Citat:
Att hon på senaste druckit mer än vanligt trots beskedet om leverstatusen var en intressant utveckling.
När Nicklas tog överdosen så var båda fulla, de fick för sig att de skulle ta ett återfall när dom var fulla. Berny har druckit en hel del mer än vad hon gjorde före hon fick beskedet om leverstatusen. Hon har alltså mest troligt ett återfall just nu med andra ord. Om man lägger ihop det med bilderna hon lade upp i senaste inläggen så blir allt ganska tydligt. Berny är alkis i perioder också och det verkar som att det börjar med att hon dricker och sen finns det stor risk att hon åker på återfall på något värre.
Och vad lär vi oss av det här, Berny? Jo nämligen att du är alkis också och du ska inte ens dricka alkohol över huvud taget när du för det första har dåliga levervärden och för det andra så räknas det som ett återfall eftersom att du är en alkis och när du blir full så verkar du ibland få för dig att ta återfall med annat också och det var ju det vi inte skulle göra eller hur? Så för att summera: INTE dricka alkohol, INTE knarka.
När Nicklas tog överdosen så var båda fulla, de fick för sig att de skulle ta ett återfall när dom var fulla. Berny har druckit en hel del mer än vad hon gjorde före hon fick beskedet om leverstatusen. Hon har alltså mest troligt ett återfall just nu med andra ord. Om man lägger ihop det med bilderna hon lade upp i senaste inläggen så blir allt ganska tydligt. Berny är alkis i perioder också och det verkar som att det börjar med att hon dricker och sen finns det stor risk att hon åker på återfall på något värre.
Och vad lär vi oss av det här, Berny? Jo nämligen att du är alkis också och du ska inte ens dricka alkohol över huvud taget när du för det första har dåliga levervärden och för det andra så räknas det som ett återfall eftersom att du är en alkis och när du blir full så verkar du ibland få för dig att ta återfall med annat också och det var ju det vi inte skulle göra eller hur? Så för att summera: INTE dricka alkohol, INTE knarka.
28:e juli skrev hon "....Speciellt eftersom jag sällan dricker alkohol....." = alltså att hon sällan drack innan dess ungefär. " Frågan är om jag ens kommer kunna fortsätta med alla mediciner" var också en intressant fråga hon ställde sig själv.
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2709258 <--> I det här inlägget skriver hon att hon dricker vin efter att hon fått veta om GT. Senare samma kväll skriver hon i ett inlägg att hon köpt ett flak öl och att hon sveper öl. Och jag orkar inte skarp kolla nu men jag vill ha för mig att hon inte skrev alls något om att hon drack alkohol under ganska lång tid tills hon fick redan på att hon har dåliga levervärden, då hon som det märkts ganska väl druckit alkohol nämnvärt många gånger. Borde ju egentligen inte förekomma alls i hennes sits, men hey det är drama queen Berny vi pratar om så.
http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2709009 <<-->> Men här har vi det mest intressanta inlägget. "Jag har dåliga levervärden- varsågod och ta återfallet." skrev hon bland annat. Hon anser att dåliga levervärden rättfärdigar ett återfall för det gick åt helvete och nu kan det lika gärna fortsätta gå utför, ungefär. Samtidigt som hon sitter och skriver om att hon ska be om hjälp istället. En intressant skildring om hur en missbrukares hjärna fungerar. Det här inlägget skrev hon iaf den 23:e juli, alltså 2 veckor och 2 dagar sedan. Jag tror iaf att hon är slug och skrev det där inlägget för att det ska låta som att hon bett om hjälp för 2 veckor sedan när hon egentligen planerade ett annat återfall redan då och behövde rökridåer.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-08-08 kl. 20:38. Anledning: Felstavning
Senast redigerad av Denosynlige 2014-08-08 kl. 20:38. Anledning: Felstavning