Äntligen en uppdatering från bloggen! Lite utdrag:
Citat:
det är LVM utredning på mig nu så jag och nicklas var på ett beroendemöte i fredags och jag ska prata med dom igen i veckan. hur mycket droger jag tar är oväsentligt just nu men jag äter och sover regelbundet och jag sover dessutom ofta helt utan sömntabletter. det har inte hänt sedan jag var barn.
Citat:
vi har varit med om bråk med familjen pålsson och polis och överdos och diverse löst folk som jävlas på alla sätt. jag fick slåss här om sistens, jag är inte i form men han förtjänade den sparken och egentligen mer.
Citat:
vad som hänt dom här månaderna? jag har haft en apatisk period, isolerat mig och mått rätt dåligt. men ändå så pass bra att jag tagit mig ur apatin. om jag inte hade träffat nicklas och blivit kär så hade jag gått under mentalt och fysiskt. jag mår bättre än jag hade förväntat mig. jag klarar mig och lever och överlever, har börjat bygga ett liv med nicklas och milo.
"Bygga ett liv"
Verkligen att bygga ett liv genom att flytta ihop med en heroinist och börja punda igen utav helvete. Men hey, hon "sover ju oftast helt utan sömntabletter". Strongt!