2013-05-20, 15:30
Medlem
Helt apråpå ingenting, R kanske är regressionsterapi.
Citera
2013-05-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Red Rumours har aldrig levt
Nu säger jhna tvärtom...

jhnasugarfuck.blogg.se
Citera
2013-05-20, 16:06
Medlem
Vad/vem är red rumors?
Citera
2013-05-20, 16:13
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
Vad/vem är red rumors?

det är berny och jhnas 'fotoföretag' eller vad man ska kalla det... berny sa att idén dog/aldrig funnits men nu har jhna lagt upp en 'annons' där hon söker folk som vill modella i blod typ http://jhnasugarfuck.blogg.se/2013/may/red-rumours.html#comment :s

edit: i inlägget under detta har jhna även skrivit:
"Jag sitter och lyssnar på Tsunami Bomb och chattar med Berny. Pratar om relevanta saker och planerar stordåd as usual. Vi är fortfarande vänner, och vi har planer tillsammans som vi inte tänker låtas rinna ut i sanden. RR lever vidare och nu gäller det bara att satsa hårt. Greja med det och försöka få det att funka. Mer information om det kommer när vi fått igång projektet. Lovar."

osmakligt att fota sånt :s
Senast redigerad av doris123 2013-05-20 kl. 16:17.
Citera
2013-05-20, 16:13
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
Vad/vem är red rumors?

Berny, Jhna och nån tjeje med kamera.

VAD det är dom försökner uppnås är väldigt oklar. Dock verkar dom sträva mot något sorts eget Red Head exclusive suicidegirls.

Jjna vill ju börja nischa sin blogg efter en dröm hon hade ang att starta sexblogg. Vad som händer med det kan ju bli ... "Spännande".
Citera
2013-05-20, 16:47
Medlem
Dr.Avalanches avatar
Alltså jag bara undrar, har inte hittat info om det ngnstans;
Vad hände med Milo? Dog han? Såldes han?
Citera
2013-05-20, 17:22
Medlem
Kardnialvokals avatar
Jag orkar inteeeeeee. Red rumors är ju ett jävla skämt. Jag ogillar att diskutera kvinnors kroppar för jag tycker det är deras ensak men jag kan fan inte tänka mig något mer smaklöst än två mulliga tjejer fyllda med ärr, iklädda "sexiga underkläder" som fotas av en jävla amatör. Det ger mig riktigt dåliga och trashiga vibbar.

För övrigt har Berny en ny man i sitt liv. Surprise surprise. Dessutom kallar hon sin lägenhet "hyresrätt" vilket inte är en korrekt benämning om det de facto är en LSS-lägenhet. Liten detalj men det är principen av att hon alltid ska vända och vrida och sminka just detaljer så det låter bättre än det är.
Citera
2013-05-20, 18:18
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Berny, Jhna och nån tjeje med kamera.

VAD det är dom försökner uppnås är väldigt oklar. Dock verkar dom sträva mot något sorts eget Red Head exclusive suicidegirls.

http://fames.se/jessicatwin/och-pang-sa-det-sa-fick-jag-modell-jobb/

här är en stackars tjej som jhna raggat upp som modell för det här 'red rumours' nu... ska vi varna henne för dessa oseriösa människor? :/ fast tror man på ett sånt här erbjudande kanske det är lite rätt åt en..
Citera
2013-05-20, 19:18
Avslutad
De kan knappt sköta sig själva och sina liv, och de ska sköta ett företag med allt som det innebär?

Nä.
Citera
2013-05-20, 19:31
Medlem
sinfons avatar
Hahaha jag tror inte deras groupies vill bli varnade av er faktiskt. http://fames.se/jessicatwin/ "...då jag brinner för olika utseenden då jag faktiskt pluggar till stylist". Åh käre tid
Citera
2013-05-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doris123
det är berny och jhnas 'fotoföretag' eller vad man ska kalla det... berny sa att idén dog/aldrig funnits men nu har jhna lagt upp en 'annons' där hon söker folk som vill modella i blod typ http://jhnasugarfuck.blogg.se/2013/may/red-rumours.html#comment :s

edit: i inlägget under detta har jhna även skrivit:
"Jag sitter och lyssnar på Tsunami Bomb och chattar med Berny. Pratar om relevanta saker och planerar stordåd as usual. Vi är fortfarande vänner, och vi har planer tillsammans som vi inte tänker låtas rinna ut i sanden. RR lever vidare och nu gäller det bara att satsa hårt. Greja med det och försöka få det att funka. Mer information om det kommer när vi fått igång projektet. Lovar."

osmakligt att fota sånt :s

hahaha, det kommer att sluta med en orgie om man förstått dom där två rätt.
Citera
2013-05-20, 23:58
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
De kan knappt sköta sig själva och sina liv, och de ska sköta ett företag med allt som det innebär?

Nä.

Håller med till fullo, det är inte helt enkelt att sköta ett företag, särskilt inte i början med allt man ska tänka på. Moms, skatt etc, etc hit och dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in