in som en karaktär i när Lammen Tystnar.. buffalo bill eller nått..

Joo Saw är faktigst bra filmer som får endel oförtjänt skit, gillar att dom tar det gore-iga rätt långt för att vara mainstream...

Hahahahaha du är för söt jag gillar dig, självklart är jag inte ond, jag är rätt snäll egentligen
Citera
2009-01-07, 21:24
Medlem
anandamids avatar
Citat:
Finns filmen för nerladdning nånstans nu när det inte finns kvar på svt.se?

Vill också veta om den finns att tanka nånstans. Har letat men kan inte hitta den.
Citera
2009-01-20, 04:17
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anandamid
Vill också veta om den finns att tanka nånstans. Har letat men kan inte hitta den.

Testat att maila SVT och kolla? Det kan ju hända att dem lägger ut den igen om intresse finns?
Citera
2009-01-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Joo Saw är faktigst bra filmer som får endel oförtjänt skit, gillar att dom tar det gore-iga rätt långt för att vara mainstream...

Hahahahaha du är för söt jag gillar dig, självklart är jag inte ond, jag är rätt snäll egentligen

Ok, du är snäll, emellan ggr, då knäcker näsbenet på promiskiösa kvinnor.. hehe :P

Vad tycker du om The Descent? ("Instängd", svensk titel).
Citera
2009-01-24, 01:10
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Testat att maila SVT och kolla? Det kan ju hända att dem lägger ut den igen om intresse finns?

Ring tittarombudsmannen!
Citera
2009-01-26, 18:11
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel

dom lär inte lägga ut den igen, eftersom den skall släppas på dvd..
Citera
2009-01-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneSpeedball
Ok, du är snäll, emellan ggr, då knäcker näsbenet på promiskiösa kvinnor.. hehe :P

Vad tycker du om The Descent? ("Instängd", svensk titel).

haha så kan man med lägga fram det

Har faktigst inte sett den men enligt imdb låter den ju tämnligen intressangt Blood | Splatter | Corpse | Discovery |
Citera
2009-01-30, 03:06
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
dom lär inte lägga ut den igen, eftersom den skall släppas på dvd..

Ska den dokumentären släppas på DVD? Jag menar, sååå bra var den inte...
...men iaf, släpps den på DVD lär det inte dröja länge innan den sprids även online (piratebay tex.)
Citera
2009-02-02, 02:27
Medlem
alprazolam_s avatar
Ursäka att jag är lite onykter, men eftersom detta är ett emo av rang; så kan spektaklet härmed ses sig utmanad i en duell av sjävldestruktivitet.

Jag känner personer med schizofreni, och för de första så klarar man inte att skriva en bok på det sättet son har gjort.
Jag har inte läst båda mästerverken, men efter 4mg Xanor 6folköl och 14mg Iktorivil klarade jag 4 sidor av Vingklippt ängel, dock ej utan ångest. Fick fylla på med piller och öl lite spontant efter sida 2.

Jag hatar emos, och skulle utan vidare skjutit Kaoskillen och Berny med en studsare med ett välinställt kikarsikte om jag hade haft tillgång till det. (jag har haft fullt upp med att knarka)

Den som avgudar denna människa är fjortis, har borderline (det har jag med) men även antisocial och paranoidpersonlighetsstörning.

Vill du ha en läxa i destruktivitet, Berny? Jag bangar INTE.
Jag kommer att skriva en bok, på ett mer originellt sätt än att inleda med Nine Inche Nails, och jag kommer även att blanda in lite humor, i detta kaos som kan kallas universum. Jagkommer att lära dig vad kaos ÄR. För du vet inte. Du har aldrig vetat det. Du vill bara ha uppmärksamhet. Och om en jävla dvd släpps om dig, så kommer jag begå självmord på webcam. Bara för att jag hatar dig och allt vad du står för, jag är exentrisk ja. Jag är full och hög? Ja.
Men det fråntar inte min rätt att krossa dig, när jag hörde om att "hoppa omkring i gloria och veva med trollspö" så släppte mina spärrar totalt.

Jag måste sova. I challange you to a duell, my whore, and it´s no way you can avoid it. Tell me who you are!
Citera
2009-02-04, 18:35
Medlem
BlotGoths avatar
angående dvdn.. det var något hon själv skrev för väldigt längesen (på sin blog) att den även skulle släppas på dvd... fast hon pratade ju även om att hon (?) nån, vem som helst.. skulle göra en filmatisering av vingklippt ängel...

fast enligt http://www.panvision.se/1/1.0.1.0/55/1/?item=prod_prod-s1/42019 kommer den släppas i början på maj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in