Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Vad är grejen med att Berny (och även Johanna uppenbarligen..) ALLTID har för små kläder på sig?!
Uppmärksamhet, det tror jag stenhårt på.
Tillhör väl stilen också och den är viktig i deras kretsar. Kolla bara påbud Jhna kopierade Berny inför hon skulle fira Nyårsafton med Berny i Skåne.
Citat:
Ursprungligen postat av Exotiic
Misstänker att de ursprungligen är från Irland eller liknande då Bernadette (som hon verkar hetat från början) är ett irländskt namn. Det skulle även gå ihop med att familjen är katoliker då Irland är ett katolskt land. Kanske har fel nu, men det kan vara så..
Trodde hon hade tagit det namnet för de påminner om svenska kungafamiljens namn, men de va bara vad jag gissade när jag såg det.
Vart borta några dagar men Jhna han alltså knappt tillbaka till Kil innan hon åkte tillbaka till psyket igen?
OMG ...blev för tråkigt hemma i lägenheten kanske? (Är som sagt inte uppdaterad nu, men men. Minns att nån skrev det här på Flashback att Jhna skulle in på psyket direkt när hon va tillbaka från Berny)
Det är nått skumt med det här...
Men de ger en bra bild om hur dåligt psykiatrin hanterar den här sortens tjejer.
TOTAL FAIL!