2014-09-16, 22:28
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Jag tror faktiskt att det här kommer att ta slut ganska snabbt.

Förhoppningsvis innan han gör Berny på smällen.
Citera
2014-09-16, 22:34
Medlem
William Hainess avatar
Otroligt avundsjuk på Bernys liv. Vill sitta i hennes LSS-lägenhet och tränga med hennes skumma älskare.
Citera
2014-09-16, 23:14
Medlem
sinfons avatar
Jag tror jag har rett ut antalet barn nu iallafall.... Andreas har tre barn sedan innan, och ett till på väg beräknad till början av november - det är en flicka som han och exet redan namngett, det är alltså bebisen i magen han refererar till som sin dotter under Bernys inlägg. Det finns en bild som visar Andreas alla tre barn, men jag vill såklart inte länka direkt här. Det framgår iallafall tydligt att han sedan tidigare har en flicka och två pojkar. De två äldsta ser ut att vara typ mellan 4 och 7 år gamla. Den yngsta pojken ser iallafall ut att vara max 3-4 månader gammal på bilden, men dagen efter den lagts upp (i maj förra året) kommenterar han och exet (som alltså inte är mamma till pojken) bland annat att hon kommer att bli världens bästa styvmamma till dem osv. Han har alltså lämnat den pojkens mamma antingen under graviditeten eller strax efter födseln? De äldsta barnen har garanterat en annan mamma/mammor. Exet i sin tur har en nioårig flicka och två fyraåringar (tvillingflickor) sedan innan, av allt att döma inte med samma pappa. Ja herregud.

Sedan det där med samma efternamn, kan de inte ha gift sig? Och exet kan inte ha varit gravid ännu när hon skrev det där med kusiner, så jag gissar att hon refererar lite knasigt till sina egna barn?
Citera
2014-09-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Undrar lite vad Börny och hennes loverboy pratar om egentligen, enligt hans Facebooksida så utgörs hans intressen av fotboll och bilar.

Exakt vad jag satt och undrade när jag kollade hans facebook, vad har dom gemensamt?
De här nya personerna får ju plötsligt Janne och Malin att framstå som helt enormt sofistikerade!
Citera
2014-09-16, 23:24
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamopsen
De här nya personerna får ju plötsligt Janne och Malin att framstå som helt enormt sofistikerade!

Tills man ser att de just nu öppet på facebook diskuterar att sätta dottern på hem.
Citera
2014-09-16, 23:36
Medlem
Zebels avatar
Alltså ursäkta OT...men Janne och Malin är bland de vidrigaste människor jag sett skriva i något forum.

Att öppet lägga ut toplessvideos på en tonårsflicka på FACEBOOK; att anklaga henne för att vara i princip djävulens avkomma (yeah ironiskt) och hota att lämna hemmet om inte dottern gör si eller så. Båda skriver så distanserat och kallt om henne och kan inte fatta att hon är en produkt av en MILJÖ - dvs de själva; och att deras uppdrag som föräldrar bland annat är att stå vid dotterns sida och älska henne villkorslöst. Självupptagna narcissister utan sunda inbördes eller utåtgående gränser. Fy fan.
Citera
2014-09-16, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon

Sedan det där med samma efternamn, kan de inte ha gift sig? Och exet kan inte ha varit gravid ännu när hon skrev det där med kusiner, så jag gissar att hon refererar lite knasigt till sina egna barn?

Om man rotar lite till så ser man att exet först var gift med brodern M*rtin (dec 2010, samma år som tvillingarna föddes).
I juni 2013 förlovar hon sig sen med den andre brodern.

Sjukt jobbigt att läsa dessa facebookuppdateringar där alla är "fina älsklingar" och "mest underbara i världen". Till och med katterna är "världens mest underbara älskade, fina".
Men ok då, Malin och Janne är på sätt och vis värre...
Citera
2014-09-16, 23:43
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Exakt vad jag satt och undrade när jag kollade hans facebook, vad har dom gemensamt?

...i sin vidrighet alltså
Citera
2014-09-17, 00:19
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Om man rotar lite till så ser man att exet först var gift med brodern M*rtin (dec 2010, samma år som tvillingarna föddes).

I see. Sjukare än man kan föreställa sig, som vanligt. Är han ovän med sin bror efter detta dramatrauma månne? Han har ju ingen M*rtin listad som sin familj?
Citera
2014-09-17, 09:18
Medlem
Citat:
Tills man ser att de just nu öppet på facebook diskuterar att sätta dottern på hem.

Gillar inte att prata om andras föräldraskap. Men... eh, jag gör ett undantag för Janne...
Hans prat om att dom är speglar av varandra, att dom är för lika, det är hon eller jag (förlåt "it's either her or me") och bla bla bla gör att det känns som att han också borde flytta in på hem.
Mamman försöker väl bara göra sitt bästa med sin (pinsamma) självupptagne man som är för smart för att ens andas på den här jorden.
Citera
2014-09-17, 09:29
Medlem
Citat:

Sjukt jobbigt att läsa dessa facebookuppdateringar där alla är "fina älsklingar" och "mest underbara i världen". Till och med katterna är "världens mest underbara älskade, fina".
Men ok då, Malin och Janne är på sätt och vis värre...

Så jag hade rätt? Woho, så hysteriskt äckligt.
Citera
2014-09-17, 10:18
Medlem
Citat:
I see. Sjukare än man kan föreställa sig, som vanligt. Är han ovän med sin bror efter detta dramatrauma månne? Han har ju ingen M*rtin listad som sin familj?

Han verkar mystiskt försvunnen från alla familjemedlemmars facebook. Och hans kommentarer är raderade från exet liksom alla eventuella uppdateringar vid tiden de gick skilda vägar.
Det enda som återstår är hennes och svägerskans kommentarer om att de snart ska gifta sig och en bild på svägerskans sida.
Det här är ju en härlig soppa som Berny nu dyker i!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in