2016-09-01, 21:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Nä, jag tror det är familjen som pröjsar igen. Hennes syrra ska ju vara brudtärna.
Ska hennes Opus Dei pappa sköta förrättningen...? Inklusive diverse sjuka katolska ritualer involverande sex och nattvardsvin.
Citera
2016-09-02, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ska hennes Opus Dei pappa sköta förrättningen...? Inklusive diverse sjuka katolska ritualer involverande sex och nattvardsvin.

De kan ju alltid ta inträde, Bernys bukkakebröllop lär ju bli ett rätt så sevärt spektakel!
Citera
2016-09-04, 19:44
Medlem
motyls avatar
Bööörny lägger ut bilder på sin vigselring. Den blivande maken håller i den och visar samtidigt en rejält tilltagen längd på naglarna med en tillhörande sorgekant. Mr Berny kan ej ha guldring i sitt arbete så det blir silver för honom. Finns ju många som inte kan ha sin vigselring i arbetet, men som antingen väljer att ha den i länk runt halsen eller helt enkelt lämna den hemma, istället för att välja ett sämre och billigare material på doningen.
Citera
2016-09-05, 18:55
Medlem
Hittade denna på internet, kanske någon som finner intressant.

http://docplayer.se/2711955-Forundersokningsprotokoll-arkiv-akl-ex.html
Citera
2016-09-05, 20:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koppkaka
Hittade denna på internet, kanske någon som finner intressant.

http://docplayer.se/2711955-Forundersokningsprotokoll-arkiv-akl-ex.html
Riktigt smart att lägga upp bilder på möbler som man stulit på sin helt öppna blogg. Bra där Börny.

Och när man blir konfronterad så börjar man svamla om demoner.
Senast redigerad av gato12 2016-09-05 kl. 20:16.
Citera
2016-09-05, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Riktigt smart att lägga upp bilder på möbler som man stulit på sin helt öppna blogg. Bra där Börny.

Och när man blir konfronterad så börjar man svamla om demoner.

Ett år sen det kom upp i tråden.

Men det bästa var att hon tyckte vissa saker hon "inte hade beställt" var så fula, plastiga och värdelösa...

Eller när hon sålde sin döde farsas traktor. Fastän han inte var död, och inte ägde någon traktor.
Citera
2016-09-05, 21:24
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Victoria frågar aldrig Miriam eller den andra kvinnan vem som kastade flaskan. Detta
eftersom hon förutsatte att det var Berny som hade kastat flaska. Victoria förutsatte det
eftersom det var Berny som druckit upp hela flaskan själv och det var endast hon som var
upprörd i sällskapet. De andra var lugna hela tiden.
Det fanns inga andra vittnen ur personalen till händelsen. Det fanns, förutom det aktuella
sällskapet, ytterligare 4 okända gäster på restaurangen.
Victoria tror inte att hon sett Berny tidigare.
Victoria beskriver Berny följande:
Kvinna ca 25-26 år, ca 170-175 cm lång, blont rufsigt axellångt hår, kraftigt sminkad.

Den fagra unga damen (25-26 år, 170-175 cm lång!?) drack alltså hela vinaren själv, tänk som det kan bli

Citat:
Förhörsledaren tillfrågar Berny om vad hon brukar ha i inkomst i månaden, hur länge har
hon haft den inkomsten.

Benry uppger att det beror på hur många kukar hon kan suga. Förra månaden hade hon
tandproblem och kunde inte suga så många kukar. Hon får även sjukersättning. På fråg hur
mycket sjukersättningen är så svarar Benry att hon inte har en aning.

Jag bara älskar det svaret. Det är värt att påminna alla om att Berny faktiskt inte kunde suga så många kukar den månaden eftersom hon hade tandproblem.
Citera
2016-09-05, 21:49
Avslutad
Alla vet ju om att tandproblem som gör att inga kukar blir avsugna, direkt leder till bedrägeri och stöld.

Bernyansk vetenskap.

Eller, det blev keso.
Citera
2016-09-05, 22:34
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Alla vet ju om att tandproblem som gör att inga kukar blir avsugna, direkt leder till bedrägeri och stöld.

Bernyansk vetenskap.

Eller, det blev keso.

We've all been there, när jag opererade bort mina visdomständer och fick en infektion kunde jag ju knappt suga kuken på kirurgen. Det gick ju men det var fan inte lätt. Skulle jag sen suga ännu fler kukar? Ja, för jag behövde handväskor och vitrinskåp såklart. Det var en helvetisk tid.

Jag är så otroligt nyfiken på hur de finansierar bröllopet nu. Sättet bönan flauntar sina inköp och planer på är ju precis som hon gjort innan.
Citera
2016-09-05, 22:43
Avslutad
Jag då, jag kunde knappt, efter en rotfyllning, suga av gubbarna som levererade min nya soffa. Vilket är anus eftersom jag behöver en ny TV och säng också.

Jag måste säga, att jag har länge har tyckt att B:s föräldrar är urbota dumma som ger henne pengar och handlar till henne från t ex Ikea. Nu vet inte jag om de betalar hennes bröllop med MANNEN, men om de gör är det lite som att bjuda in skit i sina egna liv igen.

Inte för att låta som Dr. Phil, men någonstans måste man som föräldrar säga nej. Särskilt till fullblodspsykopaten herself. Jag tror aldrig att Berny har älskat någon. Däremot imiterar hon känslor och förhållanden.
Berny only cares about Berny.
Senast redigerad av GenesisP 2016-09-05 kl. 22:47.
Citera
2016-09-11, 20:26
Medlem
TantTrists avatar
Nu är jag ju inte helt uppdaterad och insatt i bönans liv
men vad då
- dansband?????

Grattis till Callinaz som bröllopsband

http://callinaz.se/
Citera
2016-09-12, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TantTrist
Nu är jag ju inte helt uppdaterad och insatt i bönans liv
men vad då
- dansband?????

Grattis till Callinaz som bröllopsband

http://callinaz.se/

Obehagligt! I slutet på januari så blir det Berny Norén vad jag läste mig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in