startade inte någon en egen tråd om denna brud johanna? eller var det bara prat om det?
föreslår att de som vill skvallra om johanna gör det nån annanstans, så återgår vi till att skvallra om personen i trådnamnet
ok, mina 2 cent:
tycker att den där snubben som började skvallra om att berny var inblandad i något med opus dei, började skriva vääääldigt lägligt.
och sen kom självaste berny och började svara på frågor, vääääldigt lägligt.
lägligt, med tanke på att hon får en kanonmöjlighet att tala för sin nya bok (!)
är det ingen annan som tycker det stinker, väldigt upplagt?
från att ha handlat väldigt mycket om hur pantat hon betedde sig med den där tjejen, vilket knark de drog i sig, vad som möjligtvis kunde ha hänt över nyår etc, till en så otroligt smaskig grej som
OPUS DEI!
är det inte så fint upplagt att man blir kollrig?
nej, påstår verkligen inte att berny ljuger - det är mig helt främmande att påstå en sådan sak när jag faktiskt inte
vet hur det ligger till egentligen.
jag säger bara att det ska bli oerhört intressant att se vad det är för slags ny "heligt blod, helig gral" hon jobbar på.
och hennes "forskning" låter också minst sagt ... eh, intressant är väl ordet.
hon vet precis hur man rör om i grytan.
synd bara att hon passade på att blanda gift i den här grytan, tycker tråden kan vakna upp ur sin paralysering och fortsätta där den tog vid innan den förvandlades till bernys privata intervjutråd!