Citat:
Ursprungligen postat av formaldehyd
Hennes uppfattning av "centralt" är så klart snedvriden och medvetet förskönad. Hon är fortfarande skriven på lägenheten där hon bodde med Nicklas och Sorgenfri är absolut inte centralt. Om det är som du säger att denna påstådda stora centrala tvåa som hon ska titta på ligger i Grängesbergsslummen så är asgarvet inte långt borta. Det är som att kalla Rosengård för ett centralt och härligt område.
För övrigt, henne senaste inlägg "tits are important". Hon måste vara helt desperat.
Jag pratade om den hon och Niklas bodde andrahands i, hon beskrev den som "central" i artikeln. Var den som hon ska kolla på nu ligger har jag ingen aning om, men eftersom hon beskriver denna också som "central" kan vi väl gissa på valfritt halvskabbigt område (sofielund/nydala/dalaplan/värnhem)? Det lär inte vara vid stranden iallafall
Mest underhållande just nu är för övrigt hur hemlösheten ska ältas, och att hon nu "verkligen fattar hur mycket en fast bostad betyder". Jag förstår absolut att hemlösheten förändrade henne, jag förstår att den var tuff och jävlig och att man förlorar all stolthet man har. Faktum är att det vet de flesta människor,
helt utan att ens behöva prova vara hemlösa. Det är ju som att lägga handen på en stekhet platta och sedan berätta om vilken otrolig insikt man gjort, alltså hallå vet ni:
män bränner sig.