2009-07-16, 16:30
Medlem
HA HA HA och DÄR kom dementin av hennes lögner idag i hennes egen blogg. helt jävla otroligt. nu skriver hon att hon saknar jonas dessutom & skyller på sin sjukdom. oh my fucking god alltså.
Citera
2009-07-17, 00:53
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Visa murven i webkameran istället.

Hahaha du är då för rolig!
Citera
2009-07-28, 23:35
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd
HA HA HA och DÄR kom dementin av hennes lögner idag i hennes egen blogg. helt jävla otroligt. nu skriver hon att hon saknar jonas dessutom & skyller på sin sjukdom. oh my fucking god alltså.

yes... tyckte d flesta som kommenterat..
o nu har hon tagit bort sin blogg
Citera
2009-07-30, 22:51
Medlem
Någon som vet vad det senaste inlägget innehöll?
Citera
2009-07-31, 08:53
Medlem
a06s avatar
Hoppas hon blir frisk nån dag stackarn.

http://209.85.129.132/search?q=cache:yb7EtlGkIR8J:bernyblue.blogspot.com /+Berny+Blue&cd=2&hl=sv&ct=clnk&gl=se
Citera
2009-07-31, 20:05
Medlem
The Masters avatar
Vem är denna människa? Försöker hon skapa sig en karriär baserat på punderi? Vad fan är detta? Hon är ju knappt myndig och menar på att hon pundat halva sitt liv. Men ok..
Citera
2009-07-31, 20:41
Medlem
Cranks avatar
Usch jag blir alltid lätt illamående när jag hör eller ser något den människan har gjort/sagt.
Ibland känns det som att hon lever i en totalt overklig verklighet och nästan hånar de som sitter fast i missbruk på riktigt. Hon romantiserar så till den milda grad att hon borde skämmas ögonen ur sig. Hon försöker få det att låta så hemskt jobbigt, men under ytan är hon bara en attentionwhore som, precis som The Master säger, vill göra sig en jävla karriär på sitt punderi.
Vidrigt.
Citera
2009-07-31, 20:52
Avslutad
hade hon inte diagnosticerats med någon slags borderline-störning? narcissism brukar vara en del av det.
Citera
2009-07-31, 23:37
Medlem
"jag flyttar tillbaka till stockholm, det är ändå staden som jag har vuxit upp i och känner mig hemma i. och jag är inte längre mordhotad, så det är riskfritt också. det är däremot inte riskfritt att bo kvar i göteborg där jag har för mycket dåliga kontakter. jag hamnade i sprutnarkomani, blåsa torskar och det slet på både min kropp och mitt psyke och när jag blev indragen i en vansinnig vapenhärva fick jag nog"

"så då blev jag och jennyfer partysugna och åkte till johan och fortsatte dricka, jag fick ett knull, och vi hade jävligt roligt fram till slutet"

"jag har också varit på en hälsoundersökning för första gången på kanske tio år. hjärtat var inte alls bra, jag har förvärrat mitt hjärtproblem (som jag fick efter en överdos när jag var femton)"

"jag vill och få ro att bygga upp mig själv. jag tänker koncentrera mig på djuren och på karriären. jag längtar så efter att skriva igen, både filmmanus och en fiktiv roman"-Är inte alla hennes romaner fiktiva?

"jag har en förkylning som inte går över och sätter sig djupare på mig på grund av hepatiten så jag har legat avslagen i flera dagar"

"och i sovrummet finns det en vägg som är tillräckligt stor för min älskade antika bokhylla av ädelträ"-I bilddagboken är det bild på denna möbel, en 80-tals relik i fanér...

Hon är ju rejält duktig på att hänga ut folk i sin blogg. Jag fattar inte hur den här människan kan vara föremål för en sån dyrkan av yngre, uppenbarligen osäkra tonårstjejer, det är en skrämmande tanke. Hon verkar även redigt stolt över att ha hepatit, hoppas hon skyddar sig när hon "får sig ett knull"
Senast redigerad av Skejthora 2009-07-31 kl. 23:48.
Citera
2009-07-31, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
hade hon inte diagnosticerats med någon slags borderline-störning? narcissism brukar vara en del av det.

Nope inte borderline, tydligen schizo.
Citera
2009-07-31, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Nope inte borderline, tydligen schizo.

Ok, men hon skrev nåt om bl också nån gång, det har lallats på rätt mycket med diagnoser som jag förstår, och schizofreni är en slaskdiagnos.

Antipsykotiska mediciner funkar så bra att hon aldrig flippar ur och hamnar i psykoser?

Syns inte på bloggarna iaf, hon tar ju tjack och så mycket som hon strular så borde hon ha struntat i dom "tråkiga" medicinerna nån gång så jag finner det lite konstigt att det inte är något annat än tröttsamt självcentrerat tjat.

bara en teori från en glad amatör alltså. tvivlar inte på att hon haft psykoser heller, men det gör en inte schizofren.

EDIT: Ah, nog fanns det en del fantasier, men dom kändes mer mytomaniska än den typ schizofrena brukar ha. Då är det mer i stil med att det är tv:n som talar till en personligen och såna saker.
Citera
2009-07-31, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Ok, men hon skrev nåt om bl också nån gång, det har lallats på rätt mycket med diagnoser som jag förstår, och schizofreni är en slaskdiagnos.

Antipsykotiska mediciner funkar så bra att hon aldrig flippar ur och hamnar i psykoser?

Syns inte på bloggarna iaf, hon tar ju tjack och så mycket som hon strular så borde hon ha struntat i dom "tråkiga" medicinerna nån gång så jag finner det lite konstigt att det inte är något annat än tröttsamt självcentrerat tjat.

bara en teori från en glad amatör alltså. tvivlar inte på att hon haft psykoser heller, men det gör en inte schizofren.

EDIT: Ah, nog fanns det en del fantasier, men dom kändes mer mytomaniska än den typ schizofrena brukar ha. Då är det mer i stil med att det är tv:n som talar till en personligen och såna saker.

Jag tror hon har en ganska stor fantasi och har läst alldeles för mycket litteratur om psykist sjuka människor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in