2008-12-28, 13:35
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rescue_me
det var inte tjack. det var sub.

Xanor är inte tjack och några sub har hon knappast fått utskrivet.
Citera
2008-12-28, 14:38
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Xanor är inte tjack och några sub har hon knappast fått utskrivet.

och jag borde börja läsa inlägg två gånger om jag just klivit upp efter benz-inducerad sömn
Citera
2008-12-29, 06:20
Medlem
Imponerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apor
enligt senaste inlägget i hennes helgon dagbok har hon köpt EN VALP TILL o gästboken är full av kritiska röster..

några exempel

ser struligt ut

Det är på det här Helgon hon skriver mest eller? Hon har ingen vanlig blogg för jag antar att man inte kan läsa det hon skriver på helgon om man inte är registrerad användare där?
Citera
2008-12-29, 13:55
Bannlyst
Det var mig en trasig människospillra... Var bara tvungen att kommentera hennes blogg, satt och sträckläste skiten i förmiddags. Fattar inte hur alla kan säga att hon är så stark?! Hon är väl inte stark? Poppar piller som vore de Pezgodis, ältar samma sak i alla inlägg och verkar vara en mytoman av högsta rang.

Inget fel i att äta medicin om man behöver det, det är inte så jag menar nu. Bara för att undvika onödiga OT-diskussioner.
Citera
2008-12-29, 16:22
Medlem
BlotGoths avatar
det var det här bloginlägget hon tog bort, förmodligen för att det fick allt för mkt "negativ" respons (var uppe i nästan 200 inlägg).

Citat:
DEN 28 NOVEMBER 2008
drogfri
jag har vittnen, sjukhusjournaler och han är anmäld av andra än mig. så att jonas har misshandlat mig kommer jag kunna bevisa i en rättegång och det är sant.
polisen låter utredningen gå under namnet "grov kvinnofridsbrott" och det har gått vidare till krim. alltså, har dom sett den trovärdighet och dom bevis som behövs för att en utredning ska gå vidare.

att jag skulle hotat jonas och lucas är inte heller sant. jag bad lucas ge mig tillbaka zeldox, och har inte fått något svar. det är sant att det finns dom som inte är så glada i kvinnomisshandlare som vet jonas och lucas namn,men det har ingenting med mig att göra, och jag har snarare varnat lucas inte hotat. jonas har jag inte kontaktat på något sätt.

att jag går på heroin och prostituerat mig är inte sant. jag föll tillbaka i missbruk strax efter att jag gjort slut med jonas. och ja, jag injicerade opiater och amfetamin. en vän tog en överdos, det är också sant. då dyker jonas upp och sitter lugnt och ser på. jag vaknar och ringer 112 och enligt läkarna var den här vännen fem minuter ifrån att dö. när jag frågade jonas varför han inte gjorde något utan bara såg på var hans kommentar att han sket i den här vännen. som också varit en vän till honom under väldigt många år.

lägenhetens skick är inte sant. jag hindrade inte jonas från att hämta sina tillhörigheter utan ville att han skulle göra det samt att vi skulle göra upp om vilka möbler han skulle ha osv.

amelia sa redan från början att hon inte kan ha ett drogförhållande. så jag slutade igen. och nu är vi båda helt rena. allt annat är lögn angående vad som sägs om mitt missbruk.
den där lucas vän och lucas själv vet ju knappast hur jag lever idag.

jag skrev om jonas misshandel som en varning till andra kvinnor. det här var inte och är inte en hatkampanj. jag var beredd på att det skulle vara olika åsikter om mina inlägg men jag slutar försvara mig nu.

huvudsaken är att jag skriver om jonas misshandel helt drogfri. och polisen har papper på att jag är drogfri just nu. jag tar inte ens lugnade mediciner, för vad ska jag med dom till när jag inte lever under ständig stress och slag?
Citera
2009-01-01, 17:08
Medlem
Vad är Bernys användarnamn på Helgon?
Citera
2009-01-01, 19:01
Awaiting Email Confirmation
Berny är lite övereklamerad anser jag. Allt hon skriver är dessutom inte riktigt sant till 100%, så det borde alla vara medvetna om. Hon överdriver en hel del, men visst har hon haft det kämpigt och gjort väldigt mycket destruktivt på olika sätt. Men vem har inte det...
Citera
2009-01-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmiwinks
Vad är Bernys användarnamn på Helgon?

bernyblue

sist jag kollade hdae hon inte vart inne sen 18 dec
Citera
2009-01-03, 01:20
Medlem
Imponerads avatar
Det är en stor gåta hur en mentalvårdare kan bli tillsammans med en person som Berny. Då är man verkligen inte kompitetent för sitt arbete. Det är riktigt skamligt, och även om hans liv nu verkar förstört så har nästan sig själv att skylla.

Har denna Jonas någon blogg? Har man fått höra hans sida av historien?
Citera
2009-01-06, 00:47
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Finns filmen för nerladdning nånstans nu när det inte finns kvar på svt.se?
Citera
2009-01-07, 09:47
Medlem
bloggen har uppdaterats såg jag precis
Citera
2009-01-07, 16:07
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apor
bloggen har uppdaterats såg jag precis

http://bernyblue.blogspot.com/

Japp, herrejävlar vilket tråkigt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in