2014-07-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Alla vill ha Berny och en del av hennes kropp.

Och som moder till deras barn.
Citera
2014-07-12, 18:22
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Men VARFÖR sitter man och påstår såna saker som vem som helst kan ta reda på? Alltså jag kanske kan förstå om ingen känner en, man kommer från en trasig bakgrund med en fucked up story bakom sig och man vill skapa en ny framtid och kanske töjer på sanningen och putsar det lite i kanterna för att man inte har lust att berätta om alla sjuka saker man gjort. Men när vem som helst kan googla en och få svart på vitt hur det egentligen ligger till och framför allt läsa ett par sidor i denna tråden, varför ens ta den chansen att hitta på helt banala saker? Ingen bryr sig om det är ett eller tre år, däremot är det jävligt sjukt beteende att faktiskt säga att det var tre gånger så lång tid. Det är väl där jag gör skillnaden på mytomaner och folk som drar en vit lögn då och då. När man börjar hitta på saker som inte ens gagnar en, man bara ljuger ljuger ljuger om allt från detaljer till stora långdragna händelser. Jag sätter Berny i mytomanfacket för att hon gör just det sistnämnda.

I sitt facebooksalbum om Hemlösheten med stor bokstav står det att det var 2 år. När jag såg bilderna i samma album reflekterade jag över huruvida Berny är den jonkare som vägt mest. Trots att hon inte är tjock så är de i regel väldigt smala.
Citera
2014-07-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
I sitt facebooksalbum om Hemlösheten med stor bokstav står det att det var 2 år. När jag såg bilderna i samma album reflekterade jag över huruvida Berny är den jonkare som vägt mest. Trots att hon inte är tjock så är de i regel väldigt smala.

Så i tidningsartikeln, 1 år, i hennes album, 2 år, och i bloggen häromdagen, 3 år.

Var hon hemlös ens 1 månad?
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-07-12 kl. 18:32.
Citera
2014-07-12, 18:35
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajlakusikov
Så i tidningsartikeln, 1 år, i hennes album, 2 år, och i bloggen häromdagen, 3 år.

Nja, enligt artikel "lite över ett år". Men det har jag svårt att tolka som tre. Då skulle man säga "lite över två år."
Citera
2014-07-12, 18:36
Medlem
motyls avatar
Citat:

Det står iofs "över två år" eller nåt sånt där i albumet.
Citera
2014-07-12, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Nja, enligt artikel "lite över ett år". Men det har jag svårt att tolka som tre. Då skulle man säga "lite över två år."

Hon och pojkvännen sov dessutom väldigt ofta hemma hos diverse pundare och vänner. Jag tror inte det blev många nätter i soprum som hon vill påskina.

Det måste vara helvete att inte ha ett hem att gå till, men så som hon framställer det, var det nog inte.

Edit: Hon kan ju inte bestämma sig ens hur länge hon var hemlös.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-07-12 kl. 18:54.
Citera
2014-07-12, 19:38
Medlem
Miss-Kittys avatar
Berny Pålsson måste ju vara den mest otursdrabbade människan i världshistorien. Någon som håller koll på hur många våldtäkter hon är uppe i nu?...
Citera
2014-07-12, 19:48
Medlem
Det finns en annan bloggerska som också hävdar våldtäkt hela tiden; Micah (stavning?) den unga mamman. Jag tror hon är uppe i typ fem stycken nu.

Följetongen är alltid att Berny involverar sig i något, kan vara vad som helst, men det slutar alltid i samma visa, med en påstådd våldtäkt.
Senast redigerad av lajlakusikov 2014-07-12 kl. 19:51.
Citera
2014-07-12, 20:03
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Kitty
Berny Pålsson måste ju vara den mest otursdrabbade människan i världshistorien. Någon som håller koll på hur många våldtäkter hon är uppe i nu?...

Glömde han-som-kidnappade-henne- samt-injicerade-henne-med-heroin historien var inte det också en våldtäkt med?
Citera
2014-07-12, 20:05
Medlem
Citat:
Glömde han-som-kidnappade-henne- samt-injicerade-henne-med-heroin historien var inte det också en våldtäkt med?

Blev hon inte indragen i en van och hölls fången i flera dagar och pumpad full med heroin i bilen? Eller tänker du på en annan kidnappning?
Citera
2014-07-12, 20:06
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Blev hon inte indragen i en van och hölls fången i flera dagar och pumpad full med heroin i bilen? Eller tänker du på en annan kidnappning?

Precis den jag syftade på. Var det en våldtäkt inblandad eller fick hon bara ett par dagars gratis rus?
Citera
2014-07-12, 20:09
Medlem
Citat:
Precis den jag syftade på. Var det en våldtäkt inblandad eller fick hon bara ett par dagars gratis rus?

Måste väl har varit våldtäkt där med. Men minns inte om hon skrivit nåt om det.

Jag trodde först du syftade på när hon var fången hos nån man i hans lägenhet i en vecka. Var det heroin där också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in