En annan sak jag tänkt på är något ni nog inte lagt märke till men på fotot högst upp på bloggen ovanför inlägget "Puss Pussy" har hon alltså tre blåmärken på halsen. Säkerligen efter gubbens fingrar. Kan så vara att de haft strypsex och okej, var och en för sitt men saken är att
Berny ÄR ett barn av övergrepp och att hon fortsätter i vuxen ålder med våldssex tyder på att hon fortsätter övergreppen genom att skada sig själv. Menar inte att låta som någon hobbypsykolog men gillar inte det alls.
Berny, du får inte fortsätta förnedringen av dig själv genom din kropp med att söka upp gubbar och ha våldsamt sex med dem. Pay or no pay, snälla?

Fan, hela mitt jävla hjärta blöder när jag ser detta självhat som garanterat härstammar från övergreppen. Övergrepp raderas inte ur ens psyke över en natt, det förstår jag också men just därför måste man ta hand om sig och se upp för vilka man umgås med som vuxen. Gud jag vill så gärna ta tag i dig och mamma dig, tös lilla!

Att faktiskt ta betalt för sex och sedan ha det med gubbar jag tror de flesta unga kvinnor inte skulle ta i med tång och på allt det våldsamt också..? Uhha! Tjejen du förtjänar ju så mycket BÄTTRE!
Fan, när t.o.m. arga penispung blir blödig är det illa.
Men sen är terapier landet genom KASST! Vanlig öppenvård har bara dynamisk samtalsterapi samt KBT. I dessa terapier nekas man att tala om sin barndom och lösa knuten som sitter på djupet.."Vi håller oss till nuet!" Som att gå på djupvävnadsmassage, mötas av en bitchslap och gå hem ungefär.
Fy fan för sveriges jävla öppenvård! Fatta hur många som mår så kasst men aldrig får rett upp sina knutar under ytan. Men skicka fakturor är de bra på! Jävla..JÄVLAR!
God damn..vill fan rädda henne. Och vad är det för jävla svin som går med på detta? Mysfarbrorn borde ha STRYK! Nu jävlar går penispungen upp i limningen!
Hmm..detta får mig att undra om att inte betala in sina skulder kan vara ännu ett sätt att skada sig maximalt på? Det genererar ju ränta och räntan ökar skulden som till sist är olöslig och väldigt få får skuldsanering, då snackar vi belopp på 800.000 och sanering får man alltså EN gång i livet och får därefter leva på existensminimum (4.000 enligt fogdens tabell) i de 5 efterföljande åren..