2010-10-06, 18:12
Medlem
pepparkakans avatar
Enligt Ratsit bor hon dock i Göteborg.
Citera
2010-10-06, 18:41
Medlem
Enligt birthday.se och ratsit.se är både hon och Niklas skrivna på samma adress i västra frölunda. Hon ser ganska sliten ut det jag sett. Dock inte sett dem tillsamans.
Citera
2010-10-07, 10:36
Medlem
psykakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis
Enligt birthday.se och ratsit.se är både hon och Niklas skrivna på samma adress i västra frölunda. Hon ser ganska sliten ut det jag sett. Dock inte sett dem tillsamans.

Hur då sliten?
Citera
2010-10-17, 20:05
Medlem
Denosynliges avatar
Enligt Bernys hemsida http://www.bernyblue.com så bör den fiktiva romanen hon pratade om släppas snart. Jag har då inte hört eller sett något än sålänge, undrar vad som hände?
Citera
2010-10-19, 05:56
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Enligt Bernys hemsida http://www.bernyblue.com så bör den fiktiva romanen hon pratade om släppas snart. Jag har då inte hört eller sett något än sålänge, undrar vad som hände?

knark hände.
Citera
2010-10-19, 19:22
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
knark hände.

... och äcklet nicklas hände...
Citera
2010-10-19, 20:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbas89
mmm

Tragisk hisoria det hela. Intervjuade henne efter "Vingklippt ängel" och då var hon lite spännnande, småsnygg till och med. Nu? Jag vet inte...
Citera
2010-10-19, 22:26
Medlem
landofmoronss avatar
Nicklas verkar ju följa den här tråden iaf.

"Nicklas Helland
kolla det där jävla flashback, dom verkar veta bättre en själv, känner ju varenda kotte där med, köp se hör era geeks
October 11 at 10:52am"

Och inte fan kan han stava.
Eller har jag tagit fel Nicklas?
Citera
2010-10-20, 10:13
Medlem
psykakutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
... och äcklet nicklas hände...

Men ge er inte på Nicklas, han har väl inte gjort något? Om Berny vill knarka får hon ansvara för det själv.
Citera
2010-10-20, 22:15
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykakuten
Men ge er inte på Nicklas, han har väl inte gjort något? Om Berny vill knarka får hon ansvara för det själv.

Jag håller med faktiskt. Berny gör ett aktivt val att fortsätta punda, man har alltid ett val. Det är ju inte direkt som att det var han som fick henne att börja punda igen. För att åter börja knarka det gjorde hon redan när hon var tillsammans med Amelia.

Berny var på avgiftning i 7 veckor och sen blev hon hemskickad en månad för att vänta på behandling. När hon kom dit nekades hon behandlingen hon åkt land och rike runt för att få bara för att hon ansågs vara alltför psykiskt instabil. Men hon pallade ändå att vara drogfri i ett år om inte mer, så vitt vi vet iaf. Så i rätt sällskap vet vi att hon kan ta sitt sunda förnuft till fånga. Så det är knappast Nicklas fel att hon började punda igen. Men han är väl dessvärre inte rätt person att få henne att ta sitt sunda förnuft till fånga...
Citera
2010-10-23, 20:46
Medlem
pepparkakans avatar
Om man ska tro Nicklas statusuppdatering på Facebook är Berny gravid i fjärde månaden.
Citera
2010-10-23, 20:50
Medlem
gannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Om man ska tro Nicklas statusuppdatering på Facebook är Berny gravid i fjärde månaden.

Åh, snälla rara nej! Vad för liv väntar i så fall det barnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in