2012-12-12, 15:22
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Har ni sett den nyaste filmen på JOHANNAS blogg, Berny dansar "sexigt" i underkläder. det ryckte inte i min balle om jag säger så. ...
Ja. Var bara pinsamt att se...
Citera
2012-12-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SooAloone
Har läst bernys böcker och denna tråd och är övertygad om att hon är en enda stor bluff, precis som Liza Marklunds Gömda-skandal. Det jag undrar över är hennes djur, det jag visste sen förut var att hon hade fem katter. Det var väl ett tag sen och jag har inte engagerat mig i Berny på flera år förrän jag hittade den här tråden när jag googlade. Det är möjligt att det står om hennes djur i den här tråden och jag vill inte upprepa nåt. Men det är en stor tråd med många inlägg och jag har ännu inte hunnit läsa allt. Om nån vill va snäll och ha tålamod och lite kort berätta:
Vad hände med hennes fem (?) katter?
Har hon haft hund, eller flera? Vad har hänt dem?
Har hon hund/djur nu?
I så fall finns bevis för vanskötsel så hon kan anmälas?

Katterna försvann, kanske dog de kanske tog någon annan hand om dem? Berny hade en collie som också "försvann" helt plötsligt, det var under perioden hon var hemlös, så antingen tog nån hunden, annars så dog den också. Nu har hon en ny collie, som hon i början sa var hemmets hund, men tyvärr är den nog också hennes. och den lär nog också "försvinna" snart.
Citera
2012-12-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
Ja. Var bara pinsamt att se...

ja, jag stängde av ljudet pga. skämdes så mycket. men som jag nämnde tidigare så är dem som två tolvåringar.
Citera
2012-12-12, 15:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Har ni sett den nyaste filmen på JOHANNAS blogg, Berny dansar "sexigt" i underkläder. det ryckte inte i min balle om jag säger så. ...

länka, for gods sake
Citera
2012-12-12, 15:26
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
ja, jag stängde av ljudet pga. skämdes så mycket. men som jag nämnde tidigare så är dem som två tolvåringar.
Haha! Jag stängde också av ljudet ungefär 1/3 del in i klippet.. Ja, man kan ju inte direkt påstå att dom är vuxna mentalt.
Citera
2012-12-12, 15:26
Medlem
Electrospits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
länka, for gods sake

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8D42NVwxS3g
Citera
2012-12-12, 15:42
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electrospit

stackars hund att behöva uppleva det där.

vilken låt är det dem skränar?
Citera
2012-12-12, 15:47
Medlem
Electrospits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

stackars hund att behöva uppleva det där.

vilken låt är det dem skränar?

http://www.youtube.com/watch?v=TcEVHDluN-M
Citera
2012-12-12, 18:02
Medlem
stackars hund.
fyfan vad hemskt för hunden.
såg ni hur hon schyshade den när den började skälla?
berny är vuxen, dessutom är hon människa så hon gör vad hon vill.
men hunden....ett stackars djur, som lever i en sån liten stökig lägenhet (kan man ens kalla det för lägenhet? rum i behandlingshem).
blir illamående.
Citera
2012-12-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SharpEdge77
stackars hund.
fyfan vad hemskt för hunden.
såg ni hur hon schyshade den när den började skälla?
berny är vuxen, dessutom är hon människa så hon gör vad hon vill.
men hunden....ett stackars djur, som lever i en sån liten stökig lägenhet (kan man ens kalla det för lägenhet? rum i behandlingshem).
blir illamående.

tänkte samma sak. han får stå ut med en del. tror han fortfarande är rätt ung och det gör lite ont i en att man vet om hur hon skött sina djur tidigare. blir så ledsen när jag tänker på hur folk tycker det är en "rättighet" att ha hund, eller djur för övrigt. man kan älska djur oerhört mycket men det betyder inte att man blir en bra ägare.
Citera
2012-12-12, 19:08
Medlem
Citat:

hahaha jag höll på att dö när jag såg filmen! vad är grejen med att dom går omkring och tror att dom är sexiga och knölar sig i för små kläder dom absolut måste berätta om och visa för alla? ser man bådas track record och tidigare pojk och flickvänner så har ingen av dom någon särskilt bra smak iofs.
Citera
2012-12-12, 19:49
Medlem
Black.Lipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electrospit

Tror jag är väljer att bli homosexuell efter det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in