Janne är fan helt jävla sinnessjuk. Att han har mage att göra så mot sin 12-åriga dotter. Liksom "we can't stand each other", jag förstår om ens barn är vuxna och man båda är överens om att relationen inte funkar. Det är normalt. Men att säga så om sin 12-åriga dotter för alla att läsa på sin öppna face fucking book. Dessutom har jag all empati med det stackars flickebarnet. Hon skäms väl antagligen över sin farsas livsstil som han fläker ut för vem som helst att se. Hade jag förstått att min farsa övergav familjen för att åka halva landet runt för att trycka den i prutten på en kvinna som är hälften så gammal som honom hade jag också backlashat och hatat. Men den empatistörda, sinnessjuka mannen har så klart ingen förståelse för sin dotter what so ever. Det är rent av HENNES fel att det inte fungerar. Grattis Janne. Sämsta farsan 2014-awarden går till.... dig! Du måste vara så stolt.
Dessutom verkar det som Berny också ledsnat på honom;
Citat:
Berny Pålsson
för 8 timmar sedan
Jävla idiot som bara bullshitar. Dra åt helvete.
Jag är helt övertygad om att deras relation inte är rosa fluffiga moln som hon vill framställa det som. Jag tror han kan behandla Berny rätt illa om han är på dåligt humör t.ex. Fullständigt labil och övertygad om sin egen överlägsenhet. Troligtvis kass kvinnosyn också. USCH.