2012-03-09, 15:51
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMyers
Men det jag undrar Då skulle hon haft den sedan några år tillbaka.
Men, vem vet. Hon kanske tjatat till sig diagnosen för att få sitt ritalina.

Nej eftersom, åter igen, du kan inte göra utredningar på aktiva narkomaner eller någon som äter väldigt höga doser benso, något Berny gjort de senaste 10 åren. Så det tycker jag inte alls är konstigt. Och jag tror att hon visst kan ha adhd. Många kvinnor med sjukdomen beter sig borderlinelikt. Men AS? Nej. Mycket bra teori om att läkaren inser att hon är hopplös och diagnosticerar henne för att hon ska kunna suga ut LSS.
Citera
2012-03-09, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Mycket bra teori om att läkaren inser att hon är hopplös och diagnosticerar henne för att hon ska kunna suga ut LSS.
Jag tror dessvärre den teorin stämmer. Vilket är för jävligt för det tar tid och plats för dom som verkligen behöver hjälpen. Det är redan brist på boenden överallt, garanterat i Malmö också.
Citera
2012-03-09, 17:41
Medlem
MissMyerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Nej eftersom, åter igen, du kan inte göra utredningar på aktiva narkomaner eller någon som äter väldigt höga doser benso, något Berny gjort de senaste 10 åren. Så det tycker jag inte alls är konstigt. Och jag tror att hon visst kan ha adhd. Många kvinnor med sjukdomen beter sig borderlinelikt. Men AS? Nej. Mycket bra teori om att läkaren inser att hon är hopplös och diagnosticerar henne för att hon ska kunna suga ut LSS.

I och för sig. Men hade inte hon kontakt innan hon började missbruka, eller har jag helt fel nu?
Citera
2012-03-11, 18:37
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
I och för sig. Men hade inte hon kontakt innan hon började missbruka, eller har jag helt fel nu?

Alltså nej. Hon har varit aktiv de senaste tio åren med undantag för kortare uppehåll, samt någon bensoavgiftning hon genomgick under tiden hon var tillsammans med Jonas.
Citera
2012-03-11, 23:18
Medlem
har inte hon adhd och schizofreni som jag? yayy!!!!!!
Citera
2012-03-11, 23:54
Medlem
nejfyfans avatar
Berny Pålsson är väl lite som pokemons med diagnoser, gotta catch 'em all.

Haha vafan, nu när jag skriver det så känns det som att någon annan redan skrivit det. Jag har nog alzheimers. (!!!!!!!!)
Citera
2012-03-12, 02:27
Avslutad
Citat:
Enligt hennes bok har hon missbrukat sedan hon var 11.
Citera
2012-03-12, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Enligt hennes bok har hon missbrukat sedan hon var 11.

Jag hade för mig att det var tidigare, runt 7-årsåldern. Men du har nog rätt, 11 låter mer "rätt".
Citera
2012-03-12, 14:16
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag hade för mig att det var tidigare, runt 7-årsåldern.

Snälla, ta hennes bok med en arbetarnäve salt. Det är lite som folk som sjunger; ju mer angelägna de är att visa vilket stort intresse för sång de har, ju yngre blir det när de "började sjunga".

"Jag började sjunga när jag tre!"
"Och jag hade klockrent gehör när jag var 9 månader!!!11"

Bernys pundande följer verkligen exakt samma mönster. Ju mer hon vill övertyga om vilken hardcore pundare hon varit och vilket hårt liv hon levt, ju tidigare började knarkandet. Snart började hon kröka vid fem års ålder.
Citera
2012-03-15, 17:33
Medlem
Hennes blogg är borttagen. Är det någon som vet om hon har någon ny? Varför tog hon bort den?
Citera
2012-03-15, 19:13
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazxc
Hennes blogg är borttagen. Är det någon som vet om hon har någon ny? Varför tog hon bort den?

Det är den väl inte? Däremot har hon inte uppdaterat den på ett tag.

http://bernylives.blogspot.com/
Citera
2012-03-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Det är den väl inte? Däremot har hon inte uppdaterat den på ett tag.

http://bernylives.blogspot.com/

Hm. Man får ju upp den och kan läsa. Men trycker man på bilden på henne där till vänster står det att bloggen är borttagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in