2008-09-13, 02:18
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murderer
vad är det för skillnad på destructions olika healers?

Shaman: För varje heal du gör får du en point av fem möjliga, varje point gör att din nästa damage spell blir 20/40/60/80/100% snabbare att casta eller skadar 5/10/15/20/25% mer om det är en DoT, samma sak fast omvänt gäller då du gör damage spells.
Zealot: Ingen speciell mekanik, mer pure healer
Disciple of Khaine: Slåss i närstrid och helar, använder "soul essence" tror jag det heter för att casta sina heals.

Förresten, fick just ett mail från EA där dom skrev att jag nu kan ladda ner warhammer. Behöver jag göra det eller är det redan nerladdat iom beta klienten?
Citera
2008-09-13, 02:23
Medlem
ant's avatar
Laggar fortfarande efter patchen -___-

Nu stötte jag på ännu en bugg, när jag skulle göra ett quest i Chaos starting area så fall jag genom marken.
Hoppade ut längs en kant, kom tillbaks till ungefär samma ställe.

Sprang och tänkte göra klart questen, men självklart var det ett hål i vägen så om jag sprang/hoppa över/på det så flög jag upp genom taket på grottan.

Jag är lite grinig nu :/
Citera
2008-09-13, 02:24
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Förresten, fick just ett mail från EA där dom skrev att jag nu kan ladda ner warhammer. Behöver jag göra det eller är det redan nerladdat iom beta klienten?

Betaklienten kommer funka för release med.
Citera
2008-09-13, 02:32
Bannlyst
Va på någon random server med min Engineer, o gjorde PQ, då kommer Artex in i gruppen helt random
Citera
2008-09-13, 02:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Haha, jo tills jag började gruppe med nån nolla här från FB så var det lite trist som sagt. Men när man har en healbot som följer efter en så jävlar va stryk man kan ta.

Haha, nolla! wtf, utan mig hade du varit en blöt fläck fler ggr än man hinner säga nolla!
Citera
2008-09-13, 02:49
Medlem
bengaRNs avatar
Någon som har hört något mer om koderna är "länkade" dvs:

CE headstart är bara kompitabel med en CE retail key den 18:nde

Eller det ska gå bra med CE Headstart och SE retail key den 18nde

Har letat en del men meningen är ganska spridd. Vissa säger att dom är länkade medans andra säger att de inte är det.
Citera
2008-09-13, 02:56
Medlem
Chokeholds avatar
nu har jag bestämt klass iaf!

det blir Zealot! så jäkla skön klass!
dot'ar, hot'ar och massa instant spells!
Citera
2008-09-13, 05:21
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengaRN

Har letat en del men meningen är ganska spridd. Vissa säger att dom är länkade medans andra säger att de inte är det.

Det finns inget officiellt sagt om det vad jag sett iaf. Nog ingen som kommer veta förns på Söndag (knock on wood).
Citera
2008-09-13, 11:20
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengaRN

Det hade ju vart väldigt synd eftersom jag gav bort min OB nyckel från webhallen eftersom jag redan har CB
Citera
2008-09-13, 11:32
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffkakan
Va på någon random server med min Engineer, o gjorde PQ, då kommer Artex in i gruppen helt random

Hehe ja han har en engineer på uuh worlds end tror jag.
Citera
2008-09-13, 11:59
Medlem
Jans0ns avatar
If you own a Standard Edition Pre-Order you will be able to enter your head start code and your bonus item code on Monday at 9:00am CET. You will be able to log into the game and play as soon as your code has been validated.

Valideringen känns borde kännas oroväckande för er som har tjyvat till er en från webhallen haha.
Citera
2008-09-13, 12:23
Medlem
AdamJ5s avatar
Är jag den enda vars dator kraschar totalt under RvR matcher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in