2014-07-12, 20:26
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajlakusikov
Måste väl har varit våldtäkt där med. Men minns inte om hon skrivit nåt om det.

Jag trodde först du syftade på när hon var fången hos nån man i hans lägenhet i en vecka. Var det heroin där också?

Jag blandade nog ihop det. Jag vet att det var minst en våldtäkt till förutom de jag redan nämt.
Citera
2014-07-13, 00:50
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Jag blandade nog ihop det. Jag vet att det var minst en våldtäkt till förutom de jag redan nämt.

Glöm inte våldtäkten hon skriver om i Vingklippt Ängel också.
Det är den enda som jag kan ta på relativt allvar, dock inte helt med tanke på alla andra lögner som florerar i den boken.
Senast redigerad av colafantacolafanta 2014-07-13 kl. 01:26. Anledning: tillägg
Citera
2014-07-13, 01:45
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colafantacolafanta
Glöm inte våldtäkten hon skriver om i Vingklippt Ängel också.
Det är den enda som jag kan ta på relativt allvar, dock inte helt med tanke på alla andra lögner som florerar i den boken.

Så, pojken ( i det här fallet kvinnan) som ropade varg då.
Citera
2014-07-13, 14:08
Medlem
Den äldre mannen måste vara Bernys sämsta val av partner genom tiderna!
Jag vet att man inte bör tala om hans barn, men båda han och hans fru lämnar nu fullständigt ut den 12-åriga dottern på sina öppna facebooksidor!
Han har alltså enorma bråk och uppslitande gräl med sitt psykiskt sjuka barn! Gräl som varar i timmar och hörs över hela grannskapet! Och det efter att han i flera dagar har bott hos sin likaledes psykiskt sjuka “älskarinna”?
Han hotar med att flytta och skriver om barnet: Why try to live with people you can't stand?
There are lots of people throughout your life that you choose to exclude from further contact.(!)
This chapter is over. That was family life as far as I'm concerned
(från hans frus facebook).

Barnet är 12 år!!!!

Aggressiv, självisk, labil, omogen - han verkar fullständigt sakna normal empati, ansvarstagande och normalt vett!
Jo, det kommer att bli en fin avslutning på hans förhållande med Berny. Nu är jag sjukt deprimerad.
Citera
2014-07-13, 14:14
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Den äldre mannen måste vara Bernys sämsta val av partner genom tiderna!
Jag vet att man inte bör tala om hans barn, men båda han och hans fru lämnar nu fullständigt ut den 12-åriga dottern på sina öppna facebooksidor!
Han har alltså enorma bråk och uppslitande gräl med sitt psykiskt sjuka barn! Gräl som varar i timmar och hörs över hela grannskapet! Och det efter att han i flera dagar har bott hos sin likaledes psykiskt sjuka “älskarinna”?
Han hotar med att flytta och skriver om barnet: Why try to live with people you can't stand?
There are lots of people throughout your life that you choose to exclude from further contact.(!)
This chapter is over. That was family life as far as I'm concerned
(från hans frus facebook).

Barnet är 12 år!!!!

Aggressiv, självisk, labil, omogen - han verkar fullständigt sakna normal empati, ansvarstagande och normalt vett!
Jo, det kommer att bli en fin avslutning på hans förhållande med Berny. Nu är jag sjukt deprimerad.

Kan du skicka pm med länkar till inlägget?
Känns inte ok att hänga ut barnet här.
Citera
2014-07-13, 14:25
Medlem
Stackars barn. Gubben gör verkligen allt för att hans misär ska passa med Bernys. Skillnaden är att Janne har barn, Berny har bara sig själv att svara inför.

Han är ju störd.
Citera
2014-07-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Du hittar lätt genom Bernys facebook.
Vill också lägga till att i Bernys kommentar till honom hintar hon i alla fall om att barnets utbrott skulle kunna ha något att göra med att pappan titt som tätt lämnar familjen.
Han verkar dock inte alls se något samband eller tycka att något är hans fel.
Tvärtom, det är barnets fel att han nu måste ge upp familjelivet.
Så nu kanske han kan flytta in hos Berny i Malmö då?
Way to go gubbe!
Citera
2014-07-13, 14:52
Medlem
Vad är det för idioter som sitter och kommenterar deras fb:s? De skriver precis om om föräldrarna inte har något ansvar alls i det utan bara "behöver avlastning" från barnet. Och sen Bernys stämma på det, komiskt när hon uttalar sig om familjeliv.
Citera
2014-07-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
Du hittar lätt genom Bernys facebook.
Vill också lägga till att i Bernys kommentar till honom hintar hon i alla fall om att barnets utbrott skulle kunna ha något att göra med att pappan titt som tätt lämnar familjen.
Han verkar dock inte alls se något samband eller tycka att något är hans fel.
Tvärtom, det är barnets fel att han nu måste ge upp familjelivet.
Så nu kanske han kan flytta in hos Berny i Malmö då?
Way to go gubbe!

Jag hittar inget alls där, vad heter han egentligen?
Citera
2014-07-13, 15:33
Medlem
Kardnialvokals avatar
Janne är fan helt jävla sinnessjuk. Att han har mage att göra så mot sin 12-åriga dotter. Liksom "we can't stand each other", jag förstår om ens barn är vuxna och man båda är överens om att relationen inte funkar. Det är normalt. Men att säga så om sin 12-åriga dotter för alla att läsa på sin öppna face fucking book. Dessutom har jag all empati med det stackars flickebarnet. Hon skäms väl antagligen över sin farsas livsstil som han fläker ut för vem som helst att se. Hade jag förstått att min farsa övergav familjen för att åka halva landet runt för att trycka den i prutten på en kvinna som är hälften så gammal som honom hade jag också backlashat och hatat. Men den empatistörda, sinnessjuka mannen har så klart ingen förståelse för sin dotter what so ever. Det är rent av HENNES fel att det inte fungerar. Grattis Janne. Sämsta farsan 2014-awarden går till.... dig! Du måste vara så stolt.

Dessutom verkar det som Berny också ledsnat på honom;
Citat:
Berny Pålsson
för 8 timmar sedan
Jävla idiot som bara bullshitar. Dra åt helvete.

Jag är helt övertygad om att deras relation inte är rosa fluffiga moln som hon vill framställa det som. Jag tror han kan behandla Berny rätt illa om han är på dåligt humör t.ex. Fullständigt labil och övertygad om sin egen överlägsenhet. Troligtvis kass kvinnosyn också. USCH.
Citera
2014-07-13, 15:33
Medlem
Ballcancers avatar
Undrar om niclas ens dog i hennes armar. Eller om det bara är nått hon säger för dramatisk effekt....
Citera
2014-07-13, 15:46
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Jag tycker både Janne och morsan är lika stora idioter i detta. Janne verkar ha redigerat sitt inlägg medan mamman fortsätter att hänga ut dottern med namn.

Citat:
M*lin W*hlstedt
för 15 timmar sedan
Slut, fullkomligt slut, efter det hittills värsta Y-relaterade bråket. Om någon i grannskapet undrar så är vi samtliga ännu vid liv, mot alla odds. Men hur det blir nästa gång vågar jag inte ens tänka på. Kan inte tänka på.

Vet ni vad det värsta i detta är? Att vi ens diskuterar detta på FB kommer de skylla på oss och inte på det faktum att de agerar skyltfönster med det mest privata i deras liv. Där är flera kvinnor dessutom som skrivit att man inte bara kan välja bort sitt barn för att man behagar och då svarar idioten bara helt kallt att "one of us got to go". Helt kallt. Får genuint ont i magen av det beteendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in