2010-03-09, 19:13
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissRobinson
Berny har 2 äldre bröder, så frågan är vilken av dem det skulle vara. En av familjerna finns i bekanskapskretsen och vad jag har förstått så talas det tyst om hennes existens.

Nu har jag kollat på diskuteraberny.blogg.se och förstått vilken bror det gäller. Hoppsan, det klargjorde en hel del saker för mig.

Jag menar inte att du ska nämna några namn eller så nu, men exakt hur klargjorde det saker..?
Citera
2010-03-09, 23:49
Medlem
shaunryder99s avatar
Denna sida har kanske hänvisats till tidigare, men orkar inte gå igenom tråden. Bilderna är ganska talande o visar hur det såg ut när Berny och Amelia lämnat huset i Gbg. Det är Madde som hyrde ut huset som lagt ut bilderna på bilddagboken. Hon fick ju aldrig som sagt betalt. Vilken äcklig knarkargrislya! Ganska uppenbart vad som försegick i huset....

http://madde69.bilddagboken.se/p/show.html?id=422529769#0
Citera
2010-03-10, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shaunryder99
Denna sida har kanske hänvisats till tidigare, men orkar inte gå igenom tråden. Bilderna är ganska talande o visar hur det såg ut när Berny och Amelia lämnat huset i Gbg. Det är Madde som hyrde ut huset som lagt ut bilderna på bilddagboken. Hon fick ju aldrig som sagt betalt. Vilken äcklig knarkargrislya! Ganska uppenbart vad som försegick i huset....

http://madde69.bilddagboken.se/p/show.html?id=422529769#0
Fyfan.. stackars madde!
Citera
2010-03-10, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissRobinson
Jo, 2 äldre bröder, 2 äldre systrar och en yngre bror.
Wooo..6 ungar? (!!) No wonder att hon är en attentionseeker.
Citera
2010-03-15, 16:39
Medlem
Tjelsis avatar
Svar till

Citat:
Ursprungligen postat av Division39
Jag rekommenderar alla att se filmen och kanske använda den som stöd i sin rehabilitering. Vad tycker ni? Verkar den vara bra? Har ni sett den?
+
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Jag tycker precis tvärtom, Berny Pålsson är en av de sämre förebilderna när det gäller rehabilitering. I den senaste boken, där "rehabiliteringen" skildras (samma innehåll som i dokumentären?) så återfaller hon en miljard gånger, knaprar benso, super och käkar psykmedicin som godis. :/

1. Filmen är en dokumentär som skildrar hennes drogberoende och inte någon tillfriskning.

2. Om något blir man sjukare av att läsa hennes böcker. Skulle aldrig rekommendera hennes böcker till någon som mår riktigt kasst, självskadebeteende smittar och speciellt så romantiserat som lidande är i hennes bok skulle det inte förvåna mig om en och annan tonåring började skära sig pga hennes bok/böcker. Även om de är intressanta och bra skrivna så är det knappast "hjälpade" att läsa samtidigt som rehabilitering...

3. Författaren är ju långt ifrån drogfri idag.
Citera
2010-03-17, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjelsi
3. Författaren är ju långt ifrån drogfri idag.

hoho, nej det är snarare värre än någonsin. hon sitter ju och skjuter heroin med sin nuvarande pojkvän & har tydligen avskärmat sig från de få vänner hon hade kvar enligt en säker källa.
Citera
2010-04-05, 06:11
Medlem
I hennes helgongästbok står det nu:

Citat:
TrueBlood T27 från USA i Utomlands, Igår kl 18:49
sov gott vännen!
kommer att sakna dig du var bra

Det har alltså hänt till slut?
Citera
2010-04-05, 06:19
Medlem
BobWilliss avatar
Kanske som Jesus och återuppstår i full EMO-prakt efter påsk...?
Bara joppas att den där kuksugande "Skinhead Barbie Doll" följer efter
http://mariellesoderlund.blogspot.com/
Citera
2010-04-05, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cioranne
I hennes helgongästbok står det nu:

Det har alltså hänt till slut?

sitter & försöker få någon säker källa att bekäfta. återkommer.
Citera
2010-04-05, 16:47
Medlem
adoptivnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd

Hur går det? Har tjackludret dött tillslut?
Citera
2010-04-05, 18:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd

Borde väl vara lätt att ta reda på, känns som att sånt skulle glorifieras och behandlats väldigt öppet i hennes vänkrets.
Citera
2010-04-05, 19:41
Medlem
adoptivnegers avatar
Någon har frågat TrueBlood om Berny är död eller om hon bara vill starta ett rykte, TrueBlood har svarat henne

Citat:
TrueBlood T27 från USA i Utomlands, Idag kl 18:21

jag har omformulerat mig, hon är inte död så vitt jag vet men det är bara en tidsfråga innan hon dör...

och sedan tagit bort sitt inlägg hos Berny och ersatt det med

Citat:
TrueBlood T27 från USA i Utomlands, Idag kl 18:11

kommer att sakna dig! <3

Otroligt töntigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in