Uppmärksamhet, det tror jag stenhårt på.
Tillhör väl stilen också och den är viktig i deras kretsar. Kolla bara påbud Jhna kopierade Berny inför hon skulle fira Nyårsafton med Berny i Skåne.
Trodde hon hade tagit det namnet för de påminner om svenska kungafamiljens namn, men de va bara vad jag gissade när jag såg det.
Ja, antingen är det uppmärksamhet eller så har hon/de ingen som helst aning om vad de har för storlek.
Hon är ingen kungavän.
Det känns dock märkligt att hennes syskon heter M*kael, G*briel, Eli*abet och Josef*na medan hon är döpt till Bernadette. Tre supervanliga namn och ett väldigt ovanligt.
Senast redigerad av donnamanlove 2013-01-15 kl. 15:36.
Ja, antingen är det uppmärksamhet eller så har hon/de ingen som helst aning om vad de har för storlek.
Hon är ingen kungavän.
Det känns dock märkligt att hennes syskon heter M*kael, G*briel, Eli*abet och Josef*na medan hon är döpt till Bernadette. Tre supervanliga namn och ett väldigt ovanligt.
Jag tror att Berny mycket väl kan vara i rättsprocess mot sekten bland annat. Jag har mina källor. Ta reda på fakta innan ni hoppar på henne hur som. Hon går igenom något som få skulle våga. Trotsa Vatikanen och Opus dei liksom. Om ni ens vet vad det är för mäktiga organisationer. Hon har dessutom två äldre bröder inte bara en...
Vem som helst kan anlita en fotograf eller be en kompis som har en systemkamera att fota och sen kalla sig för modell... Man ska väl vara signad på en agentur för att räknas som en professionell modell?
Jag tror att Berny mycket väl kan vara i rättsprocess mot sekten bland annat. Jag har mina källor. Ta reda på fakta innan ni hoppar på henne hur som. Hon går igenom något som få skulle våga. Trotsa Vatikanen och Opus dei liksom. Om ni ens vet vad det är för mäktiga organisationer. Hon har dessutom två äldre bröder inte bara en...
Och den är INTE låst längre. Jag upprepar: I skrivande stund är den INTE låst.
"Natten är äntigen här! Dagen är äntligen slut och natten är fri..
Det blev ytterst lite, orolig och spänd sömn igår natt och nu varken vill eller kan jag sova. Jag andas. Bara andas. För det jag gick igenom idag tog ordentligt på mitt psyke, mitt hjärta och mina krafter och jag hade inga krafter kvar innan. Jag gick på autoliv, långt över mina krafter tillät.
Nu sitter jag i en lila onpice som jag har fått av älskling Jhna, dricker pepsi och äter godis (som orsakar illamående eftersom jag inte äter längre).
Jag lyssnar på glad musik och tänker på att jag har uträttat ett viktigt steg av visserlgen väldgt många, men ändå- ett mycket stort och viktigt steg. Jag kan känna mig stolt över mig själv för det var en sjukt pressad situation i en redan otroligt pressad situation och jag var ett vrak men jag orkade hela dagen trots min utmattning.
Theus har precis fått ett grisöra och jag försöker hålla det mörka, det som vill svälja mig, på avstånd. Det mörka, flashbacksen, rädslan, tröttheten
Jag har gjort en bra sak idag, en riktigt bra sak. Nu ska jag vara nöjd över att det är över och att jag gjorde mitt bästa och att måendet påverkas visste jag ju.
Jag har en väska packad om (men bara OM) jag måste ta mig till psykakuten. Jag har inte vistas på psykakuten sedan jag var cirka 22? senast. Men nu är det allvar som aldrig förr och jag måste klara av mitt psyke för att klara av allt annat. Jag har psyket bara som en reserv, om jag får en traumareaktion som blir för stor för mig att bära. Väskan är rosa med vita prickar. Jag hoppas att jag kan hantera det här utan psykakuten, men det är allvar och då kan jag inte tänka på det som ett misslyckande."
Förmodligen kommer jag ha bloggen öppen några dagar till. Ibland kanske jag måste låsa den. Men håll ögonen öppna. För sedan så plötsligt kan jag komma att öppna den igen. Först när jag tar bort den helt så är det en långvarig paus.
Detta krångel beror på omständigheter.
Senast redigerad av johanjosefsson 2013-01-17 kl. 00:10.