Citat:
Ursprungligen postat av N.Y.
Det kan ju lätt bli så, när man mår bra av något och upptäcker alla dess positiva hälsoeffekter att man vill dela den glädjen med andra och därför rekommenderar träning. Inget man menar något illa med utan man vill väl men du har rätt i att man inte ska tjata. 

Jag har tyvärr svårt att tro att det var "väl" man ville när man började kommentera Bernys fysik på det sättet man gjorde. (Nu använder jag order "man" istället för personen som skrev om det, jag hoppas det är ok.
Nu är detta off topic, jag ber om ursäkt, men jag har väldigt svårt för folk som på något sätt försöker trycka ner andra genom kommentarer om hur de ser ut. Jag lider själv av ätstörningsproblematik och jag vet hur vissa kommentarer kan tas (även om man intresse skriver om det ett forum).
Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig av det här. Det är ändå bara en skvallertråd i ett forum. En skvallertråd om en person jag inte kan tänka mig att ni faktiskt vill lära känna på ett sätt. Fast det är klart, det är lättare att döma människor man inte känner.
Jag kanske borde klargöra att jag inte känner Berny (jag har aldig träffat henne eller pratat med henne) men jag respekterar henne ändå som människa.
Ni säger att hon fått många chanser. I vissa fall även för många. Jag vill helst se en lite större bild av det hela (kanske inte allt, det vet jag inte än) och jag kan ännu inte se den dagen en människa kan få för många chanser att göra rätt med det liv hon/han höst kvar.