Citat:
Ursprungligen postat av
Intoxicated
har fått insideinfo: Berny kommer strax bli utkickad från Finest, hon följer inte deras avtal.
Men nutte då, hon och Alex som kom så bra överens? Blir inte förvånad om hon skrikit och ställt till med en scen, det verkar ju iaf vara lösningen hon tar till när saker och ting inte går som hon vill. Så vars ska hon blogga sen då? Hon har ju betat av de mest populära bloggplattformerna. Hon har aldrig varit särskilt bra på att följa avtal så jag undrar hur länge hon har kvar nästa blogg och om ens någon vill ha in henne i sitt nätverk. Bränner broar i vanlig ordning alltså. Hon kan ju alltid börja om att blogga på nattstad igen, där har hon väl bäst chans att tjäna pengar på bloggandet vilket hon verkar vilja göra.
Till och med Katrin Z får vara kvar på finest, och hon är verkligen en notorius provocateur, men till skillnad från Berny så har hon iaf klass. Inte för att jag har någon övertro på hur seriösa dom är på finest men helt ärligt förstod jag aldrig vad Berny gör på en sida som heter finest från första början när "finest" knappast är något man förknippar henne med.