2013-11-12, 17:47
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
tidigt missfall kan ju alltid bero på missbildade foster, att de helt enkelt inte var livsdugliga.
och hur visste hon att det var just tvillingar?

Detta var inte fallet, barnen var inte missbildade.
Citera
2013-11-12, 17:51
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Detta var inte fallet, barnen var inte missbildade.

Du verkar sitta på en del info. Något du vill dela?
Citera
2013-11-12, 17:55
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Du verkar sitta på en del info. Något du vill dela?

Jag kan säga så här mycket... Det finns en hel del ni Flashbackare inte vet om Amelias graviditet. Det är lättare om ni ställer frågor i påståenden (som går att bekräfta eller dementera) om det är något ni undrar är sant eller inte.

Pappan var inte en torsk.
Citera
2013-11-12, 18:38
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Jag kan säga så här mycket... Det finns en hel del ni Flashbackare inte vet om Amelias graviditet. Det är lättare om ni ställer frågor i påståenden (som går att bekräfta eller dementera) om det är något ni undrar är sant eller inte.

hur långt gången?
Citera
2013-11-12, 18:46
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

Men hon blev gravid under sin tid med Berny, right? Var pappan någon de kände om han nu inte var en torsk? Vet du något mer om den här storyn med hunden som enligt utsagor ska ha blivit ihjälstampad/slagen av Amelias pojkvän?
Citera
2013-11-12, 19:07
Avslutad
Vet någon varför bloggen/forumet diskuteraberny blev nedstängt? Var det något särskilt som hände? Hur länge fanns det uppe?
Citera
2013-11-12, 19:17
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vet någon varför bloggen/forumet diskuteraberny blev nedstängt? Var det något särskilt som hände? Hur länge fanns det uppe?

Den där blogg.se bloggen? Den vart väl anmäld för något, så blogg.se tyckte att den skulle stängas ner,
Citera
2013-11-12, 19:49
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
hur långt gången?

Har för mig att det var ungefär 5-6 månader. Ena barnet dog i magen. Andra "plockade dom ut" men klarade sig inte.
Citera
2013-11-12, 19:52
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Men hon blev gravid under sin tid med Berny, right? Var pappan någon de kände om han nu inte var en torsk? Vet du något mer om den här storyn med hunden som enligt utsagor ska ha blivit ihjälstampad/slagen av Amelias pojkvän?

Om de var tillsammans vid tillfället eller inte är jag osäker på, men det var en snubbe som inte var helt okänd för varken Berny eller Amelia...

Pojkvännen hade stört sig på att hunden vägrade sluta skälla så han skar halsen av den när hon låg och sov.
Citera
2013-11-12, 20:05
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Om de var tillsammans vid tillfället eller inte är jag osäker på, men det var en snubbe som inte var helt okänd för varken Berny eller Amelia...

Pojkvännen hade stört sig på att hunden vägrade sluta skälla så han skar halsen av den när hon låg och sov.

Jesus kristus på korset. Vet du om Amelia gjorde någon polisanmälan? Och tog förhållandet slut efter detta eller hon bara fortsatte som vanligt?!
Citera
2013-11-12, 20:08
Medlem
Kardnialvokals avatar
En annan grej jag tänkt över länge och som någon dessutom tog upp i skvallerbloggen nyligen; var får Elisa alla sina pengar ifrån? Hon lägger upp bilder nästan dagligen på saker hon köpt för 5000-6000 kr och nu har hon spenderat en vecka nere i Köpenhamn där hon la upp en bild på skor hon köpt för 4000. Och det var bara ett par skor bland allt annat hon köpt som säkert landat på flera tusentals kronor.
Ärlig talat så tror jag att hon fortfarande säljer sig. Det kombinerat med att föräldrarna verkar ha det rätt gott ställt ekonomiskt men jag kan så klart ha fel.
Citera
2013-11-12, 21:34
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
En annan grej jag tänkt över länge och som någon dessutom tog upp i skvallerbloggen nyligen; var får Elisa alla sina pengar ifrån? Hon lägger upp bilder nästan dagligen på saker hon köpt för 5000-6000 kr och nu har hon spenderat en vecka nere i Köpenhamn där hon la upp en bild på skor hon köpt för 4000. Och det var bara ett par skor bland allt annat hon köpt som säkert landat på flera tusentals kronor.
Ärlig talat så tror jag att hon fortfarande säljer sig. Det kombinerat med att föräldrarna verkar ha det rätt gott ställt ekonomiskt men jag kan så klart ha fel.

Jag har verkligen funderat på det jag med men det är inte vanliga bidrag och det är en sak som är säkert.

Btw, kan någon förklara för mig om Jonas och Jonas nr 2?
Jag fattade aldrig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in