2013-12-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Nu har Emma och hennes hund anlänt i värsta vrålåket! Oj, hon måste ju vara rik!
http://web.stagram.com/n/bernyblue/

Lol
Ska de fira jul ihop, det lär ju bli.... Intressant. Ehum.
Ska bli jävligt kul att läsa bernys blogg under julhelgen.
Citera
2013-12-22, 20:01
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Lol
Ska de fira jul ihop, det lär ju bli.... Intressant. Ehum.
Ska bli jävligt kul att läsa bernys blogg under julhelgen.

Jag undrar hur hon råd med en limo..?
Snart blir det fest och glitterkärlek.
Citera
2013-12-22, 20:04
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Åh herregud.
Nu börjar det om...igen. hahaha.
Citera
2013-12-22, 20:11
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Åh herregud.

Ungefär såhär kommer det stå snart: " Åh jag och Emma älskar varandra och vi har återförenats och allting ska bli rätt nu "

Sen kommer det stå: " Vi behöver tid från varandra, jag är destruktiv osv"
Citera
2013-12-22, 21:48
Medlem
Kardnialvokals avatar
Åh herregud, here we go again. Skojar Emma med den jävla limmon eller? Ahhhhh var är skämskudden?!
Jag som reflekterade över bilden Berny la upp precis där hon har turkosa SHORTS på sig trots att det är december och hon sunkat omkring i mjukiskläder hela hösten. It all makes sense. Eftersom Emma var på intåg och då måste hon klä ut sig..............
Citera
2013-12-22, 23:36
Medlem
kupochans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Åh herregud.
Prerfekta julklappen! Lite Berny-cirkus!

Skämt osidå... hoppas hon håller sig relativt nykter och faktiskt får en mysig och trevlig jul.
Citera
2013-12-23, 01:11
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Hon suger väl av chauffören eller nåt. Allt för att anlända med STIL!

Fyfan så ledsamt. Överspacklat interneltluder som anländer till en lss-lägenhet med limo, för att fira myzjul med Sveriges största mytoman. Men det är väl sann kärlek och vänskap detta också. Alla Börnis relationer är superspeciella. Hade det varit Emma som dött, och inte Nicklas, hade det varit hennes fejs som suttit på ett kuddfodral.
Citera
2013-12-23, 04:52
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Den här Bengt verkar bra skum, låter Berny bo hos sig och nån antydde att han haft tvivelaktiga relationer med kvinnliga patienter. Nån som vet nåt mer om honom, var praktiserar han som läkare, enbart privat eller åt landstinget också? Nån som vet nåt om han anmälts för nåt?

Vi vet att det där ryktet är lite av Bernys visitkort när hon drar vidare.
Alla som hon skiljs ifrån har ju behandlat henne illa, men visst, det kan vara sant, nångång händer dåliga saker också

Citat:
Söker man på numret går det till

Neuromedicine Behavior Lab Scandinavia AB
Amicitiagatan 37
21618 Limhamn

Verkar vara en skum hemsida, en läkarmottagning som inte har annat än ett mobilnummer.... Det ska man dra öronen åt sig av. Fattar hur Berny lyckats få sin Aspergers/adhd-diagnos, det är inte svårt att skaffa hos oseriösa mottagningar.

Jag kan kolla upp denne Bengt på hsan och ivo. Men då behöver jag hans efternamn och gärna år när han är född eller helst hela personnumret. Nån som har uppgifter kan pm:a mig så kan jag kolla?
Såna där har jag bara hört talas om, vore roligt att få veta mer om vad de är för skum jävla mottagning de bedriver!

EDIT:
Var hittar ni grejerna om den här Emma? kollade på bernyblue.se och hittade ingenting där..
Senast redigerad av Arbetarbroder 2013-12-23 kl. 05:27.
Citera
2013-12-23, 07:25
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Var hittar ni grejerna om den här Emma? kollade på bernyblue.se och hittade ingenting där..

på Bernys instagram... http://instagram.com/bernyblue (besökes på egen risk, kräkvarning)
Citera
2013-12-23, 11:04
Medlem
http://web.stagram.com/p/616662283740016493_212933354
tillbaka till "en viss person-snacket". så tjatigt. sedan har hon adopterat Emmas risiga stil åter igen. åh, detta ständiga ekorrhjul.
Senast redigerad av whatever83 2013-12-23 kl. 11:07.
Citera
2013-12-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
http://web.stagram.com/p/616662283740016493_212933354
tillbaka till "en viss person-snacket". så tjatigt. sedan har hon adopterat Emmas risiga stil åter igen. åh, detta ständiga ekorrhjul.

Har man ingen egen stil eller ens personlighet så blir man så illa tvungen att imitera den som man för närvarande ligger med. Oavsett om det är en pundare, en rödhårig trasig psyk-brud eller en pseudo-porraktris.
Citera
2013-12-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vi vet att det där ryktet är lite av Bernys visitkort när hon drar vidare.
Alla som hon skiljs ifrån har ju behandlat henne illa, men visst, det kan vara sant, nångång händer dåliga saker också

Såna där har jag bara hört talas om, vore roligt att få veta mer om vad de är för skum jävla mottagning de bedriver!

EDIT:

Fast när det gäller den här Bengt har (vad jag vet) Berny själv inte anklagat honom för nånting. Hon har tvärtom lovprisat honom för att han "fanns vid hennes sida".
Det var en anonym som tipsade en användare här på flashback om att han har haft oegentligheter för sig med kvinnliga patienter. Det kommer alltså inte från Berny, vilket dock brukar vara hennes grej, att allt vårdpersonal "utnyttjar" henne....
Men oavsett så är det skumt att en läkare låter en patient bo hos sig privat, det spelar ju ingen roll om det är sex med i bilden eller ej, det känns etiskt tvivelaktigt.
Jag har fått uppgifter om gubben nu och ska gå vidare med att kolla registren.
Men det behöver inte betyda nåt om han inte förekommer där, det säger ju egentligen bara att han aldrig blivit anmäld eller rapporterad för nåt. Många utsatta patienter avstår från att anmäla så en läkare kan komma undan med mycket om patienter tiger av rädsla att inte bli trodda etc....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in