2013-11-12, 21:51
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jesus kristus på korset. Vet du om Amelia gjorde någon polisanmälan? Och tog förhållandet slut efter detta eller hon bara fortsatte som vanligt?!

Det blev ingen polisanmälan och hon lämnade inte honom då.
Citera
2013-11-12, 21:52
Medlem
litendockas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Det blev ingen polisanmälan och hon lämnade inte honom då.

Så sjukt absurt...
Citera
2013-11-12, 22:01
Medlem
genzils avatar
Berny Pålsson

NU LÄNGTAR JAG TILL JUL MED BÄSTA Jhna Netzell och bästa Björte Af Wandalius och lotta och theus. Kan det inte vara jul nu på en gång? Ska bli underbart att träffa er tokstollar igen. Puss.

ok.....nu har ju jhna börjat bli låg igen...så va passar bättre än o dra te B o bli mer låg !!!
Citera
2013-11-12, 22:04
Medlem
Ja alltså jag hoppas och vill verkligen att det någon gång skall sluta bra för Björny. Allvarligt. Och med bra menar jag att hon tar tag i sitt iv, betalar tillbaka alla skulder, ber dem hon ljugit för om ursäkt osv osv.

Men GUUD skaffa aldrig barn kvinna.

Berny: Nu lagar jag oxpytt.. inte direkt sugen på det men hungrig. Och trött. Matt. Och lite ledsen.

bernys vän: Stabil kvällsmat

Berny: tja det som fanns hemma och inte käkat på två dagar

benrys vän:Oj! Då kan jag förstå varför du är matt :/

bernys vän2: kan rekomendera krögarpytten istället. mycket mycket godare,och skippa ketchupen å kör med rödbetor och stekt ägg till istället

Berny: tack för tipset, är knappast någon stjärnkock. och just nu fattig som fan.

bernys vän2:aah..då förstår jag,det e det jobbigaste som finns att ha tomma fickor,men jag tror tom att krögarpytten e billigare,iallafall på den ica där jag bor. Och rödbetor på burk håller sig länge...

Berny:ag hade den hemma. av något underligt skäl. nu har jag bara en konservburk med hela kantareller i? mycket mystiskt. jag gillar inte kantareller och absolut inte på konserv
Citera
2013-11-12, 22:23
Medlem
Texas92s avatar
Berny Pålsson
för 9 timmar sedan
GRANNEN BORRAR. JAG BLIR FAN RÄDD ATT DET SKA UTLÖSA EP.
Citera
2013-11-12, 22:39
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas92
Berny Pålsson
för 9 timmar sedan
GRANNEN BORRAR. JAG BLIR FAN RÄDD ATT DET SKA UTLÖSA EP.

Hade det varit några år sedan hade det stått psykos och inte EP-anfall. "Grannens borrande gungar i takt med demonernas röster och befallningar" bla bla...
Citera
2013-11-12, 22:50
Medlem
Antitrinitarians avatar
Det är återkommande kommentarer från Berny och hennes vänner att de som skriver på Flashback inte känner Berny personligen. Det är väl ganska ofta personer i den här tråden, och på skvallerbloggen, berättar om sina personliga relationer med Berny? Men det blir väl för jobbigt att bemöta, kan tänkas. Det är väl lättare att låtsas som att ingen av oss känner henne på riktigt, så att det som sägs kan avfärdas som osanningar.
Citera
2013-11-12, 22:52
Medlem
Texas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Hade det varit några år sedan hade det stått psykos och inte EP-anfall. "Grannens borrande gungar i takt med demonernas röster och befallningar" bla bla...

haha ja precis xD
Citera
2013-11-13, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Btw, kan någon förklara för mig om Jonas och Jonas nr 2?
Jag fattade aldrig det.

Förhållandet mellan B och J tog slut en kort period. Då hade B en kort fling med Vlona. Sedan blev B och J ihop igen en andra runda.
Citera
2013-11-13, 04:45
Medlem
sinfons avatar
Uj uj. Någon har postat ett par riktigt gamla inlägg härifrån i Bernys kommentarsfält, och jäklar vad hon spottar och fräser när hon svarar. Hon ska närmast slå ihjäl den "vidriga jävla människan". Det roliga är att hon redan bemött samma frågor när hon själv var i tråden, och då verkade hon inte hälften så...labil. Eller är det kanske bara pundargrova knivhuggar-Berny vi får en glimt av?

(Och för vad det nu är värt så ljuger hon åtminstone i det ena fallet. Det har ni mitt ord på.)
Senast redigerad av sinfon 2013-11-13 kl. 04:52.
Citera
2013-11-13, 06:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Uj uj. Någon har postat ett par riktigt gamla inlägg härifrån i Bernys kommentarsfält, och jäklar vad hon spottar och fräser när hon svarar. Hon ska närmast slå ihjäl den "vidriga jävla människan". Det roliga är att hon redan bemött samma frågor när hon själv var i tråden, och då verkade hon inte hälften så...labil. Eller är det kanske bara pundargrova knivhuggar-Berny vi får en glimt av?

(Och för vad det nu är värt så ljuger hon åtminstone i det ena fallet. Det har ni mitt ord på.)

Hon verkar inte koppla att det är citerade inlägg härifrån, utan tror att det är personen som kommenterar som har skrivit dem.

Hon verkar väldigt "off" den senaste tiden när hon skriver något (såg lite i hennes blogg nu). Ordens vävs inte samman ordentligt utan det blir bara konstigt att läsa. Hon är virrig i sina resonemang.

Too much smärtstillande?
Senast redigerad av GenesisP 2013-11-13 kl. 06:33.
Citera
2013-11-13, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hon verkar inte koppla att det är citerade inlägg härifrån, utan tror att det är personen som kommenterar som har skrivit dem.

Hon verkar väldigt "off" den senaste tiden när hon skriver något (såg lite i hennes blogg nu). Ordens vävs inte samman ordentligt utan det blir bara konstigt att läsa. Hon är virrig i sina resonemang.

Too much smärtstillande?

Men det är i alla fall gulligt av Berny att svara på alla kommentarer numera, som hon ju har gjort sista tiden. Och det är så underhållande att läsa! Hennes "jag bryr mig inte om skvaller"-attityd har krackelerat totalt och då blir Berny bananas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in