2010-09-27, 12:37
Medlem
kundvagns avatar
Ny info om RvR-packen: http://bruglir.wordpress.com/

Låter väl ok, om servrarna kommer orka med stora keep-slag dvs...

Sen kan jag inte låta bli att vara besviken över Skaven, hade verkligen hoppats dom var roligare och att man faktiskt fick utveckla sin råtta.
Citera
2010-09-27, 18:51
Medlem
Aiess avatar
Ni som är insatta:
Kommer det någon ny class i framtiden?
Citera
2010-09-27, 18:56
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aies
Ni som är insatta:
Kommer det någon ny class i framtiden?

Nej, det lär inte komma nån ny klass på riktigt, riktigt, riktigt länge.
Citera
2010-10-07, 02:36
Medlem
turdmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holamacbola
Jag lirar fortf (Goza) och Lethe med, men han har lite strul med internet, Soltrog tittar in ibland också.
Vafan, glömmer du inte någon nu (Spitlcker)? Haha, hörde att du trodde att jag hade lagt av, det har jag inte utan håller bara på med att lvla dvs alts. Adda Spitlick och Sobgit i din friemds list
Citera
2010-10-07, 15:48
Medlem
Dopelines avatar
Funderar, i brist på annat, att börja spela igen. Äre nå kul längre?
Citera
2010-10-10, 14:20
Medlem
Mattsson77s avatar
Man får 14 dagars gratis tid nu
Citera
2010-10-10, 20:52
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopeline
Funderar, i brist på annat, att börja spela igen. Äre nå kul längre?
Riktigt kul imo, tar en paus just nu tills RvR packen kommer ut, sen kommer jag börja igen.
Citera
2010-10-12, 14:02
Medlem
funderar på o börja köra igen dock glömt bort mejl osv så tänkte köpa nytt.
om ja förstått de rätt e de bara o "subscriba" om man har trial konto så ska man få fullt konto?

funderar på karak azgal destro igen, bra val?
Citera
2010-10-12, 15:14
Medlem
kyb597s avatar
Oj, mitt absoluta favorit MMO, ska jag börja igen? Älskar verkligen RVR, spelade som RR 55 DoK, spelar folk fortfarande eller börjar det dö ut?
Citera
2010-10-13, 00:55
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyb597
Oj, mitt absoluta favorit MMO, ska jag börja igen? Älskar verkligen RVR, spelade som RR 55 DoK, spelar folk fortfarande eller börjar det dö ut?
Grymt många spelare på sistone, det bara ökar och ökar. Och nu när expansion kommer så kommer antalet spelare öka som in i helvette. Hoppas bara inte cataclysm kommer å förstör allt som WOTLK gjorde vid launch.
Citera
2010-10-13, 01:31
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyb597

Som Laseryoda säger känns det som det bara blir mer och mer folk, men det kan ha att göra med det där welcome back-erbjudandet dom kört igång med. Två veckor gratis om man börjar spela igen eller nått åt det hållet. Men överlag är det fullt ös på min server iaf (Karak Norn).
Citera
2010-10-13, 13:13
Medlem
Laseryodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Som Laseryoda säger känns det som det bara blir mer och mer folk, men det kan ha att göra med det där welcome back-erbjudandet dom kört igång med. Två veckor gratis om man börjar spela igen eller nått åt det hållet. Men överlag är det fullt ös på min server iaf (Karak Norn).
oo, norn. Des eller order ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in