Citat:
Ursprungligen postat av
LitenGulligPonny
Syns olika på alla som du skriver också. En heroinist som lever på sprit och cigg lär ju inte synas mycket på första halvåret.
I Sverige får man göra abort till vecka 18 fritt och fram till vecka 20 eller 21 med tillstånd. Alltså i femte månaden.
Hon skrev redan runt NYÅR om att hon trodde hon var gravid. Får väl hoppas hon inte är så långt gången.
Grattis mysgubben (som på FB undrar hur hon egentligen tänker). Vem är dum nog att ligga med henne utan skydd? Mysgubben eller Emmas ex?
Vilket drama.
OM hon nu är gravid, undrar om hon vet själv vem pappan är och om hon i så fall informerat honom eller om han får veta via bloggen...Tänk om det skulle vara gammelmorfarn....
När det gäller vikt kan det (enligt min barnmorska som sa det när jag väntade mitt första barn) så att om man är väldigt smal så syns det ofta snabbare i och med att man inte har så mkt hull som fostret kan "gömma" sig bakom. Eftersom Berny tidigare varit lite mullig på magen, men nu ser väldigt smal ut så tror jag att en graviditet borde synas åtminstone lite på henne.
Dessutom skrev hon i bloggen den 30 januari:
"Jag har dessutom tappat lite i vikt ser jag nu och mina bröst har ju krympt? Eller är det bara jag som märker det? Det är lustigt. Jag pendlar upp och ner i perioder och även fast jag har hull på magen så är jag ingen människa som stör mig på det. Men när jag brösten krymper trivs jag. Jag gillar när jag har mindre bröst. I perioder kan jag ha Emmas bh:s och har rätt normalstora men det enda jag bryr mig om viktmässigt är att jag trivs med mindre bröst."
Då hade hon alltså gått NER i vikt. Och på tre och en halv månad, har hon sen gått upp så pass mkt att det alltså är utöver det "vanliga pendlandet" så att hon reagerar på det? Och det syns som sagt inte på bilderna att hon skulle vara särdeles svullen. Tror mer och mer på bluff.