2011-12-08, 11:54
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenPuss
Är det en ny bild som är den senaste hon lagt upp på sin blogg. där hon är rödhårig?

Nej, den är från strax innan hon träffade Nicklas tror jag.
Citera
2011-12-13, 05:31
Medlem
LitenPusss avatar
Hon har fortfarande inte uppdaterat, men om hon hade dött så hade det väl stått någonstans?
Jhna har helt slutat skriva om Berny nu så det verkar inte bli någonting där, de känns bra för Jhna verkar inte vara helt så sjuk som Berny är.

Vilken är den senaste bilden hon lagt ut? skulle vilja veta hur hon ser ut nu, många säger att hon ser hemsk ut men jag vill gärna se det med egna ögon
Citera
2011-12-13, 12:29
Medlem
Citat:
Vilken är den senaste bilden hon lagt ut? skulle vilja veta hur hon ser ut nu, många säger att hon ser hemsk ut men jag vill gärna se det med egna ögon

http://2.bp.blogspot.com/-29P4OzVXGYA/Tpx5_NSlLPI/AAAAAAAABsw/jsN64Hy6OPw/s1600/BP-03%255B1%255D.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-EGaVm2LF97A/TqwWcMbQINI/AAAAAAAAB3w/ZbEgkkTUWtw/s1600/SAM_0005.JPG
Citera
2011-12-14, 12:29
Medlem
crazydiamonds avatar
"Festade" med Berny lite smått 06/07 och vad jag minns så var hon mycket trevlig och härlig att umgås med. Men självklart har folk förutfattade meningar om henne, precis som alla folk har förutfattade meningar om alla människor dom känner till men inte känner. Men hon var inte konstig, arrogant, elak eller skrämmande. Mycket trevlig och söt var hon då åtminstone.
Jag hoppas att hon mår bra!
Citera
2011-12-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazydiamond
"Festade" med Berny lite smått 06/07 och vad jag minns så var hon mycket trevlig och härlig att umgås med. Men självklart har folk förutfattade meningar om henne, precis som alla folk har förutfattade meningar om alla människor dom känner till men inte känner. Men hon var inte konstig, arrogant, elak eller skrämmande. Mycket trevlig och söt var hon då åtminstone.
Jag hoppas att hon mår bra!

Vet du vad ett missbruk kan göra med en människa? De flesta heroinmissbrukare skulle sälja sin egen mor för en sil. Är du dessutom hemlös och inte har någonting kvar att förlora är det inte särskilt svårt att falla in ett kriminellt beteende.
Citera
2011-12-14, 19:47
Medlem
Berny Pålsson
skrivit klart första delen av min bok som kommer vara i fyra delar.
Dela · Igår kl. 12:48 ·

Jahopp!
Citera
2011-12-15, 14:44
Medlem
gurkskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ontblod
Du hävdar att Amelia ska vara källan till "håll-käften-för-tio tusen"-pakten, men det var samma Amelia som skrev att Pålsson gjorde listor på hur hon skulle bli mera känd/rik (både i Sverige och utomlands), och vad får alltid enormt med sympatier? Jo, våldtäktshistorier! Och speciellt om det är incest. Inte en chans att hon hållit käften om det verkligen var sant. Inte ens för pengar.

Så knappast att detta har inträffat. Utan det är väl en sak som Pålsson och Amelia har kokat ihop för att slippa berätta hur de egentligen fick pengar.

nej det är sant att dom pengarna kom från att hon skulle hålla käften men dom pengarna köpte de ju drogerna för precis som med pengarna de tjänade som horor
Citera
2011-12-17, 19:53
Medlem
MY-HEROiNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Point of order: Berny var inte 14 när Magnus (eller "Caspian") dog 2001, hon var 18.

Annars orkar jag inte riktigt dra det där med deras relation igen - men kort sagt så var den inte inte ens i närheten av så speciell som hon ville få det till, utan hans riktiga vänner blev ganska förvånade över den här fågelskrämman (+ fet kompis) som plötsligt dök upp på hans begravning och sade sig vara hans flickvän. De som visste vem hon var sa att HAN inte hade beskrivit henne så.
Nåväl. Det kunde väl ha slutat där, det var trots allt fler trasiga människor som försökte tjäna sympatier på hans död och nästan tävlade i vem som stod honom närmast. Berny tog dock sin vana trogen saker lite för långt och började nästla in sig hos hans familj - i synnerhet då hans helt oförstörda 15-åriga lillasyster som hon sedan, igen sin vana trogen, svek och sårade djupt. Det är det senare jag personligen haft svårt att släppa.

Vart står det om henne och Caspian?
Citera
2011-12-17, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MY-HEROiNE
Vart står det om henne och Caspian?

Berny skriver om honom i Vingklippt ängel.
Citera
2012-01-07, 18:44
Medlem
jennifitzpatricks avatar
Är nyfiken på mer info om Magnus! aka. Caspian, kaospojken. Och vet någon mer om hans kompis Robin? Var han ens E och GHB-missbrukare? Och var Magnus verkligen manodepressiv som hon skriver om i första boken? Vad knarkade M för grejer? Hur gammal var han? etc etc.
Citera
2012-01-08, 17:01
Medlem
jennifitzpatricks avatar
http://dayviews.com/berny/95884166/ tror jag har hittat en bild på "Caspian", för den som vill se. Kanske bara är jag som är efter.
Citera
2012-01-08, 17:56
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Hon har fortfarande inte uppdaterat, men om hon hade dött så hade det väl stått någonstans?
Jhna har helt slutat skriva om Berny nu så det verkar inte bli någonting där, de känns bra för Jhna verkar inte vara helt så sjuk som Berny är.

Lagt ut var ordet, hahaha

http://2.bp.blogspot.com/-29P4OzVXGYA/Tpx5_NSlLPI/AAAAAAAABsw/jsN64Hy6OPw/s1600/BP-03%255B1%255D.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in