2010-10-26, 01:01
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Nicklas Helland: ha haha om ett ufo flög berny till mars skulle ni fan skvallra om det,,,,,

Nicklas Helland: vilket det gjorde hon kommer tillbaka nästa vecka

Det är väl klart att man skulle skvallra om det, det vore ju fantastiskt. Haha. Det om något vore ju spännande, det andra är ju mest ledsamt. Jag hoppas för Bernys skull att hon inte är gravid och att Nicklas bara försöker vara rolig. Och jag hoppas att Berny lyckas ta sig ur sitt missbruk nån gång, men det hoppet börjar ju sina.
Citera
2010-10-27, 08:20
Medlem
-Jamaica-s avatar
När var Berny gravid sist? Det måste jag ha missat...
Citera
2010-10-27, 08:53
Medlem
gannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Jamaica-
När var Berny gravid sist? Det måste jag ha missat...

Om jag minns rätt så skriver hon om missfallet, som graviditeten resulterade i, i sin andra bok "Känn pulsen slå". Det var nu ett tag sedan jag läste den, men hon missbrukade ju kraftigt under den perioden också, så missfallet är ju inte särskilt svårförklarat.
Citera
2010-10-27, 15:43
Medlem
anso13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelique
Den här tråden och Fear Pharamcy-tråden är fan de mest nervkittlande trådarna som någonsin funnits här på flashis. Hur ska detta sluta, i ond bråd död?

länk till tråden du nämner? blir helt nyfiken.
Citera
2010-10-27, 16:40
Medlem
-Jamaica-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gannon
Om jag minns rätt så skriver hon om missfallet, som graviditeten resulterade i, i sin andra bok "Känn pulsen slå". Det var nu ett tag sedan jag läste den, men hon missbrukade ju kraftigt under den perioden också, så missfallet är ju inte särskilt svårförklarat.

Ah, det förklarar saken, jag har inte läst den andra boken.
Nej så oväntat var det kanske inte. Och lika bra var det väl också...
Citera
2010-10-27, 18:12
Medlem
Angeliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anso13
länk till tråden du nämner? blir helt nyfiken.

Haha..nej så spännande är den inte, den handlar mest om benzotorskar som i vissa fall måste vänta upp till 6 veckor på sina beställningar vilket måste vara en mardröm utan dess like för dessa arma själar.
Citera
2010-10-27, 18:40
Medlem
pepparkakans avatar
Nicklas mamma på Facebook: "Grattis till dig och Berny. Du kommer bli en finfin pappa!
Mamsen och John"

Om det är ett skämt är han elak mot sin mor.

Fast han har iofs skrivit värre saker på Facebook som ett modershjärta måste blöda av.
Citera
2010-10-27, 18:58
Medlem
ontblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Nicklas mamma på Facebook: "Grattis till dig och Berny. Du kommer bli en finfin pappa!
Mamsen och John"

Om det är ett skämt är han elak mot sin mor.

Fast han har iofs skrivit värre saker på Facebook som ett modershjärta måste blöda av.

Eller så är hans mor lika vriden som sonen.

Vem säger liksom grattis när två knarkare ska ha barn?
Citera
2010-10-27, 20:20
Medlem
shws avatar
Kan man se Nicklas statusuppdateringar utan att vara vän med honom? (Länk?) Eller accepterar han vännerförfrågningar?
Citera
2010-10-27, 20:51
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Kan man se Nicklas statusuppdateringar utan att vara vän med honom? (Länk?) Eller accepterar han vännerförfrågningar?

Man kan se hans logg utan att vara vän med honom. Inte bilder och sådär, bara loggen. Bernys är helt låst.
Citera
2010-10-28, 15:22
Medlem
shws avatar
Vad heter han då?
Citera
2010-10-28, 20:06
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Vad heter han då?