2014-08-08, 20:27
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Att hon på senaste druckit mer än vanligt trots beskedet om leverstatusen var en intressant utveckling.

När Nicklas tog överdosen så var båda fulla, de fick för sig att de skulle ta ett återfall när dom var fulla. Berny har druckit en hel del mer än vad hon gjorde före hon fick beskedet om leverstatusen. Hon har alltså mest troligt ett återfall just nu med andra ord. Om man lägger ihop det med bilderna hon lade upp i senaste inläggen så blir allt ganska tydligt. Berny är alkis i perioder också och det verkar som att det börjar med att hon dricker och sen finns det stor risk att hon åker på återfall på något värre.

Och vad lär vi oss av det här, Berny? Jo nämligen att du är alkis också och du ska inte ens dricka alkohol över huvud taget när du för det första har dåliga levervärden och för det andra så räknas det som ett återfall eftersom att du är en alkis och när du blir full så verkar du ibland få för dig att ta återfall med annat också och det var ju det vi inte skulle göra eller hur? Så för att summera: INTE dricka alkohol, INTE knarka.

28:e juli skrev hon "....Speciellt eftersom jag sällan dricker alkohol....." = alltså att hon sällan drack innan dess ungefär. " Frågan är om jag ens kommer kunna fortsätta med alla mediciner" var också en intressant fråga hon ställde sig själv.

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2709258 <--> I det här inlägget skriver hon att hon dricker vin efter att hon fått veta om GT. Senare samma kväll skriver hon i ett inlägg att hon köpt ett flak öl och att hon sveper öl. Och jag orkar inte skarp kolla nu men jag vill ha för mig att hon inte skrev alls något om att hon drack alkohol under ganska lång tid tills hon fick redan på att hon har dåliga levervärden, då hon som det märkts ganska väl druckit alkohol nämnvärt många gånger. Borde ju egentligen inte förekomma alls i hennes sits, men hey det är drama queen Berny vi pratar om så.

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=58061&beid=2709009 <<-->> Men här har vi det mest intressanta inlägget. "Jag har dåliga levervärden- varsågod och ta återfallet." skrev hon bland annat. Hon anser att dåliga levervärden rättfärdigar ett återfall för det gick åt helvete och nu kan det lika gärna fortsätta gå utför, ungefär. Samtidigt som hon sitter och skriver om att hon ska be om hjälp istället. En intressant skildring om hur en missbrukares hjärna fungerar. Det här inlägget skrev hon iaf den 23:e juli, alltså 2 veckor och 2 dagar sedan. Jag tror iaf att hon är slug och skrev det där inlägget för att det ska låta som att hon bett om hjälp för 2 veckor sedan när hon egentligen planerade ett annat återfall redan då och behövde rökridåer.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-08-08 kl. 20:38. Anledning: Felstavning
Citera
2014-08-08, 21:55
Medlem
motyls avatar
Holy shit. Surfade nyss in på hennes blogg och såg helkroppsbilderna hon lagt ut. Med betoning på lagt ut. Jag står fast vid min ståndpunkt att B är en av de mest överviktiga missbrukarna jag sett. Med ett sånt miserabelt liv hon påstår sig ha levt, och hennes så kallade "undernäring", borde hon inte se ut som en rejäl tjockis.

Eller jag tar tillbaka det där om undernäring, med tanke på hennes diet kan hon mycket väl vara det, eller snarare felnärd.

Och det här med att hon dricker oftare sen hon fick reda på sin dåliga leverstatus tror jag fortfarande beror på att hon vill ha dålig leverstatus. Av samma anledning till att hon vill vara dysfunktionell i sin LSS-lägenhet. Hon har lärt sig att det innebär fördelar. Så mycket för hennes "egna pengar" hon pratar om.
Citera
2014-08-08, 22:15
Medlem
sinfons avatar
Jag säger det igen. Hon har för helvete inte dåliga levervärden. Det är därför hon inte skriver så mycket om det mer. Hon hade ett måttligt förhöjt GT som beror på hennes medicinering. Hade hon varit ens i närheten av någon leversvikt hade det syns på de viktigare rutinproverna.

Och nyligen annonserade hon ju just att hon var med barn. Sedan skrev hon inte mer om det heller.
Citera
2014-08-08, 23:40
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag säger det igen. Hon har för helvete inte dåliga levervärden. Det är därför hon inte skriver så mycket om det mer. Hon hade ett måttligt förhöjt GT som beror på hennes medicinering. Hade hon varit ens i närheten av någon leversvikt hade det syns på de viktigare rutinproverna.

Och nyligen annonserade hon ju just att hon var med barn. Sedan skrev hon inte mer om det heller.

Sant, men jag tror fortfarande hon är slug. Och är man en periodar alkis som Berny ska man inte dricka oavsett om man har dåliga levervärden eller inte, särskilt inte när det för henne kan innebära återfall på värre grejer när hon är på fyllan. Sen kan jag bara påpeka det olustiga med att hon skriver att hon har dåliga levervärden om det nu inte är så farligt egentligen, det är inget som inte går att åtgärda liksom. Drama queen vill väl ha sympatier? Hon är ju känd för att förfula eller förfina efter behag, det är som en av hennes "speciella" förmågor eller något. Det har sagts förr och nu säger jag det igen, Berny är en mytoman. Och att förvränga sanningen är samma sak som att ljuga. Det är svårt att avgöra vad man kan ta på allvar eller inte när hon ibland bara verkar sitta och hitta på saker som hon skriver, särskilt sedan hon träffade sina föräldrar, det var lite snopet. Hade inte dom förgripit sig sexuellt på henne osv? Att hon ens vill ha med dem och göra? Vad tycker dom om att hon skriver "En psykopats dotter"? Är det kanske så som vissa verkar tro att allt med hennes familj och opus dei bara kom från en psykos hon hade när hon var på behandlingshem efter att Nicklas dog? Vem vet, vem vet?

HAHAHAHA!1! Jag har det! DELIRIUM!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Delirium

Det passar ju på henne!
Senast redigerad av Denosynlige 2014-08-08 kl. 23:53.
Citera
2014-08-09, 00:24
Medlem
Denosynliges avatar
Angående senaste inlägget. Vad är det som ger Berny rätten till att te.x ta på sig mer djur än hon uppenbarligen inte kan hantera bara för att hon delar med sig av "gott och ont" i sin blogg?

Det är ofattbart hur vissa bara sväljer allt det positiva hon skriver om sig själv men tycks glömma bort eller komma med ursäkter för det negativa sakerna hon skriver om sig själv. Att hon har skulder är inget man får påpeka eller lägga sig i fasten det är hon själv som berättat att hon har skulder. Hade hon aldrig dragit upp det på sin blogg så hade hon ju sluppit att folk dömmer henne för att hon shoppar istället för att betala tillbaka skulder. Så sluta gnälla, det ingår. Om hon inte vill att folk ska skriva och ifrågasätta henne så får hon ju antingen sluta skriva om saker hon inte vill bli ifrågasatt om eller stänga av kommentarsfunktionen, eller sluta blogga helt.

Tycker hon verkligen själv att det är särskilt konstigt att vi misstror henne efter allt hon skrivit?
Citera
2014-08-09, 12:00
Medlem
Miia är besviken på B. Så OVÄNTAT!
& B för genast inlägg med bortförklaring, & Miia skriver att hon bara ville ha ett förlåt.
Narcissisten strikes again...
Citera
2014-08-09, 15:10
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ni som håller på och ojar er över hennes hundar och andra husdjur. Kan ni inte lugna er lite tills hon annonserar att hon är med barn?

Eh, hon gjorde just det du beskriver för någon månad sen. Troligtvis var det bara ett desperat försök till uppmärksamhet. Såatteh....
Citera
2014-08-09, 15:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
Miia är besviken på B. Så OVÄNTAT!
& B för genast inlägg med bortförklaring, & Miia skriver att hon bara ville ha ett förlåt.
Narcissisten strikes again...

Verkligen en fin vän som hänger ut sina vänner på sin blogg...
Citera
2014-08-09, 19:12
Medlem
okej, nu säger Berny upp vänskapen med Miia. väldigt bra för Miias skull tänker jag, hon är för bra för Berny. Men fan va vidrigt att skriva såhär "Jag avslutar vår vänskap nu Miia. Tack för den här tiden, ta hand om dig men du beter dig falskt."

Jag personligen önskar nu Miia ett fantastiskt fint Bernyfritt liv
Citera
2014-08-09, 19:16
Medlem
Nu skriverBenry i kommentarerna att Miia tänker skevt och nsedvridet, är falsk och att hon härmed avslutar deras vänskap. För att Miia bad om ett förlåt? Jeez..
Citera
2014-08-09, 19:21
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
okej, nu säger Berny upp vänskapen med Miia. väldigt bra för Miias skull tänker jag, hon är för bra för Berny. Men fan va vidrigt att skriva såhär "Jag avslutar vår vänskap nu Miia. Tack för den här tiden, ta hand om dig men du beter dig falskt."

Jag personligen önskar nu Miia ett fantastiskt fint Bernyfritt liv

Miia är helt klart för bra för Berny.

Men rätt förnedrande att bli "avrättad" på ett sånt här sätt på en publik blogg...
Citera
2014-08-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Miia är helt klart för bra för Berny.

Men rätt förnedrande att bli "avrättad" på ett sånt här sätt på en publik blogg...

mm jag tror fan Berny skriver om sig själv i hennes nya succébok (lol) "en psykopats dotter" ... Berny förgiftar allt och alla hon möter och är fan en riktig psykopat helt empatistörd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in