2012-12-10, 20:16
Medlem
shit vad hett, inför deras photoshoot i deras underbart heta underkläder.........
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/752780a042b211e283e622000a1fb86d_6.jpg
Citera
2012-12-10, 22:58
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arslet666
shit vad hett, inför deras photoshoot i deras underbart heta underkläder.........

Hoppsan det är var lite för mycket smink för min smak, dom ser ut som ryska horor
Citera
2012-12-10, 22:59
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arslet666

Hoppsan det där var lite för mycket smink för min smak, dom ser ut som ryska horor
Citera
2012-12-10, 23:23
Medlem
nejfyfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Är det Berny eller Jhna? Tror det är Jhna men hon ser verkligen EXAKT ut som Berny på den här bilden.

http://cdn.publishme.se/cdn/5-2/354714/images/2012/jhna3_50c61b34e087c32ba110baea.jpg

Det är Jhna. Man ser det på piercingen.
Citera
2012-12-11, 14:58
Medlem
jag tycker inte att skabb är sexigt.
Citera
2012-12-11, 15:03
Avslutad
Vart får de pengar ifrån? Jag menar, nu har de beställt en massa (skitfula) klänningar, de ska flytta in i en 3a osv. Så långt kommer man knappast på bidrag.
Citera
2012-12-11, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Vart får de pengar ifrån? Jag menar, nu har de beställt en massa (skitfula) klänningar, de ska flytta in i en 3a osv. Så långt kommer man knappast på bidrag.

undrat detsamma. internetshoppa kan man ju göra, men tydligen har väl ingen gjort kreditupplysning på berny för hur skulle hon någonsin få låna pengar igen? iofs ska man inte underskatta henne...bedrägerikonsten kan hon ju.
Citera
2012-12-11, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
undrat detsamma. internetshoppa kan man ju göra, men tydligen har väl ingen gjort kreditupplysning på berny för hur skulle hon någonsin få låna pengar igen? iofs ska man inte underskatta henne...bedrägerikonsten kan hon ju.
Soc eller F-kassan. Skulle inte förvåna mig om B har aktivitetsersättning, "lätta" pengar för henne att tjäna. Med hjälp av den där läkaren i Malmö.....

Misstänker att det är på Friabergs behandlingshem hon bor just nu http://www.hvbguiden.se/hvbhem/hemsida/id/7595
Citera
2012-12-11, 18:22
Medlem
jag kan bara inte sluta älska att Berny är så tillgänglig på internet igen. och att det nu finns typ två Bernysar HAHAH! fantastiskt ju!
Jag såg en film med dem och det kändes seriöst som att titta på två tolvåringar, sättet de pratar och larvar sig på, att de klär sig likadant och sminket. ahh, mycket underhållande allting. men antar att deras mentala ålder är typ tolv.

Berny känns dock något mer stabil än Johanna.

Att J gått upp i vikt tycker jag dock är löjligt att kommentera, vem har rätten att bestämmer vad som är en sund kropp?

Jag tycker iaf att allt är underhållande och hoppas på en dramatisk framtid mellan dem.
Citera
2012-12-12, 12:10
Medlem
Har läst bernys böcker och denna tråd och är övertygad om att hon är en enda stor bluff, precis som Liza Marklunds Gömda-skandal. Det jag undrar över är hennes djur, det jag visste sen förut var att hon hade fem katter. Det var väl ett tag sen och jag har inte engagerat mig i Berny på flera år förrän jag hittade den här tråden när jag googlade. Det är möjligt att det står om hennes djur i den här tråden och jag vill inte upprepa nåt. Men det är en stor tråd med många inlägg och jag har ännu inte hunnit läsa allt. Om nån vill va snäll och ha tålamod och lite kort berätta:
Vad hände med hennes fem (?) katter?
Har hon haft hund, eller flera? Vad har hänt dem?
Har hon hund/djur nu?
I så fall finns bevis för vanskötsel så hon kan anmälas?
Citera
2012-12-12, 12:16
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SooAloone
Har läst bernys böcker och denna tråd och är övertygad om att hon är en enda stor bluff, precis som Liza Marklunds Gömda-skandal. Det jag undrar över är hennes djur, det jag visste sen förut var att hon hade fem katter. Det var väl ett tag sen och jag har inte engagerat mig i Berny på flera år förrän jag hittade den här tråden när jag googlade. Det är möjligt att det står om hennes djur i den här tråden och jag vill inte upprepa nåt. Men det är en stor tråd med många inlägg och jag har ännu inte hunnit läsa allt. Om nån vill va snäll och ha tålamod och lite kort berätta:
Vad hände med hennes fem (?) katter?
Har hon haft hund, eller flera? Vad har hänt dem?
Har hon hund/djur nu?
I så fall finns bevis för vanskötsel så hon kan anmälas?
Hon har endast en hund nu vad jag vet.
Citera
2012-12-12, 15:16
Medlem
Har ni sett den nyaste filmen på JOHANNAS blogg, Berny dansar "sexigt" i underkläder. det ryckte inte i min balle om jag säger så. ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in