Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Ett halvår från nu kommer det låta "Självklart var det ett destruktivt upplägg att vara någon slags andra kvinna till en äldre gubbe, men jag var svag och vilsen och han utnyttjade det". Garanterat följt av en anmälan av något slag.
Jag tänkte på det så sent som igår. Det är en tidsfråga innan Berny kommer hänga ut honom som ett sexgalet svin som utnyttjade henne "när hon var sjuk". Dessutom tenderar Berny att dra till sig män som har sadistisk läggning. Janne proklamerar ju gärna och högt hur öppen han är osv och även frugan har ju en älskarinna vid sidan om. Självklart är han OK med det eftersom det är en annan medelålderskvinna. Undrar hur road han varit om hon legat med en ung man i 30-årsåldern istället. Tvivlar på att varit lika "öppen" då. Dessutom är det för mig uppenbart att han "valt" Berny för att han någonstans tänder på hennes självdestruktivitet. Han känner att hon är svag och formbar. Jag tror han känner att han kan göra vad fan han vill när han är hos henne eftersom han betalar för grejer och "ställer upp" som hon kallar det. I utbyte får hon sära. Så det är bara att vänta och avvakta ett långt blogginlägg där hon utmålar Janne som djävulen själv. Jag ser personligen fram emot det.
Tillägg:
Det är så jävla roligt hur Berny envisas med att skriva RETIIIIIIINA efter varje gång hon nämnt sin Macbook. Liksom ja, vi vet att den nya generationen MB har retinaskärm, du behöver inte skriva ut det varje gång. Det är som om jag skulle säga "min iphone med TOUCHSCEEEEEEEN" Liksom välkommen till 2014.
Tillägg 2:
Nu kryddar hon sin story för sina nya läsare på nya bloggportalen. Nu skriver hon att hon varit hemlös i tre år när det rörde sig om knappt ett år. Inte för att jag vill förminska upplevelsen eller situationen i hemlöshet men nu får hon väl ändå ge sig. Alltså ahhhh. Det är i såna här stunder jag verkligen ifrågasätter mig själv och huruvida en verkligen bör debattera Berny. Hon är så jävla störd, kalkylerande, manipulerande vilket gör mig vansinnigt sur. Å andra sidan är hon så jävla handikappad, svag och verklighetsfrånvänd på samma gång att jag inte vet om jag kan hålla henne ansvarig för sina handlingar. Liksom vem försöker hon lura i det blogginlägget? Det finns t o m en tidningsartikel på henne som florerar på internet där hon också säger rakt ut att det handlar om ett år, inte tre.