Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-17, 08:40
  #5929
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
J, men jag har också följt henne i många år nu och ser inte henne som någon elak människa som ni verkar göra utan ser på henne med sympati och en människa som är vilsen. Det är ingen man trycker ner utan någon man isåfall hjälper, om man kan. Ska man trycka ner de som redan ligger däckade, gör man en hemsk värld så mycket värre. Man ska ha empati, inte hat, i sitt hjärta.

Men ändå så trycker du ner Emma, konstigt med dubbelmoral.
Citera
2014-01-17, 08:41
  #5930
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Jo, men gafflen..De som är värst härinne har en direkt koppling till henne för att hon gjort dem illa. Därför gör de ju allt för att sabba för henne, det kan ett barn se. Säkerligen är här även många som bara hakat på, men de största bovarna är så..det är liksom övertydligt. (särskilt med tanke på att de erkänt det själva.)


Det jag menar är att vi hittar inte på vad Berny gör/säger, vi tar det ju inte ur luften precis.
Citera
2014-01-17, 17:44
  #5931
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkeldiagram
Senaste inlägget på B´s blogg "Emma & Berny i störd rörelse" gav mig åter igen bekräftat att de två kan fan inte umgås utan att knarka/supa. Tjack nu kanske?

Jag misstänker också att hon brukar i Emmas sällskap. Inte säker på om hon tar droger, men dricker gör hon nog. Tror inte att Emma skulle tycka det var så kul att komma hem till Berny och bara dricka kanelté och gå 45 min promenad med hundarna eller dekorera lägenheter med ugglor.
Emma är så pass ung och "partytjej" för att bara sitta där och vara nykter. Och det är aldrig roligt att sitta och dricka själv.
Citera
2014-01-17, 18:59
  #5932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Men ändå så trycker du ner Emma, konstigt med dubbelmoral.
Nej det har du rätt i. Fel av mig där, gillar bara inte den typen av människa. Men det var fel, det stämmer.
Citera
2014-01-17, 19:31
  #5933
Medlem
urwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Nej det har du rätt i. Fel av mig där, gillar bara inte den typen av människa. Men det var fel, det stämmer.
"gillar bara inte den typen av människa" och därför är det okej att trycka ner någon? Emma kanske också har och har haft psykiska besvär, har du ingen empati!?!?!??!?!? Testa att applicera ditt argument på merparten av resterande användare som är aktiva i tråden men med Berny och att hennes typ (empiriskt bevisat skulle man nästan kunna säga) är att sumpa riktiga chanser att förändra sitt liv och överdriva sin sjukdom för att få privilegier hon egentligen inte är berättigad? När du har gjort det och förstått vad detta innebär kan du lägga ned med att kalla dessa användare "idioter", "empatilös" osv _eller_ så får du applicera de etiketter du använt för andra på dig själv. Gärna här i tråden.
Citera
2014-01-17, 20:13
  #5934
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Nej det har du rätt i. Fel av mig där, gillar bara inte den typen av människa. Men det var fel, det stämmer.


Emma förtjänar mer empati än Berny. Har större hopp om henne än en hjärnskadad pundare som B.
Citera
2014-01-17, 22:00
  #5935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urwald
"gillar bara inte den typen av människa" och därför är det okej att trycka ner någon? Emma kanske också har och har haft psykiska besvär, har du ingen empati!?!?!??!?!? Testa att applicera ditt argument på merparten av resterande användare som är aktiva i tråden men med Berny och att hennes typ (empiriskt bevisat skulle man nästan kunna säga) är att sumpa riktiga chanser att förändra sitt liv och överdriva sin sjukdom för att få privilegier hon egentligen inte är berättigad? När du har gjort det och förstått vad detta innebär kan du lägga ned med att kalla dessa användare "idioter", "empatilös" osv _eller_ så får du applicera de etiketter du använt för andra på dig själv. Gärna här i tråden.

Mycket bra sagt. Leave Emma alone.
Citera
2014-01-18, 01:36
  #5936
Medlem
Men vad vet ni egentligen om emma? Lustigt att i fösvarar henne så. Någon som fläker ut sitt underliv och håller på med en dildo för alla att se..eh..men okejdå.

berny har iallafall skrivit böcker och LEVT. vad har emma åstadkommit? Hon har inte ens ett eget boende. Men emma hyllas medan berny som tagit sig upp rån hemlöshet och narkomani och skaffat sig ett hem, ska sågas. Märkligt. Ni vet liksom inget om emma. Minns ni inte vad som skrevs om henne i skvallerbloggen? Hur hon utnyttjar sina ex?
Citera
2014-01-18, 03:10
  #5937
Medlem
Snubblade in här av misstag - vet inget speciellt om någon här, mer än att det rör sig om kändis-skvaller. Herregud, människan har lyckats hålla er igång sen september 2008!!! Dags att skaffa sig egna liv? Hon får ju precis det hon vill ha så gnäll inte, någon av er
Citera
2014-01-18, 08:38
  #5938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Men vad vet ni egentligen om emma? Lustigt att i fösvarar henne så. Någon som fläker ut sitt underliv och håller på med en dildo för alla att se..eh..men okejdå.

berny har iallafall skrivit böcker och LEVT. vad har emma åstadkommit? Hon har inte ens ett eget boende. Men emma hyllas medan berny som tagit sig upp rån hemlöshet och narkomani och skaffat sig ett hem, ska sågas. Märkligt. Ni vet liksom inget om emma. Minns ni inte vad som skrevs om henne i skvallerbloggen? Hur hon utnyttjar sina ex?

Levt? Levt i misär, knivhuggit torskar och nästan tagit kål på sina egna föräldrar med sina lögner och fått resten av familjen att emigrera utomlands.

Berny har tagit nakenbilder och horat. Det är tydligen ok till skillnad från Emmas filmer? Hon kanske har övergrepp och skit bakom sig också men inte fläker ut hela sitt liv på internet? Har Berny inte utnyttjat sina ex? Stulit från dem t ex.

Emma är typ 23 för övrigt med uppenbara psykiska problem. Vad har du själv gjort i livet som är så fantastiskt att du ser dig som någon som har rätt att sparka på den som ligger?

Jag hatar verkligen inte Berny men jag hatar hur hon har skadat folk omkring sig. Jag önskar Berny allt gott, men hon har gjort dessa saker, det är bara faktum. Jag är väldigt glad om hon kan sluta vara så förbannat destruktiv.

Och att de som ser hur mycket skada Bernys lögner gjort
Citera
2014-01-18, 08:39
  #5939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Snubblade in här av misstag - vet inget speciellt om någon här, mer än att det rör sig om kändis-skvaller. Herregud, människan har lyckats hålla er igång sen september 2008!!! Dags att skaffa sig egna liv? Hon får ju precis det hon vill ha så gnäll inte, någon av er

De flesta här gnäller på varandra precis som du. Skaffa dig ett liv!
Citera
2014-01-18, 13:38
  #5940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Levt? Levt i misär, knivhuggit torskar och nästan tagit kål på sina egna föräldrar med sina lögner och fått resten av familjen att emigrera utomlands.

Berny har tagit nakenbilder och horat. Det är tydligen ok till skillnad från Emmas filmer? Hon kanske har övergrepp och skit bakom sig också men inte fläker ut hela sitt liv på internet? Har Berny inte utnyttjat sina ex? Stulit från dem t ex.

Emma är typ 23 för övrigt med uppenbara psykiska problem. Vad har du själv gjort i livet som är så fantastiskt att du ser dig som någon som har rätt att sparka på den som ligger?

Jag hatar verkligen inte Berny men jag hatar hur hon har skadat folk omkring sig. Jag önskar Berny allt gott, men hon har gjort dessa saker, det är bara faktum. Jag är väldigt glad om hon kan sluta vara så förbannat destruktiv.

Och att de som ser hur mycket skada Bernys lögner gjort
man lär sig mer att leva misär än att ha en massa roliga upplevelser i livet. Vet du inte det, är det illa.

Emma har uppenbara psykiska problem? har inte berny det? Varfr försvarar du emma men skiter på berny? Har du egna problem? Du vet fortfarande ingenting om emma så du kan egentligen inte uttala dig.

berny stal från ETT ex. Och det är enligt amelia, en knarkare som bir gravid med torskar.

Vilket är värst? Fläka ut sitt liv på internet eller fläka ut sitt underliv? Skulle säga det sistnämnda. men du kanske tycker det är okej att lägga ut porrvideor på sitt nakna underliv medan man kör in en dildo i det för några ynka hundra? ja..smaken är ju som baken. personligen tycker jag det är ett lägre stående beteende.

Dessutom har ingen i bernys familj emigrerat utomlands. Jösses, var har du ens fått det ifrån?


Sluta gå upp i taket över att alla inte hatar lr ens tycker illa om berny. Ställ dig själv frågan var allt ditt eget hat kommer ifrån, så mår du kanske bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback