Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Vi vet att det där ryktet är lite av Bernys visitkort när hon drar vidare.
Alla som hon skiljs ifrån har ju behandlat henne illa, men visst, det kan vara sant, nångång händer dåliga saker också
Såna där har jag bara hört talas om, vore roligt att få veta mer om vad de är för skum jävla mottagning de bedriver!
EDIT:
Var hittar ni grejerna om den här Emma? kollade på bernyblue.se och hittade ingenting där..
Fast när det gäller den här Bengt har (vad jag vet) Berny själv inte anklagat honom för nånting. Hon har tvärtom lovprisat honom för att han "fanns vid hennes sida".
Det var en anonym som tipsade en användare här på flashback om att han har haft oegentligheter för sig med kvinnliga patienter. Det kommer alltså inte från Berny, vilket dock brukar vara hennes grej, att allt vårdpersonal "utnyttjar" henne....
Men oavsett så är det skumt att en läkare låter en patient bo hos sig privat, det spelar ju ingen roll om det är sex med i bilden eller ej, det känns etiskt tvivelaktigt.
Jag har fått uppgifter om gubben nu och ska gå vidare med att kolla registren.
Men det behöver inte betyda nåt om han inte förekommer där, det säger ju egentligen bara att han aldrig blivit anmäld eller rapporterad för nåt. Många utsatta patienter avstår från att anmäla så en läkare kan komma undan med mycket om patienter tiger av rädsla att inte bli trodda etc....