2013-04-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
Fast Jonas hade ingen medicinsk utbildning, utan var timanställd. Han fick därför ingen Lex Maria-anmälan, eller vad det nu var, på grund av förhållandet med Berny. Han fick bara inte fler timmar. Sen kan man ju fråga sig om vem som var den osunda i det förhållandet, för det lär ju inte bara ha varit Jonas...

Jonas var anställd som mentalskötare. Han jobbade på timmar men ändå som mentalskötare. Han var anställd som mentalskötare på en psykosavdelning. Han hade tillgång till mina journaler och han var med när jag bältades. Han hade jobbat där i flera år. Han borde ha fått en anmälan på sig.
En dag ska jag ringa till den chefen och fråga varför hon inte anmälde. Sjukhuset måste ju också ha ett visst ansvar.
Citera
2013-04-11, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Nu var väl inte heller Berny som en ängel? Man har ju hört uttrycket kaka söker maka. Berny verkar vara en sådan där tjej som drar till sig idioter och skumma typer. Lite borde ju bero på vad hon utstrålar själv..

Har du hört talas om övergreppsproblematik?
Citera
2013-04-11, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Har du hört talas om övergreppsproblematik?

Självklart, men det är dock ett faktum att alla Bernys tjejer och killar har visat sig i slutet vara idioter, kvinnomisshandlare och allt möjligt... Om det nu stämmer har hon verkligen en psycho-magnet.
Citera
2013-04-11, 21:41
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Självklart, men det är dock ett faktum att alla Bernys tjejer och killar har visat sig i slutet vara idioter, kvinnomisshandlare och allt möjligt... Om det nu stämmer har hon verkligen en psycho-magnet.

Det är alltså Berny du svarade nu
Citera
2013-04-12, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Det är alltså Berny du svarade nu
Visst, om det nu verkligen är hon som skriver. Finns ju fjortisar som tror att Justin Bieber har addat de på facebook också. Men om nu det verkligen är Berny lär hon veta mycket mer och bemöta det jag skrev ännu bättre än ett troll.
Citera
2013-04-12, 10:27
Medlem
Citat:
Visst, om det nu verkligen är hon som skriver. Finns ju fjortisar som tror att Justin Bieber har addat de på facebook också. Men om nu det verkligen är Berny lär hon veta mycket mer och bemöta det jag skrev ännu bättre än ett troll.
Det är definitivt hon. Hon blev ombedd att bevisa det när hon först kom hit och laddade då upp en bild på sig själv på bilddagboken med en kollegieblock som det stod flashback på.

För övrigt fattar jag inte vad du menar med "utstrålar själv". Spelar väl ingen roll, ingen förtjänar väl att bli slagen, oavsett hur dåliga partnerval man gör?
Senast redigerad av hanochintejag 2013-04-12 kl. 10:37.
Citera
2013-04-12, 14:33
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:

Det är Berny, hade du letat dig bak i tråden så hade du sett detta.
Citera
2013-04-13, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Ursäkta jag säger detta, men barnet ser väldigt miss-skapt ut på något vis.

Nej, det gör han inte. Var tvungen att logga in bara för att skriva det. Du kan inte ha sett många nyfödda i ditt liv.
Citera
2013-04-14, 22:30
Medlem
Texas92s avatar
Berny: känns dumt att fråga det här men vrf har du blockat din blogg sedan länge tbx?
Citera
2013-04-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Nej, det gör han inte. Var tvungen att logga in bara för att skriva det. Du kan inte ha sett många nyfödda i ditt liv.

Det är absolut inget fel på honom. Varken då eller senare.
Citera
2013-04-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas92
Berny: känns dumt att fråga det här men vrf har du blockat din blogg sedan länge tbx?

Det är väl ingen dum fråga. Det beror uteslutande på R. Jag kan inte ha den öppen just nu.
Citera
2013-04-15, 16:40
Medlem
Texas92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berny
Det är väl ingen dum fråga. Det beror uteslutande på R. Jag kan inte ha den öppen just nu.

okej, tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in